SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Playstation 2 slim silver(+benodigde kabels) heeft een aantal lichte krasjes
Zwarte Playstation 2 console(+benodigde kabels) heeft ook een paar lichte krasjes, beetje stoffig aan de achterkant bij de ventilator, wanneer ik op eject drukt en de lade schuift naar buiten dan schuurt het lichtjes tegen de binnenkant van de console aan voor +- een halve seconde
1x playstation 2 dualshock 2 joystick
Playstation 2 memorycards(1x 32MB 5x 8MB)
König - PS3 Duo-Lader Controllers
Joytech multiplayer adaptor voor 4 controllers(playstation2)
Singstar incl. 2 microfoons(playstation 2)
Weet de banming niet voor deze kabel, maar als je geen scartkabel aansluiting hebt op je tv dan heb je dit nodig om te kunnen gamenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door rene90 op 26-09-2014 21:39:02 ]
De verzendkosten zijn (als je er een pakketje van maakt dat door de brievenbus kan) : ¤ 3,84quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:47 schreef Wempy het volgende:
@Yowilly hoeveel zijn de verzendkosten dan als je 2 games gaat versturen? Ik heb dat nog nooit gedaan, ik heb alleen ervaring met dingen versturen die groter zijn dan playstation games
Skate 3 kost nieuw ¤20,- en PES2013 kost ¤ 32,99 bij Bol.com
Bij Skate 3 zit er geen boekje bij zie ik alleen zo n flyer met een code
¤ 17,50 excl. vind ik wel een mooi prijsje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |