Dat Volendam speelt ook vaak zeg. Tegen Telstar ook al vrijdag.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:13 schreef Tchock het volgende:
Mahmudov trouwens de enige treffer gescoord bij Sparta - Volendam, terwijl ze met een man minder speelden.
VVV bedoel ik.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat Volendam speelt ook vaak zeg. Tegen Telstar ook al vrijdag.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:31 schreef pleeborstel het volgende:
Ik ben benieuwd wat er in de winterstop gaat gebeuren. Ik zie Drost, Saymak en Nijland wel gaan eigenlijk. Van Polen ook. Thomas is nog tot einde seizoen houdbaar, daarna gaat Ajax echt wel geld neerleggen, mark my words.
Narsingh is, als ie fit is, toch 3 keer beter dan Lukoki. Op dit punt hebben we echt ingeleverd.
En Nijland is volgens mij ook nog niemand echt van onder in de indruk op Zwollenaren na.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op zijn positie heeft Ajax ook nog genoeg spelers
Ajax richt zich eerst op Daley Sinkgraven voor het middenveld. Die heeft wel wat meer restwaarde dan die twee. Zie ik eerder FC Twente die spelers halen want FC Twente haalt alles wat vastzit aan PEC.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
En Nijland is volgens mij ook nog niemand echt van onder in de indruk op Zwollenaren na.![]()
Alleen Drost en Saymak vind ik wel aardige spelers, maar in de winter zal er weinig gebeuren denk ik. Zie Ajax nog eerder één van hun halen.
Nijland gaat ook niet vertrekken omdat hij zo goed is, maar juist omdat hij dat niet is. Is overbodig in het huidige team en heeft zelden meer een basisplaats dus mag weg.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
En Nijland is volgens mij ook nog niemand echt van onder in de indruk op Zwollenaren na.![]()
Ik zei ook eerder, lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat Ajax gaat shoppen bij PEC. Men overdrijft nogal ook, spelen vaak leuk voetbal maar echte toppers lopen er ook niet echt nu Mokotjo weg is.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax richt zich eerst op Daley Sinkgraven voor het middenveld. Die heeft wel wat meer restwaarde dan die twee. Zie ik eerder FC Twente die spelers halen want FC Twente haalt alles wat vastzit aan PEC.
Denk ik ook ja, Twente shopt graag in Zwollequote:Op zondag 19 oktober 2014 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zie ik eerder FC Twente die spelers halen want FC Twente haalt alles wat vastzit aan PEC.
Enige wat ik denk is dat redelijke teams in Nederland denken goedkoop een talentje op te kunnen halen bij PECquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zei ook eerder, lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat Ajax gaat shoppen bij PEC. Men overdrijft nogal ook, spelen vaak leuk voetbal maar echte toppers lopen er ook niet echt nu Mokotjo weg is.
Twente haalt toch bij alle Nederlandse clubs iedereen wegquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Denk ik ook ja, Twente shopt graag in Zwolle
Uit de zak van ome Joop.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Twente haalt toch bij alle Nederlandse clubs iedereen weg
Toch behoorlijk wat spelers bij "top"clubs beland afgelopen twee seizoenen. Mokotjo, Mokhtar, Lachman, Achenteh en Boer zo uit mijn hoofd.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zei ook eerder, lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat Ajax gaat shoppen bij PEC. Men overdrijft nogal ook, spelen vaak leuk voetbal maar echte toppers lopen er ook niet echt nu Mokotjo weg is.
Fixedquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Uit de zak van ome Joop een Cypriotische investeringsmaatschappij
En Klichquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toch behoorlijk wat spelers bij "top"clubs beland afgelopen twee seizoenen. Mokotjo, Mokhtar, Lachman, Achenteh en Boer zo uit mijn hoofd.
Enige die daarvan altijd speelt is Mokotjo geloof ik.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toch behoorlijk wat spelers bij "top"clubs beland afgelopen twee seizoenen. Mokotjo, Mokhtar, Lachman, Achenteh en Boer zo uit mijn hoofd.
Youness Mokhtarquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Twente haalt toch bij alle Nederlandse clubs iedereen weg
Waar is Guyon nu eigenlijk gebleven?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Enige die daarvan altijd speelt is Mokotjo geloof ik.
Wie wordt de vijfde die naar Twente gaat? Denk Saymak of Drostquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mokhtar had nog wel eens krediet in de basis de afgelopen wedstrijden maar die heeft het wel verspeeldquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die is alleen maar weg omdat hij een clausule in zijn contract had, daarom niet genoemd.quote:
Achenteh speelt ook bijna alles bij Vitesse en Mokhtar letterlijk alles bij Twente. Maar dat was het punt niet, het punt was dat veel clubs shoppen bij Zwolle.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb een tip voor Saymak of Drost, doe het maar niet. Dat middenveld stikt van de concurrentie en kwaliteit.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:44 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wie wordt de vijfde die naar Twente gaat? Denk Saymak of Drost
De eikels hebben ook wel veel weggehaald bij Heracles in het verledenquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Youness Mokhtar
Hakim Ziyech
Daryl Lachman
Cuco Martina
Tim Breukers
Sonny Stevens
Kamohelo Mokotjo
Robbert Schilder
Dico Koppers
Zomaar wat spelers die het leuk deden bij een lager (of geen plan hadden bij de betere teams) geklasseerde ploeg en een transfer maakten naar FC Twente.
Dat is ook vrij normaal na een goed seizoen voor een kleine(re) club. Zie ADO een paar jaar terug. Betekent niet dat men structureel komt shoppen in Zwolle.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die is alleen maar weg omdat hij een clausule in zijn contract had, daarom niet genoemd.
[..]
Achenteh speelt ook bijna alles bij Vitesse en Mokhtar letterlijk alles bij Twente. Maar dat was het punt niet, het punt was dat veel clubs shoppen bij Zwolle.
Clubloos geloof ik. Hij wilde naar Turkije of een of ander woestijnland maar dat ging niet door.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waar is Guyon nu eigenlijk gebleven?
Alleen is het nu al twee seizoenen, en dit jaar gaan er weer spelers weg naar Vitesse, Twente of Ajax. Mark my words.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is ook vrij normaal na een goed seizoen voor een kleine(re) club. Zie ADO een paar jaar terug. Betekent niet dat men structureel komt shoppen in Zwolle.
Zonde wel, prima Eredivisie voetballer.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Clubloos geloof ik. Hij wilde naar Turkije of een of ander woestijnland maar dat ging niet door.
Ja, maar dat heeft hij zelf verprutst. Voor Feyenoord was hij niet goed genoeg en hij vroeg een salaris dat clubs als PEC niet kunnen betalen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zonde wel, prima Eredivisie voetballer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |