abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144752018
Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stellen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en geile verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.

Eerstvolgende meet:

* zo 5 juli 2015, Tour de Frans meet bij Gripper in Vreeswijk

Wij doen aan Strava

Nuttige links:

Algemene infoFok! fietsers op de kaartWielersportinfoTeamwebs fietsagenda van de FOK!kers
ToertochtenToertochten (komende week) in NLToertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling TourToertochten in FrankrijkToertochten in DldToertochten in Engeland
Cyclo'sCyclo's (deze maand) in FrankrijkJedermannrennen in DldGranfondo's in ItaliëCyclo's in Spanje
SPOILER: online shoppen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Meer foto's!
pi_144752034
en weer verder *O*

Confession in de spoiler :o :D
SPOILER

[ Bericht 37% gewijzigd door quinoahipster op 21-09-2014 14:40:24 ]
pi_144752336
@Levitas

http://www.marktplaats.nl/verkopers/18688005.html?categoryId=792

Origineel, goedkoop, paypal (dus gedekt).
Onder de waarde bieden + gratis verzenden.
  zondag 21 september 2014 @ 14:44:51 #4
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_144752567
Ik heb nu zo'n broek van Cyclewear.eu's eigen merk, met zeem van Nalini. Heeft gisteren zich vijf uur lang zeer goed gehouden.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_144753199
Gister het iets te bont gemaakt met z'n allen en vandaag veel regen dus ff rustig de finale lus van de AGR gereden.

Ik kon merken dat ik slecht was. Zat serieus af te zien op de Keuteberg :D
pi_144755995
Top gedaan Ivo ^O^ _O_

Lekker windje bij de Dam tot Dam. (kracht 5/6)
Helaas geen Graham bij de start (afbericht ivm geen slaap door nachtdienst) en Mark die via strava had laten weten mee te willen fietsen ook niet gezien bij start helaas.

Dus toen maar solo ritje van gemaakt, reed te hard om bij groepjes aan te haken.
En ben ook niet ingehaald ;)
Dam tot Dam zelf 33.5km/u gemiddeld.
M'n vader reed de 105km dus met hem naar/van de start gereden. (wel mooi getimed dat we beide rond zelfde tijd weer op Dam waren)

In Amsterdam is het wel even filerijden, maar hoort er gewoon bij.
Wat irritanter is dat veel fietsers op dijkjes tussen Wormer/Alkmaar met 5 man naast elkaar gaan rijden zodat je amper kan inhalen.

http://www.strava.com/activities/197484480
pi_144757580
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 14:39 schreef poiuytr het volgende:
@Levitas

http://www.marktplaats.nl/verkopers/18688005.html?categoryId=792

Origineel, goedkoop, paypal (dus gedekt).
Onder de waarde bieden + gratis verzenden.
Ik gaat es ff kijken :) Kan wel een tweede broekje gebruiken, maar nu ik dat zo zie kan ik ook wel een tweede shirt, een jack en gesoigneerde sokken ( ;) ) gebruiken :X
pi_144757644
@Muzas: Wat verwacht je dan bij 30k? Hordes wielrenners?
pi_144757744
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 16:34 schreef fl4puit het volgende:
@Muzas: Wat verwacht je dan bij 30k? Hordes wielrenners?
Absoluut niet, maar dat was ook niet de strekking van mn verhaal.
pi_144757870
Wat dan wel?
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_144758008
In ieder geval niet dat ik wielrenners verwachtte ;)

Vooral dat het me erg tegenviel dat ondanks onze rustige en bedachtzame manier van rijden men toch (vooringenomen) erg zeurt op wielrenners. Stereotypering vierde hoogtij.
pi_144759776
quote:
10s.gif Op zondag 21 september 2014 14:34 schreef quinoahipster het volgende:
en weer verder *O*

Confession in de spoiler :o :D
SPOILER
Is dat zo erg dan? Behalve dat het een veel te dure club is.
* forty-two zit nu in de bus terug uit Berlijn.
Gisteren met een slakkengang door Berlijn gefietst, met het bureau op architectuurtrip. Erg leuke stad om te fietsen ook al is het soms flinke chaos op de super brede wegen daar. Op de racefiets zou je daar serieus heerlijk hard kunnen knallen :)
Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything
pi_144765346
Weer 2e geworden. w/
pi_144765532
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 19:58 schreef FastFox91 het volgende:
Weer 2e geworden. w/
klasse, lekker bezig! Je kan nu wel merken aan einde van seizoen dat de rest minder wordt. Scherpte is er af. Mooi van profiteren. Wedstrijden gaan bij jullie paar weken langer door dan bij ons..

[ Bericht 0% gewijzigd door Patroon op 21-09-2014 20:17:32 ]
  zondag 21 september 2014 @ 20:09:21 #15
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_144765926
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 19:58 schreef FastFox91 het volgende:
Weer 2e geworden. w/
Nice! Kopgroep? Sprint? Watskeburt? ^O^
pi_144767701
Mooie app van Google Chrome voor Strava:

https://chrome.google.com(...)dfcadnklkbljcgicpckn

(nu kloppen die hf zones indeling voor mij niet, maar geeft wel beeld waar hf het meeste zat. Trainingpeaks.com is qua zones beter, omdat je die zelf kan aanpassen)

Vooral die kwartielen zijn handig om te zien:

These indicators can be more meaningfull than average heart rate itself to analyse activity heart rate. For example, you upload an activity in which you ride pretty fast for a long time. Then, you expect to have a good average heart rate. Unfortunately, you have to go through the city to go home where many red lights and cars behavior slow you down. Your average heart rate then drops very quickly and do not highlight your effort of "riding fast". In this example, the 75% quartile speed is representative of the effort you made (eliminating low heart rate associated with the cross of the city).

[ Bericht 14% gewijzigd door Patroon op 21-09-2014 21:58:15 ]
  zondag 21 september 2014 @ 20:53:10 #17
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_144768331
Marathon gelopen en als eerste gefinisht van de solo lopers. Officieel was het geen wedstrijd, mag ach toch leuk. Morgen maar rustig wat uitfietsen. Ik was niet voluit gegaan, maar de benen zullen desondanks wel moe zijn.
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
pi_144768767
quote:
14s.gif Op zondag 21 september 2014 20:02 schreef Patroon het volgende:

[..]

klasse, lekker bezig! Je kan nu wel merken aan einde van seizoen dat de rest minder wordt. Scherpte is er af. Mooi van profiteren. Wedstrijden gaan bij jullie paar weken langer door dan bij ons..
Thanks. Dit was m'n laatste criterium.
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 20:09 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Nice! Kopgroep? Sprint? Watskeburt? ^O^
Laatste 6 rondes met 3 man weggereden. Samenwerking was goed. Daarachter zal er wel gekloot zijn. Zat in ideale positie laatste ronde maar kom gewoon te kort in de sprint.
pi_144769421
Met die Chrome App is Strava Premium echt overbodig geworden :) Ik zie nu ook de heatmap etc.
pi_144770132
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 21:10 schreef Patroon het volgende:
Met die Chrome App is Strava Premium echt overbodig geworden :) Ik zie nu ook de heatmap etc.
Maar die harslag screenshot die jij post zie je volgens mij alleen als je premium bent ?
Ik zie hem iig niet.
pi_144770450
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 21:49 schreef ddx het volgende:

[..]

Maar die harslag screenshot die jij post zie je volgens mij alleen als je premium bent ?
Ik zie hem iig niet.
Ik ben geen premium. Moet je die app voor chrome installeren. Heb je wel. Chrome als browser nodig.
pi_144770574
Gek zie het wel bij andere mensen, maar bij m'n eigen rit zie ik de details niet.
pi_144770832
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 21:57 schreef ddx het volgende:
Gek zie het wel bij andere mensen, maar bij m'n eigen rit zie ik de details niet.
Gek, wel de app en chrome? Ook ff je hf enzo instellen bij settings. Ook gek dat je van anderen wel kunt zien, aangezien je hun max hf enzo niet weet.

Die power gegevens en IF kloppen van geen kanr trouwens. Ritje IJsselmeer avg 243 watt, yeah right
pi_144771136
Zie niet alle details, maar bijvoorbeeld bij deze rit :
http://www.strava.com/activities/197605275

En bij m'n eigen rit van vandaag :

Tool laat wel iets meer zien, totaal km's van fiets en move ratio.
En aan linkerkant wat links.
pi_144771546
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 22:06 schreef ddx het volgende:
Zie niet alle details, maar bijvoorbeeld bij deze rit :
http://www.strava.com/activities/197605275
[ afbeelding ]

En bij m'n eigen rit van vandaag :
[ afbeelding ]

Tool laat wel iets meer zien, totaal km's van fiets en move ratio.
En aan linkerkant wat links.
edit, lama is ander zijn rit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')