ik heb je geloof ik op je tenen getrapt?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:28 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Behoor jij dan ook bij de werkloze medemens?
Of was dat een grapje van je?
Nee dat nou ook weer niet :-)quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:47 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik heb je geloof ik op je tenen getrapt?
sorry, vanaf nu alleen maar serieus lidl-nieuws
1,69 moeten ook zij wel kunnen missen denk ikquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:07 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Nee dat nou ook weer niet :-)
Alsof werkelozen geld hebben om die dure kazen te kopen...
bronquote:Lidl strikt topkok Kranenborg
HUIZEN – Lidl geeft het startschot voor de kerstperiode met een diner met Robert Kranenborg.
Voormalig twee sterrenkok en culinair adviseur Kranenborg zal samen met bekende Lidl-coryfeeën als tv-kok Ramon Beuk en vooraanstaand sommelier Jan-Willem van der Hek een diner verzorgen op 11 november voor pers en genodigden. Het diner staat aangekondigd als 'Delicieux Diner'. Delicieux is het merk voor het top-assortiment van Lidl. Woordvoerder Braun van Lidl: 'Kranenborg is door Ramon beuk uitgedaagd om te koken met onze Delicieux-producten. Het gata overigens om een eenmalige samenwerking.'
Omzeilen
Lidl spreekt niet van een sinterklaas of kerstfeest maar zet de omzetpiek in december in de markt als het Lidl Decemberfeest. Daarmee omzeilt de discounter wisseling van assortimenten en kan het al vroeg beginnen met de kerstpiek, een beproefde strategie die de discounter ook met Pasen voert. De pay off van het Decemberfeest is 'Samen Genieten'.
Ik had in Duitsland grapefruit-limonade gekocht.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:07 schreef Astasha het volgende:
Verkopen ze bij de Lidl eigenlijk nog de Freeway tonic en bitter lemon limonade?
*Edit
Net bij de Lidl geweest. Niet meer verkrijgbaar dus.![]()
![]()
Ligt bij een Lidl hier ook nog...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:09 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ik had in Duitsland grapefruit-limonade gekocht.
Die heeft hier ook weken gelegen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:09 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ik had in Duitsland grapefruit-limonade gekocht.
Ik vond hem erg lekker. Lijkt op Fanta pomelo die hier niet meer te krijgen is. Ja alleen in Zero.quote:Op zondag 5 oktober 2014 07:29 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Die heeft hier ook weken gelegen.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:19 schreef Elan het volgende:
Die lemon toetjes 4 voor 1.99 zijn echt goddelijk
Why?quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]Hier gaan ze de prullenbak in...
omdat ik dat laagje dat er bovenop zit echt ranzig vind...quote:
Ja, hier lagen iig biologische pompoenenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:16 schreef Trusten het volgende:
Verkoopt de Lidl alweer pompoenen dat iemand weet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |