SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
In de rust Kishna erbij voor Andersen. Evt. Milik voor Siggy maar daar ligt vandaag het probleem niet.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Moisander echt dramatisch, slechtste man van het veld.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Gelukkig kan ik het niet zien, vrij dramatisch hoor ik zo
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
alleen cillesen en van rhijn hebben iets goed gedaanquote:Op zondag 21 september 2014 15:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
Heeft die Siggy al wat goeds gedaan?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Nog nooitquote:Op zondag 21 september 2014 15:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
Heeft die Siggy al wat goeds gedaan?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Daar komen nog 7 andere Ajacieden voor in aanmerking.quote:Op zondag 21 september 2014 15:14 schreef Pedroso het volgende:
Moisander echt dramatisch, slechtste man van het veld.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Eerste helft was wel heel duidelijk krachten besparen, totaal geen druk gezet. Hopelijk wordt er in de 2e helft gebruik van gemaakt![]()
Frank zal de boel wel op scherp zetten in de rust vermoed ik zo.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
gepasseerd voor ZIemling tochquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Ik mag het toch hopenquote:Op zondag 21 september 2014 15:18 schreef Pedroso het volgende:
Frank zal de boel wel op scherp zetten in de rust vermoed ik zo.Ik ben inmiddels overleden![]()
'Als jullie niet beter spelen, ga ik in de tachtigste minuut wisselen'quote:Op zondag 21 september 2014 15:18 schreef Pedroso het volgende:
Frank zal de boel wel op scherp zetten in de rust vermoed ik zo.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: