Dacht ik eerst ook, dat het eenmalig iets was alleen voor de opening of de dwaze dagen actie. Nu wil ik broek(en) proberen van de Kardashian Kollection, maar dat kan dus niet in NL, echt balen. Hoe weet ik nou of US maten hetzelfde zijn als de EU maten bij dezelfde maatnummer hmmmmquote:Op maandag 29 september 2014 15:59 schreef DS4 het volgende:
[..]
Misschien zijn ze er weer mee opgehouden?
Er is een tabel: US naar EU. Of bedoel je dat niet? Anders even mailen: ik moet die en die maar EU hebben, welke moet ik dan bestellen?quote:Op maandag 29 september 2014 16:16 schreef Yiwei het volgende:
Dacht ik eerst ook, dat het eenmalig iets was alleen voor de opening of de dwaze dagen actie. Nu wil ik broek(en) proberen van de Kardashian Kollection, maar dat kan dus niet in NL, echt balen. Hoe weet ik nou of US maten hetzelfde zijn als de EU maten bij dezelfde maatnummer hmmmm
Geen idee welke douchegel jij koopt maar de Douglas en de Ici Paris hebben regelmatig van dat soort acties. Bij de Ici Paris zelfs tot 30% op de hele collectie.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 02:18 schreef k_man het volgende:
De 25% korting op cosmetica vandaag was wel fijn. Dat maakt mijn douchegel wel echt goedkoper dan waar dan ook.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:50 schreef VeX- het volgende:
Lol, die uggs van 145 euro.
Als die voor 15 euro bij scapino in de etalage lagen zou er geen hond naar kraaien.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:50 schreef VeX- het volgende:
Lol, die uggs van 145 euro.
Als die voor 15 euro bij scapino in de etalage lagen zou er geen hond naar kraaien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |