Dat kun je niet zo stellen. Ik kreeg hetzelfde commentaar als Geruis dat mijn werk totaal irrelevant was. We zullen zien.quote:
Je werk?quote:Op zondag 21 september 2014 18:20 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Dat kun je niet zo stellen. Ik kreeg hetzelfde commentaar als Geruis dat mijn werk totaal irrelevant was. We zullen zien.
Het is een dikke pil inderdaad. En in den beginne niet eens erg toegankelijk. Maar dán!quote:Op zondag 21 september 2014 18:05 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Ik lees net dat die vertaling van Faber 955 bladzijden telt, en ik weet ook hoe het gaat met boeken die je op vakantie meeneemt. Het is dus maar de vraag of er in Bocas gemiddeld 955/14 = 68 blz. per dag in is gelezen...
het lijkt mij relevanter.quote:Op zondag 21 september 2014 18:20 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Dat kun je niet zo stellen. Ik kreeg hetzelfde commentaar als Geruis dat mijn werk totaal irrelevant was. We zullen zien.
Hoe dan? Ik wil echt serieus graag weten hoe men in lectuur voor mee op reis een aanwijzing kan vinden voor de verdwijning van de meisjes.quote:Op zondag 21 september 2014 18:22 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben de enige geloof ik, maar ik vind die boeken wel relevant, ook al zijn het wellicht saaie flutromans. Niet om er vergezochte aanwijzingen uit te halen, wel om het verhaal compleet te krijgen.
Geen enkele aanwijzing voor de verdwijning. Het is gewoon een element in het verhaal over K & L: ze gingen op reis en namen die boeken mee.quote:Op zondag 21 september 2014 18:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik wil echt serieus graag weten hoe men in lectuur voor mee op reis een aanwijzing kan vinden voor de verdwijning van de meisjes.
Ik denk dat deze 2 foto's op dit moment misschien wel het belangrijkste is wat er te onderzoeken valt en KAN onderzocht worden op dit form.quote:Op zondag 21 september 2014 17:49 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Volgens mij zit het anders met de achtergrond. Lisanne staat op 499 weliswaar rechts en op 500 links, maar de achtergrond van 499 (Palo Alto) ligt volgens mij oostelijk (en dus links) van de achtergrond van 500. Recht achter Lisannes hoofd is vaag, op ruim 3 km afstand, de heuvel La Piedra de Lino zichtbaar (bekend van het Casa Pedro verhaal), en de twee hogere bergen rechts (westelijk) daarvan kloppen ook met het 3D-beeld dat je in Google Earth kunt simuleren. De achtergrond van 500 komt daarentegen helemaal niet overeen met het landschap ten oosten van Palo Alto.
(Ik heb de contouren van de Piedra de Lino ingetekend, maar ze zijn op de oorspronkelijke foto ook zichtbaar.)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vraag hoe jij dat afleidt. Niet waar ik naar moet kijken.quote:Op zondag 21 september 2014 17:38 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Kijk eens naar haar duim, en de schaduw daarvan.
Waarom is de schaduw dan ongeveer even lang als de duim zelf? Dat strookt niet met jouw stelling dat de zon van links komt.quote:Op zondag 21 september 2014 17:45 schreef Mr.Ping het volgende:
[ afbeelding ]
Foto met de duim komt de zon van links, schaduw van de duim val rechts op haar hand en rug in de zon.
Op de rechter foto komt de zon van rechts achter en is haar schouders (linker) vol in het zonlicht.
het gaat mij er juist om dat nu met nieuwe feiten komen die er toe doen niet voor het oprapen liggen.quote:Op zondag 21 september 2014 18:27 schreef 11en30 het volgende:
Het gaat niet over de boeken maar over een manier van kijken. Als dat je niets zegt dan kun je het ook niet waarderen. Maar dat betekent niet dat het niet waardevol is.
de telegraaf zou er blij mee zijnquote:Op zondag 21 september 2014 18:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geen enkele aanwijzing voor de verdwijning. Het is gewoon een element in het verhaal over K & L: ze gingen op reis en namen die boeken mee.
Foto links:quote:Op zondag 21 september 2014 17:45 schreef Mr.Ping het volgende:
[ afbeelding ]
Foto met de duim komt de zon van links, schaduw van de duim val rechts op haar hand en rug in de zon.
Op de rechter foto komt de zon van rechts achter en is haar schouders (linker) vol in het zonlicht.
De Telegraaf leest hier vast mee. Genoeg inspiratie voor een sappig artikelquote:Op zondag 21 september 2014 18:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
de telegraaf zou er blij mee zijn
De boeken zelf zijn niet interessant, gewoon een paar van die kleffe romans. Maar het is opvallend dat zulke jonge meiden geen e-reader bij zich hadden. Scheelt toch weer een paar kilo bagage.quote:Op zondag 21 september 2014 18:22 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben de enige geloof ik, maar ik vind die boeken wel relevant, ook al zijn het wellicht saaie flutromans. Niet om er vergezochte aanwijzingen uit te halen, wel om het verhaal compleet te krijgen.
Hoe kom je erbij dat het kleffe romans zijn?quote:Op zondag 21 september 2014 18:46 schreef Rubella het volgende:
[..]
De boeken zelf zijn niet interessant, gewoon een paar van die kleffe romans. Maar het is opvallend dat zulke jonge meiden geen e-reader bij zich hadden. Scheelt toch weer een paar kilo bagage.
Of links en rechts:quote:Op zondag 21 september 2014 18:43 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Foto links:
- Lisanne heeft haar haar over de linkerkant van haar gezicht hangen (rechterwang dus vrij)
Foto rechts:
-Lisanne heeft haar haar over de rechterkant van haar gezicht hangen (linkerwang dus vrij)
Hier heb je al relevante informatie in de zaak. Tenminste, dat vinden de ouders en hun advocaat.quote:Op zondag 21 september 2014 18:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De meisjes waren duidelijk geen leeghoofden maar hielden blijkbaar van literatuur.
Ok, anders gezegd: niet mijn smaak. Het gaat, zoals Domnivoor zegt, niet om de boeken zelf, maar om een manier van denken.quote:Op zondag 21 september 2014 18:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat het kleffe romans zijn?
De meisjes waren duidelijk geen leeghoofden maar hielden blijkbaar van literatuur.
En de boeken zijn vanuit Nederland meegenomen dus hoe dit in vredesnaam in verband gebracht kan worden met deze zaak is me echt een raadsel.
Ik vroeg me eerder af hoe lang een vrouw hiervoor nodig heeft om dit te veranderen.quote:Op zondag 21 september 2014 18:49 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Of links en rechts:
Lisanne heeft haar haar op de foto niet voor haar gezicht hangen.
Je weet zelf wel dat dat nergens op slaat he?quote:Op zondag 21 september 2014 18:50 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Hier heb je al relevante informatie in de zaak. Tenminste, dat vinden de ouders en hun advocaat.
Dus aan de hand van de literatuur die uit Nederland is meegebracht kun je iets relevants voor deze zaak vinden?quote:Op zondag 21 september 2014 18:51 schreef Rubella het volgende:
[..]
Ok, anders gezegd: niet mijn smaak. Het gaat, zoals Domnivoor zegt, niet om de boeken zelf, maar om een manier van denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |