Nooquote:Van Polen is in Zwolle bezig aan zijn achtste seizoen, maar of de aanvallend ingestelde verdediger ook na dit seizoen actief is in IJsseldeltastadion is nog maar de vraag. 'Ik sta op een lastig punt in mijn loopbaan, waarbij ik misschien nog wat centjes kan pakken. Zwolle heeft mij een aanbieding gedaan en ik heb een tegenvoorstel ingediend. Het is nu afwachten wat daar uit komt. Ik ben 29 jaar en sta op zich wel open voor iets anders. Maar dan moet het wel iets moois zijn. Een buitenlands avontuur lijkt me geweldig, maar dan wel naar een land waar mijn vrouw en mijn dochter het ook fijn hebben', aldus Van Polen.
Fixed.quote:
+quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:10 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap niet dat PEC de doelpunten zo makkelijk weggeeft.
Alsof het huidige elftal niet extra gemotiveerd is in de streekderby. Andersom wel en dat blijktquote:Op zondag 19 oktober 2014 14:54 schreef Elfletterig het volgende:
Bijna een kopie van de wedstrijd vorig jaar.
Klopt. Opnieuw is bij GAE meer strijdlust te zien.quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Fixed.
[..]
+
[..]
[..]
Alsof het huidige elftal niet extra gemotiveerd is in de streekderby. Andersom wel en dat blijkt
Veels te laat kwamen ze pas op gang. Ze hebben de eerste helft gewoon weggegeven en dat niet meer weten te herstellen. Terecht dat de egels gewonnen hebben vorig jaar en dit jaar. Als je met zo'n houding als bij het begin van de eerste helft het veld betreedt verdien je het om te verliezen. Ga vooral denken dat GAE wel even uit overklast gaat worden en je gaat op je bek zoals we gezien hebben.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:24 schreef Elfletterig het volgende:
PEC ging pas ergens diep in de tweede helft een beetje voetballen. PEC mag blij zijn dat een afgang zoals vorig jaar (4-1) ze bespaard is gebleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |