quote:Op zondag 21 september 2014 15:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hier zijn genoeg andere topics voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent zwerferquote:Op zondag 21 september 2014 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En jij bent een Nederlander verstopt in een klein pinda lichaampje. Dat staat toch los van mijn vraag.
Je bent mn fokvriend niet meerquote:Op zondag 21 september 2014 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit er nog een scherpe grap achter je verkeerde spelling of was dit echt je comeback?
wat zit je nou weer tof te doenquote:Op zondag 21 september 2014 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit er nog een scherpe grap achter je verkeerde spelling of was dit echt je comeback?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Zijn jij en GGMM ook weer vrienden?quote:Op zondag 21 september 2014 15:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kunnen we niet allemaal vrienden zijn?
Oke Frank.quote:Op zondag 21 september 2014 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks Kishna erin voor Andersen om Wilsjer kapot te spelen.
Ze spelen op 50%, dat is voldoende.quote:Op zondag 21 september 2014 15:11 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wat speelt Ajax kut zeg, niet normaal
Feyenoord speelt ook wel lekker. Alleen nog weinig echte kansen.quote:Op zondag 21 september 2014 15:11 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wat speelt Ajax kut zeg, niet normaal
Lekker voor je.quote:
WoW...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |