Welke feiten? Dat er bij Willem 2 meer een topsportklimaat is dan bij ons? Dat kan niet eens een feit zijn, ook al is het wel zo. Dat bedoel ik met intelligentie.quote:Op zondag 21 september 2014 16:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat is er onzin. Ik noem feiten.
Aldus Tyron, iemand die nooit de binnenkant van een stadion heeft gezien en toch voorop loopt met een grote mond.quote:Op zondag 21 september 2014 16:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
We zullen zien![]()
Jullie succes in de Europa League!
laatste 30 jaar 3 kampioen. zegt genoegquote:Op zondag 21 september 2014 16:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Plek 2,gedeeld 2 en nog eens 2.
Oja, subtoppertje hoor.
Heel jaar ook geen thuisnederlaag geïncasseerd, aldus wat die 'havenmentaliteit' wel niet doet.
Zeer sterke jeugd en kort geleden elke transfer uitgelegd door Van Geel.
Naast dat heeft Feyenoord duidelijk meerwaarde voor het Nederlands voetbal als je het Wk in brazilie nog eens terugkijk.
Dus praat geen poep.
Als je wil zuigen kun je terecht op het centraal station.quote:Op zondag 21 september 2014 16:46 schreef GwaiLow het volgende:
Heerlijke overwinning voor Ajax. Prima resultaat ook. Helemaal niks mis mee.
En tja, Ajax heeft soms ook wel eens een mindere dag. Extra knap dat je dan zonder Schone in een volle kuip zonder een Ajax supporter met 0-1 wint.
Waar baseer jij het op dat ze het hele seizoen zo blijven spelen?quote:Op zondag 21 september 2014 16:47 schreef Kerftminister het volgende:
Verder kan je gewoon niet een heel seizoen zo blijven spelen en zo laag eindigen,
Ik ben geen Feyenoord supporter maar ik ben wel een voetbal fan. Elke voetbalfan heeft vanmiddag kunnen concluderen dat Ajax uitermate zwak was. Dit heeft niets te maken met op zoveel % spelen maar om kwaliteit, de vorm van de dag en op wilskracht. Dit was alle drie vanmiddag in geen velden of wegen te bekennen bij Ajax. Eigenlijk zou jij je oren van je kop moeten schamen dat je zegt dat Ajax op 50% speelde want dat speelde ze dus echt niet. Ze werden vanaf minuut 1 overklast en overlopenquote:Op zondag 21 september 2014 16:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
We zullen zien![]()
Echt, zelfs met een 1-1 of 2-1 eindstand had ik hier met zó'n muil gezeten.quote:Op zondag 21 september 2014 16:46 schreef elCholo het volgende:
Wat een verademing Kongolo centraal achterin en Kazim die een bal vast kan houden. Gewoon goed gespeeld, [b]als dit 4-0 wordt is het gewoon terecht.[b] Dit is een kwestie van pech en een spits die nog niet 100% is, en een spits die nooit 100% wordt. Die 3 kansen moeten er echt alle 3 in. Nelom steeg helaas niet boven zijn niveau uit en dan blijkt maar weer dat hij het niet aankan. Hopelijk is die Cabral snel fit.
Maar ja weer allemaal leuk en aardig het seizoen is alweer voorbij.
O ja! De terminale borstkanker voor de moeders van al die trolljoden hier.
Ah de "maar jij gaat nooit naar het stadionquote:Op zondag 21 september 2014 16:48 schreef Vasion het volgende:
[..]
Aldus Tyron, iemand die nooit de binnenkant van een stadion heeft gezien en toch voorop loopt met een grote mond.
Laat me niet lachen. De afgelopen jaren dat Feyenoord in de top 3 is geëindigd, is nooit geweest omdat het elftal voor een significant periode in het seizoen goed veldspel op de mat heeft gelegd. Dat Guidetti en Pelle hier een essentiële rol in hebben gespeeld, wordt volgens mij over het hoofd gezien.quote:Op zondag 21 september 2014 16:46 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Lol dat niet alleen.
Feyenoord had vorige 2 jaren de sterkste selectie uit de Eredivisie.
quote:Op zondag 21 september 2014 16:38 schreef Intellectueel het volgende:
Feyenoord, sportief gezien al decennia lang een sub-topper met de uitstraling van een Nederlandse topclub. Waardeloos scoutingsbeleid, waardeloos veldspel en kunnen enkel sporadisch pieken wanneer men lekker opportunistisch speelt of bij toeval een speler aantrekken die het gebrek aan kwaliteit in het elftal verbloemt. Reken daarbij die zielige schreeuw om nostalgie bij een groot gedeelte van de aanhang (geen nieuwe stadion, etc) en die havenmentaliteit dat ingebakken zit in de club waardoor 'hardwerkende' spelers als Buijs en dergelijke op handen worden gedragen, zorgt ervoor dat Feyenoord nooit, maar dan ook nooit, zijn stempel gaat drukken in de Eredivisie.
Nope, gewoon een offday. Kan gebeuren.quote:Op zondag 21 september 2014 16:48 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ik ben geen Feyenoord supporter maar ik ben wel een voetbal fan. Elke voetbalfan heeft vanmiddag kunnen concluderen dat Ajax uitermate zwak was. Dit heeft niets te maken met op zoveel % spelen maar om kwaliteit, de vorm van de dag en op wilskracht. Dit was alle drie vanmiddag in geen velden of wegen te bekennen bij Ajax. Eigenlijk zou jij je oren van je kop moeten schamen dat je zegt dat Ajax op 50% speelde want dat speelde ze dus echt niet. Ze werden vanaf minuut 1 overklast en overlopen
Origineel niet nee, maar wel de waarheid. Niet dan?quote:Op zondag 21 september 2014 16:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ah de "maar jij gaat nooit naar het stadion" reactie. Al 33 keer voorbij zien komen in dit topic, origineel!
Tot snel daarquote:Op zondag 21 september 2014 16:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
We zullen zien![]()
Dat zeker. Daar missen ook nog de dragende spelers, als je dan weer dit op kunt brengen win je makkelijk twee keer met grote cijfers.quote:Op zondag 21 september 2014 16:49 schreef Ill-Skillz het volgende:
Feyenoord bizar goed gespeeld vandaag. Mijn complimenten voor de spelers!! Als je dit woensdag tegen GAE op de mat kunt leggen, komt het zeker goed.
Het zegt wel wat. Je bent een gelegenheidssupporter.quote:Op zondag 21 september 2014 16:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ah de "maar jij gaat nooit naar het stadion" reactie. Al 33 keer voorbij zien komen in dit topic, origineel!
Ik snap niet hoe dat relevant isquote:Op zondag 21 september 2014 16:49 schreef Vasion het volgende:
[..]
Origineel niet nee, maar wel de waarheid. Niet dan?
Dat kunnen ze alleen niet, want het is "maar" GAE.quote:Op zondag 21 september 2014 16:49 schreef Ill-Skillz het volgende:
Feyenoord bizar goed gespeeld vandaag. Mijn complimenten voor de spelers!! Als je dit woensdag tegen GAE op de mat kunt leggen, komt het zeker goed.
Een offday zoals tegen PEC Zwolle zeker.quote:Op zondag 21 september 2014 16:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nope, gewoon een offday. Kan gebeuren.
Het is zeer onwaarschijnlijk dat ze dat kunnen opbrengen.quote:Op zondag 21 september 2014 16:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zeker. Daar missen ook nog de dragende spelers, als je dan weer dit op kunt brengen win je makkelijk twee keer met grote cijfers.
tyf jij nou eens op met je het herhalen van je teringrotzooi. Je ma is ook 3x kampioen geworden de afgelopen 30 jaar, zo lekker zal jij dus ook niet zijn.quote:Op zondag 21 september 2014 16:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
laatste 30 jaar 3 kampioen. zegt genoeg
Nee hoor.quote:Op zondag 21 september 2014 16:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Het zegt wel wat. Je bent een gelegenheidssupporter.
quote:Op zondag 21 september 2014 16:50 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
tyf jij nou eens op met je het herhalen van je teringrotzooi. Je ma is ook 3x kampioen geworden de afgelopen 30 jaar, zo lekker zal jij dus ook niet zijn.
Dat geeft aan hoe triest de gemiddelde ajaxsupporter isquote:
Hoe naïef. De wedstrijd tegen de Eagles gaat gewoon weer een enorme faalwedstrijd worden, zoals Feyenoord betaamt.quote:Op zondag 21 september 2014 16:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zeker. Daar missen ook nog de dragende spelers, als je dan weer dit op kunt brengen win je makkelijk twee keer met grote cijfers.
Quote waar ik mezelf supporter noem.quote:Op zondag 21 september 2014 16:51 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Dat geeft aan hoe triest de gemiddelde ajaxsupporter is
Jij woont waarschijnlijk ergens minstens 150km van Amsterdam af en noemt jezelf supporter
1e helft overlopen maar niet overklast want dan zie je dat in de uitslag terug, mensen kunnen wel zeggen dat het 4-1 had moeten zijn maar maak eerst die gelijkmaker maar eens.quote:Op zondag 21 september 2014 16:48 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ik ben geen Feyenoord supporter maar ik ben wel een voetbal fan. Elke voetbalfan heeft vanmiddag kunnen concluderen dat Ajax uitermate zwak was. Dit heeft niets te maken met op zoveel % spelen maar om kwaliteit, de vorm van de dag en op wilskracht. Dit was alle drie vanmiddag in geen velden of wegen te bekennen bij Ajax. Eigenlijk zou jij je oren van je kop moeten schamen dat je zegt dat Ajax op 50% speelde want dat speelde ze dus echt niet. Ze werden vanaf minuut 1 overklast en overlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |