SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult de verloren broeders POTS en Toefjes steunen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
Labyad is nu 1.2k die moet toch normaal gesproken ergens rond de 5k gaan kosten na de release? Een van de beste zo niet de beste silver cams van FIFA15?![]()
dat kanquote:Op zondag 21 september 2014 14:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet over nagedacht.dacht er net aan, kwam tot de conclusie dat de NL kits wat duur zijn
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Maar een beetje moeilijk te linkenquote:Op zondag 21 september 2014 14:26 schreef Thezeurminator het volgende:
Labyad is nu 1.2k die moet toch normaal gesproken ergens rond de 5k gaan kosten na de release? Een van de beste zo niet de beste silver cams van FIFA15?![]()
![]()
Eredivisie silvers zien er goed uit dit jaar verder.. Maar voor hybrids wel redeiljk kut inderdaad.quote:Op zondag 21 september 2014 14:28 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Maar een beetje moeilijk te linken![]()
Zo goed vind ik de eredivisie niet hoor als ik eerlijk benquote:Op zondag 21 september 2014 14:29 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Eredivisie silvers zien er goed uit dit jaar verder.. Maar voor hybrids wel redeiljk kut inderdaad.![]()
![]()
Hier hetzelfde.quote:Op zondag 21 september 2014 14:28 schreef rolls-reus het volgende:
Gewoon weer psg thuis en uit denk ik
PSN: DePresident_![]()
Je had gewoon eerder moeten toeslaanquote:
Maar vorige week was dezelfde actie er met Destiny, gewoon budgetgaming in de gaten houden, komt vanzelf wel weer een vergelijkbare actie![]()
![]()
Je hebt gelijk dat er niet heel veel opties zijn maar een spits als Johansson ziet er wel heel goed uit bijvoorbeeld.quote:Op zondag 21 september 2014 14:30 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Zo goed vind ik de eredivisie niet hoor als ik eerlijk ben![]()
Feyenoord LOLFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Zo goedkoop niet toch?quote:Op zondag 21 september 2014 14:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je had gewoon eerder moeten toeslaan
Maar vorige week was dezelfde actie er met Destiny, gewoon budgetgaming in de gaten houden, komt vanzelf wel weer een vergelijkbare actiehallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dikverdiende 0-1. Hing al even in de lucht.
Van Rhijn
De lat
Vermeer
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Vermeer is de molquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
heb je daar een stream van?quote:Op zondag 21 september 2014 14:38 schreef DutchSL het volgende:
Bijna een grappige eigen goal van Cambuur![]()
WhahahaFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
leg uit?quote:Op zondag 21 september 2014 14:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gewoon Jan met de korte achternaam![]()
Di Maria is zo geniaal goed
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Football Manager statistieken in de kuip tot nu toe
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
In Philips stadion 93% balbezit voor Cambuur schat ik..quote:Op zondag 21 september 2014 14:47 schreef dion_v_k het volgende:
Football Manager statistieken in de kuip tot nu toe![]()
Hardoplachen om Boetius.Wordt boos langs de lijn, pakt die bal op, gooit 'm gefrustreerd op de grond tegen z'n eigen voet aan en gaat zelf bijna op z'n smoel.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Roma
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Ajax wordt aan alle kanten afgetoefd. Kan niet lang goed gaan dit. Snel eentje bijprikken.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
En 0-1 voor. Dat is ook weleens anders geweest.quote:Op zondag 21 september 2014 15:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nog niet zo'n slecht Ajax gezien.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hoe kan die kazim zo een kans missendie moet gewoon op doel
#FreeTrapz![]()
Hier ookquote:Op zondag 21 september 2014 15:15 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Had hem met handicapje gepakt, gaat prima.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
EA zijn echt falers soms. Deze speler: http://www.futwiz.com/en/fifa15/player/stefano-okaka-chuka/3843 heeft nu 5* wf en had vorig jaar 1* WF. Dat is toch gewoon compleet random.![]()
ok helderquote:Op zondag 21 september 2014 15:19 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
De niet IF gaat stijgen want die komt niet meer voor in packs.![]()
![]()
Fifa 13: linksbenig, 3* weak footquote:Op zondag 21 september 2014 15:19 schreef Thezeurminator het volgende:
EA zijn echt falers soms. Deze speler: http://www.futwiz.com/en/fifa15/player/stefano-okaka-chuka/3843 heeft nu 5* wf en had vorig jaar 1* WF. Dat is toch gewoon compleet random.
Fifa 14: rechtsbenig, 1* weak foot
Fifa 15: rechtsbenig, 5* weak foot
![]()
![]()
Ik over 2,5 goalsquote:Op zondag 21 september 2014 15:15 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Had hem met handicapje gepakt, gaat prima.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
quote:Op zondag 21 september 2014 15:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Fifa 13: linksbenig, 3* weak foot
Fifa 14: rechtsbenig, 1* weak foot
Fifa 15: rechtsbenig, 5* weak foot
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Open net m'n laptop, staat van vannacht het winkelwagentje van Bart Smit nog in beeld met die ps4 en Fifa 15. Kwam tot het betalen, toen alsnog de foutmelding.gvd
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
wtfquote:![]()
![]()
HAHAquote:Op zondag 21 september 2014 15:27 schreef Lindgren. het volgende:
Open net m'n laptop, staat van vannacht het winkelwagentje van Bart Smit nog in beeld met die ps4 en Fifa 15. Kwam tot het betalen, toen alsnog de foutmelding.gvd
![]()
Die FIFA keepertquote:
Hala Madrid !
lijkt bijna gewoon een fout van BS geweest.. die ze proberen weg te poetsenquote:Op zondag 21 september 2014 15:27 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
Die keeper is echt dramaquote:Op zondag 21 september 2014 15:27 schreef DutchSL het volgende:
De no-look goal van Willems
Als ik hem was zou ik gewoon zeggen na afloop dat het bewust was![]()
![]()
Is het ook. Jetroooquote:Op zondag 21 september 2014 15:27 schreef DutchSL het volgende:
De no-look goal van Willems
Als ik hem was zou ik gewoon zeggen na afloop dat het bewust was![]()
Je ziet hem kijken waar de keeper staat en die staat gewoon kut opgesteld.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
wat staat clasie nou achter zijn hand te smoezen
#FreeTrapz![]()
Ik zag je eerder een voorspelling van het prijsverloop maken van spelers.quote:Op zondag 21 september 2014 15:19 schreef QueZTone het volgende:
wat doet zo'n IF met de prijs van niet-IF?
Hoe kun je in godsnaam denken het marktverloop te kunnen voorspellen als je zo'n ABC-tje niet eens weet?![]()
Nee, Leverkusen rood![]()
Hala Madrid !
waarom is hart eigenlijk best goedkoop maar lloris is dan weer belachelijk duur
#FreeTrapz![]()
Verschil tussen 82 en 85 is aardig groot...Hart is dan wel de beste City en Engelse GK, maar daar is alles mee gezegd. Courtois, Cech, Lloris en De Gea zijn allemaal higher rated en waarschijnlijk ook beter/fijner dit jaar.quote:Op zondag 21 september 2014 15:44 schreef FCsuarez het volgende:
waarom is hart eigenlijk best goedkoop maar lloris is dan weer belachelijk duurAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
omdat ik niet wist of de niet-IF wel nog in de packs zittenquote:Op zondag 21 september 2014 15:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zag je eerder een voorspelling van het prijsverloop maken van spelers.
Hoe kun je in godsnaam denken het marktverloop te kunnen voorspellen als je zo'n ABC-tje niet eens weet?
wat ben jij een constante zuurpruim op iedereen hier trouwens![]()
Nogmaals, als je zulke dingen niet weet, ga dan niet posten alsof je een pro bent. Mensen die eerlijk zijn naar zichzelf, niet weten hoe de markt werkt en jouw zogenaamde expertise lezen, kunnen jouw advies overnemen.quote:Op zondag 21 september 2014 15:49 schreef QueZTone het volgende:
[..]
omdat ik niet wist of de niet-IF wel nog in de packs zitten
wat ben jij een constante zuurpruim op iedereen hier trouwens
En ik ben een zuurpruim ja. Naar de juiste mensen toe.![]()
Met name cardweight..quote:Op zondag 21 september 2014 15:44 schreef FCsuarez het volgende:
waarom is hart eigenlijk best goedkoop maar lloris is dan weer belachelijk duur![]()
m'n eerdere opmerking over voorspelling van prijzen was van andere aard dan invloed van IF niet-IF en bovendien ook benadrukt als mijn 'gedachte' erover..quote:Op zondag 21 september 2014 15:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nogmaals, als je zulke dingen niet weet, ga dan niet posten alsof je een pro bent. Mensen die eerlijk zijn naar zichzelf, niet weten hoe de markt werkt en jouw zogenaamde expertise lezen, kunnen jouw advies overnemen.
En ik ben een zuurpruim ja. Naar de juiste mensen toe.
je zuurpruimigheid maakt je minder prettig in de omgang, ik zou het leuker vinden als je minder zuurpruimig bent![]()
Cardweight is zo bepalend in de prijs. Daarom wordt Depay op den duur 1-2k omdat die in heel veel packs komt.quote:![]()
En de rest van het forum zou het leuker vinden als je even uitlogt en niet meer terug komtquote:Op zondag 21 september 2014 15:53 schreef QueZTone het volgende:
[..]
m'n eerdere opmerking over voorspelling van prijzen was van andere aard dan invloed van IF niet-IF en bovendien ook benadrukt als mijn 'gedachte' erover..
je zuurpruimigheid maakt je minder prettig in de omgang, ik zou het leuker vinden als je minder zuurpruimig bent![]()
![]()
Alsof ik met jou omgaquote:Op zondag 21 september 2014 15:53 schreef QueZTone het volgende:
[..]
m'n eerdere opmerking over voorspelling van prijzen was van andere aard dan invloed van IF niet-IF en bovendien ook benadrukt als mijn 'gedachte' erover..
![]()
Toefjes is alleen een zuurpruim tegen domme mensen. Gewoon minder domme dingen zeggen en het is een prima ventquote:Op zondag 21 september 2014 15:53 schreef QueZTone het volgende:
[..]
![]()
Hey dude, wat een lelijk logoquote:Op zondag 21 september 2014 15:55 schreef Dudeweiser het volgende:
Haten op de wijsheden van Toefjes.![]()
#FreeTrapz![]()
Drmic
Hala Madrid !
over 2,5quote:Op zondag 21 september 2014 15:59 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Heb nog 1 goaltje nodig, jij op Leverkussen gezet?
Hala Madrid !
Leicester
Hala Madrid !
nu helemaalquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
boooooooooooh wat een bazenlogoquote:Op zondag 21 september 2014 15:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hey dude, wat een lelijk logo![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Smalling en Shaw op de bank en dan Black Kut CB en Rojo LB zetten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Van Gaal zijn ego weer hel. Wil het per se met (talentloze) talenten doen.quote:Op zondag 21 september 2014 16:10 schreef Tim86 het volgende:
Smalling en Shaw op de bank en dan Black Kut CB en Rojo LB zetten![]()
Nog 1 goal er bij en PSV heeft 2x zoveel goals als de best scorende ploegen daarna
O nee, Ajax heeft er nu 11 ipv 10.![]()
Ajax heeft meer schoten op doel.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
#DutchSLStatistiekenquote:Op zondag 21 september 2014 16:12 schreef DutchSL het volgende:
Nog 1 goal er bij en PSV heeft 2x zoveel goals als de best scorende ploegen daarna
O nee, Ajax heeft er nu 11 ipv 10.![]()
Nee, Van Gaal is kut, maar hem en de moeder van zijn kinderen dood maken hoeft ook weer niet.quote:Op zondag 21 september 2014 16:13 schreef Proxzor het volgende:
Je wilt na deze wedstrijd toch ook geen Van Gaal wezen![]()
Moet je ook nog in 1 bed liggen naast truus..quote:Op zondag 21 september 2014 16:13 schreef Proxzor het volgende:
Je wilt na deze wedstrijd toch ook geen Van Gaal wezen![]()
Er zijn maar 6 emanuelsons op de markt.. Dat kan toch bijna niet.. Volgens mij kun je als je 100k hebt zo de hele markt price fixen.![]()
test.quote:Op zondag 21 september 2014 16:15 schreef Thezeurminator het volgende:
Er zijn maar 6 emanuelsons op de markt.. Dat kan toch bijna niet.. Volgens mij kun je als je 100k hebt zo de hele markt price fixen.![]()
ja kan wel, momenteel kun je goed price fiksenquote:Op zondag 21 september 2014 16:15 schreef Thezeurminator het volgende:
Ik gok dat hij op de bank slaapt vannacht..quote:Op zondag 21 september 2014 16:14 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Moet je ook nog in 1 bed liggen naast truus..![]()
Rodriguez niet voor een pingel en geen clean sheet.quote:Op zondag 21 september 2014 16:18 schreef mvdk_ het volgende:
IF Ricardo Rodrķguez, Verdy, Florenzi, Cassano, Castaignos en Maher?Hala Madrid !
alsof castaignos voor 2 goals een if krijgt tegen de hekkensluiter..quote:Op zondag 21 september 2014 16:18 schreef mvdk_ het volgende:
IF Ricardo Rodrķguez, Verdy, Florenzi, Cassano, Castaignos en Maher?![]()
Pingel & assist?quote:Op zondag 21 september 2014 16:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Rodriguez niet voor een pingel en geen clean sheet.![]()
hey toefjesquote:Op zondag 21 september 2014 15:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nogmaals, als je zulke dingen niet weet, ga dan niet posten alsof je een pro bent. Mensen die eerlijk zijn naar zichzelf, niet weten hoe de markt werkt en jouw zogenaamde expertise lezen, kunnen jouw advies overnemen.
En ik ben een zuurpruim ja. Naar de juiste mensen toe.![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 16:20 schreef Toefjes het volgende:
De buurman lijkt boos met dingen te gooien zo te horen.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
de meest onverdiende overwinning van de afgelopen paar jaar. Hoe hebben ze ooit een clean sheet hieruit gehaald![]()
![]()
niet op allequote:Op zondag 21 september 2014 16:21 schreef Maver24 het volgende:
Hoe kan je een wedstrijd onterecht verliezen zeg. Feyenoord Domineerde ajax op alle fronten'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Hahaha, jammer johquote:Op zondag 21 september 2014 16:21 schreef Maver24 het volgende:
Hoe kan je een wedstrijd onterecht verliezen zeg. Feyenoord Domineerde ajax op alle fronten![]()
![]()
Nee joh, Ajax liet ze gewoon voetballen na de vroege 0-1. Alle ruimte voor de counter daardoor. Volgens mij hebben we een andere wedstrijd gezien.quote:Op zondag 21 september 2014 16:21 schreef Maver24 het volgende:
Hoe kan je een wedstrijd onterecht verliezen zeg. Feyenoord Domineerde ajax op alle frontenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als je ziet hoe hij speelt verdient hij geen IF. Vooral het feit dat hij wordt weggezet door Drmic bij de 1-1 en zonder problemen kon binnenschieten.quote:Hala Madrid !
ajax had meer schoten op doel.quote:Op zondag 21 september 2014 16:21 schreef Maver24 het volgende:
Hoe kan je een wedstrijd onterecht verliezen zeg. Feyenoord Domineerde ajax op alle fronten
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
4-3 hoorquote:Op zondag 21 september 2014 16:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ajax had meer schoten op doel.![]()
![]()
Anders even met de KNVB babbelen.quote:Op zondag 21 september 2014 16:21 schreef Maver24 het volgende:
Hoe kan je een wedstrijd onterecht verliezen zeg. Feyenoord Domineerde ajax op alle fronten![]()
Ik denk de lat van Cillessen.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KNJB bedoel jequote:Op zondag 21 september 2014 16:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Anders even met de KNVB babbelen.![]()
![]()
Ik lees op VI 6 voor Feyenoord en 2 voor ajax.. http://www.vi.nl/matchcenter/wedstrijd.htm?matchId=1690577quote:Op zondag 21 september 2014 16:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ajax had meer schoten op doel.![]()
Volgens de statenstieken net die voorbij kwamen in de wedstrijd niet. Maar ligt er aan hoe ze de lat ballen tellen denk ikquote:Op zondag 21 september 2014 16:24 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik lees op VI 6 voor Feyenoord en 2 voor ajax.. http://www.vi.nl/matchcenter/wedstrijd.htm?matchId=1690577
Jubelen als Ajax van PSV verliest en nu klagen. Karma voor Maver. Voor de overige Feyenoorders is het gewoon klote en gun ik het ze zeker niet. Ook slecht voor de competitie.quote:![]()
Ik gun het kiid welquote:Op zondag 21 september 2014 16:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jubelen als Ajax van PSV verliest en nu klagen. Karma voor Maver. Voor de overige Feyenoorders is het gewoon klote en gun ik het ze zeker niet. Ook slecht voor de competitie.
quote:Op zondag 21 september 2014 16:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik denk de lat van Cillessen.Vond Cillessen anders ook wel erg goed hoor. Maar van Rhijn zal hem wel krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik vind het absoluut geweldig, fantastischquote:Op zondag 21 september 2014 16:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jubelen als Ajax van PSV verliest en nu klagen. Karma voor Maver. Voor de overige Feyenoorders is het gewoon klote en gun ik het ze zeker niet. Ook slecht voor de competitie.ook al ben ik weer 5 jaar van mijn leven kwijt
![]()
![]()
Zit een beetje naar de stats van Cassano te kijken. Waar het in fifa 12 en 13 nog een baas was is het nu echt muaaaah.![]()
Ik kijk vooral naar m'n eigen club, en vind het toch een mentale topprestatie dat ze er gewoon opgevlogen zijn en winnenquote:Het zag er ook gewoon bevlogen en fel uit wat AZ liet zien. Eindelijk weer een trots momentje.
![]()
IF van Rhijn incomming. winnende goal, clean sheet en bal van de lijn gehouden
#FreeTrapz![]()
had 2 weken. zal er morgen ofzo weer zijn.quote:Op zondag 21 september 2014 16:30 schreef Toefjes het volgende:
Is POTS trouwens langer uitgesloten? Of heeft hij zich vrijwillig teruggetrokken van het regime?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
FUT 12 met al die 5* skillers in de Serie A dat was egt fantastiesjquote:Op zondag 21 september 2014 16:28 schreef Thezeurminator het volgende:
Zit een beetje naar de stats van Cassano te kijken. Waar het in fifa 12 en 13 nog een baas was is het nu echt muaaaah.![]()
Ik vond Sigthorsson best aardig spelen. Ontzettend ondankbaar om in dit aidsteam vandaag in de spits te moeten staan, maar hij vulde die targetman rol wel goed in. Won echt veel duels en hield de bal goed vast. Verder natuurlijk weinig kunnen doen op die kans vlak na rust na, maar ja..dat lag nu eens niet aan hem.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Rijst zou dan zeggen: van Lhijn.quote:Op zondag 21 september 2014 16:30 schreef FCsuarez het volgende:
IF van Rhijn incomming. winnende goal, clean sheet en bal van de lijn gehouden![]()
![]()
ik moest stiekem gniffelenquote:Op zondag 21 september 2014 16:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Rijst zou dan zeggen: van Lhijn.
[ afbeelding ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 16:33 schreef Roypsv het volgende:
ps3 heeft vandaag early release ofniet?![]()
![]()
![]()
2 Weken? Dan moet je wel iets heel ergs gezegd hebbenquote:Op zondag 21 september 2014 16:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
had 2 weken. zal er morgen ofzo weer zijn.![]()
![]()
Als ik een hele tradepile kwijt ben heb ik gemiddeld ook maar iets van 1800-2000 coins winst. Het is sprokkelen nu.quote:![]()
Waar handel je zo al in op 't moment?quote:Op zondag 21 september 2014 16:37 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Als ik een hele tradepile kwijt ben heb ik gemiddeld ook maar iets van 1800-2000 coins winst. Het is sprokkelen nu.![]()
Ik koop Winston Reids op voor 550 coins en verkoop ze voor 650/700. Verder handel ik in wat iKoreaanse pacey cbs. En zit nu een beetje te kijken naar onze Marrokaanse vriend van Vitesse.quote:Op zondag 21 september 2014 16:38 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Waar handel je zo al in op 't moment?![]()
not badquote:Op zondag 21 september 2014 16:39 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
valt wel mee toch dat sprokkelen![]()
Ah, ik ben gewoon even aan het kijken.quote:Op zondag 21 september 2014 16:40 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik koop Winston Reids op voor 550 coins en verkoop ze voor 650/700. Verder handel ik in wat iKoreaanse pacey cbs. En zit nu een beetje te kijken naar onze Marrokaanse vriend van Vitesse.
Ben naar wat silvers aan het kijken.
Dus heb nog niet echt vaste methodes gevonden.
![]()
Ik heb ook nog niet echt iets vasts gevonden. Maar als al mijn Reid's verkocht zijn ga ik ook meer naar de silvers toe. Is wel iets risicovoller maar is wel meer winst te halen omdat de prijzen minder vast zijn.quote:Op zondag 21 september 2014 16:40 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Ah, ik ben gewoon even aan het kijken.
Ben naar wat silvers aan het kijken.
Dus heb nog niet echt vaste methodes gevonden.
![]()
mazzel dat ik modric 2 keer voor een te hoog bedrag kon slijten.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Komt van Docos toch? Daar speelde ik best vaak tegen toen ik nog op voetbal zat.quote:
Inderdaad, gewoon een beetje in de bekende leagues blijven.quote:Op zondag 21 september 2014 16:42 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niet echt iets vasts gevonden. Maar als al mijn Reid's verkocht zijn ga ik ook meer naar de silvers toe. Is wel iets risicovoller maar is wel meer winst te halen omdat de prijzen minder vast zijn.
Heb al gemerkt dat de kleinere leagues nog niet echt bekend zijn.![]()
Kun je even kijken of H2H stats hetzelfde zijn als Fut stats?quote:Op zondag 21 september 2014 16:45 schreef Maver24 het volgende:
Cavani speelt echt heel goed dit jaar in Fifa. Zeker een aanrader![]()
het is idd wel een echte AB world op het momentquote:Op zondag 21 september 2014 16:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik al die screentjes zo zie heb ik niet eens zin om in te loggen. Laat staan traden
#FreeTrapz![]()
iemand die op de xbox market zit? Ik heb een redelijk goede tip maar heb niet genoeg coins. Is eigenlijk wel zeker 1k profit.![]()
Ik vond Cavani in 13 ook echt geweldigquote:Op zondag 21 september 2014 16:45 schreef Maver24 het volgende:
Cavani speelt echt heel goed dit jaar in Fifa. Zeker een aanrader![]()
![]()
De Vrij rood
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik heb 5.5kquote:Op zondag 21 september 2014 16:48 schreef Thezeurminator het volgende:
iemand die op de xbox market zit? Ik heb een redelijk goede tip maar heb niet genoeg coins. Is eigenlijk wel zeker 1k profit.
:)![]()
Hoezo niet?quote:Op zondag 21 september 2014 16:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik al die screentjes zo zie heb ik niet eens zin om in te loggen. Laat staan traden:)![]()
Ricardo Rod
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kim kwang suk voor 2,8k bin Is zeker 3,5k waard en zijn ook open bids rond de 4k al van. Koreanse cb van 91 pace. op 45 minuten.quote:![]()
Ik heb gisteren wat microsoft points gekocht, en ze staan ook op mijn account. Maar doordat een Credit card heb opgegeven voor de EA Acces kan ik niet kiezen op fifa points met die Microsoft points te kopen.
Iemand een idee hoe ik alsnog die mspoints kan gebruiken?![]()
Credit card gewoon verwijderen uit je betaalopties op je xbox?quote:Op zondag 21 september 2014 16:51 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik heb gisteren wat microsoft points gekocht, en ze staan ook op mijn account. Maar doordat een Credit card heb opgegeven voor de EA Acces kan ik niet kiezen op fifa points met die Microsoft points te kopen.
Iemand een idee hoe ik alsnog die mspoints kan gebruiken?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb dit weekend TOTS Hazard verkocht voor 13.9 miljoen. Gekocht voor 10.6. Toen zag ik een Ronaldo staan voor 5.7 miljoen en verkocht ik voor 7.9.quote:
Honderden coins profit motiveren me niet meer genoeg om er enige energie in te steken.![]()
Begrijpelijk. Kan je je FUT 14 coins niet omzetten in FUT 15 coins bij de release of wanneer je een goede deal ziet?quote:Op zondag 21 september 2014 16:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend TOTS Hazard verkocht voor 13.9 miljoen. Gekocht voor 10.6. Toen zag ik een Ronaldo staan voor 5.7 miljoen en verkocht ik voor 7.9.
Honderden coins profit motiveren me niet meer genoeg om er enige energie in te steken.
Daarnaast heb ik ook nooit meer dan 25k gehad op FUT 14 dus traden maakt mij nog niet echt uit
![]()
5* midfield x Nederland hybrid![]()
![]()
![]()
![]()
je kunt ook nog assaidi en pieters ipv depay en willems, maar dat wordt een beetje duur denk ik"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"![]()
Goed in balans ook, dat middenveld!quote:Op zondag 21 september 2014 16:55 schreef droommoord het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
je kunt ook nog assaidi en pieters ipv depay en willems, maar dat wordt een beetje duur denk ik
Laagste bin Shikabala ineens 10k+
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Echt he, zo makkelijk af te maken dat soort teamsquote:Op zondag 21 september 2014 16:56 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Goed in balans ook, dat middenveld!![]()
![]()
Je kunt ze verkopen voor FUT 15 coins, maar heb 2 zulke bazenteams dat ik dat niet doe, levert ook niet veel op. Wil altijd de keuze blijven houden om FUT 14 te blijven spelen eigenlijkquote:Op zondag 21 september 2014 16:54 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Kan je je FUT 14 coins niet omzetten in FUT 15 coins bij de release of wanneer je een goede deal ziet?
Daarnaast heb ik ook nooit meer dan 25k gehad op FUT 14 dus traden maakt mij nog niet echt uit
Maar heb 7 accounts met daily gifts, dus er zit zeker groei in het vermogen![]()
![]()
Kan niet omdat de EA acces jaarlijks wordt afgehouden.quote:Op zondag 21 september 2014 16:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Credit card gewoon verwijderen uit je betaalopties op je xbox?![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 16:56 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Goed in balans ook, dat middenveld!fuck verdedigen, ik speel fifa voor de lol, niet om te winnenquote:Op zondag 21 september 2014 16:56 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Echt he, zo makkelijk af te maken dat soort teams
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"![]()
lolzquote:Op zondag 21 september 2014 16:57 schreef droommoord het volgende:
[..]
[..]
fuck verdedigen, ik speel fifa voor de lol, niet om te winnen![]()
daarbij zijn douglas en vlaar 2 koningen die elke aanvaller gaan killen
Misschien kan je je teams dan verkopen wanneer ze de FUT 14 servers dicht gooien? Ook al duurt dat nog 2 jaar oidquote:Op zondag 21 september 2014 16:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je kunt ze verkopen voor FUT 15 coins, maar heb 2 zulke bazenteams dat ik dat niet doe, levert ook niet veel op. Wil altijd de keuze blijven houden om FUT 14 te blijven spelen eigenlijk
Maar heb 7 accounts met daily gifts, dus er zit zeker groei in het vermogen
Hoe heb jij 7 accounts met Daily Gifts? Veel PS3 accounts + FUT gemaakt?:)![]()
Als ik zo kijk heeft alleen het centrale DUO geen High attacking workrate. Je wordt helemaal overlopen met dit team.quote:Op zondag 21 september 2014 16:55 schreef droommoord het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
je kunt ook nog assaidi en pieters ipv depay en willems, maar dat wordt een beetje duur denk ik![]()
One does not simply play FUT voor de lolquote:Op zondag 21 september 2014 16:57 schreef droommoord het volgende:
[..]
[..]
fuck verdedigen, ik speel fifa voor de lol, niet om te winnen:)![]()
Dan kijk je niet goed.quote:Op zondag 21 september 2014 16:58 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Als ik zo kijk heeft alleen het centrale DUO geen High attacking workrate. Je wordt helemaal overlopen met dit team.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Het is wel duidelijk dat investeren beter werkt dan traden op dit moment. Benzema twee dagen geleden gekocht voor 14k. Nu 40k. Dat had ik met traden waarschijnlijk nooit gehaald.![]()
beide centrale middenvelders ook niet hoorquote:Op zondag 21 september 2014 16:58 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Als ik zo kijk heeft alleen het centrale DUO geen High attacking workrate. Je wordt helemaal overlopen met dit team.
Gisteren verkocht voor 17k.quote:Op zondag 21 september 2014 16:56 schreef Hoogstaande het volgende:
Laagste bin Shikabala ineens 10k+![]()
Ja maar die hebben helemaal geen verdedigende stats. Boussoufa en Taarabt zijn waardeloze cm's.quote:Op zondag 21 september 2014 17:00 schreef droommoord het volgende:
[..]
beide centrale middenvelders ook niet hoor![]()
Ja, juist voor die daily gifts, in deze tijden reuze handig. In het begin ook makkelijk om met de manager tasks coins te maken, toch 7 gratis goldpacks.quote:Op zondag 21 september 2014 16:58 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Misschien kan je je teams dan verkopen wanneer ze de FUT 14 servers dicht gooien? Ook al duurt dat nog 2 jaar oid
Hoe heb jij 7 accounts met Daily Gifts? Veel PS3 accounts + FUT gemaakt?![]()
Klopt alleen je moet wel eerst een bedrag hebben van rond de 40k wil je een beetje kunnen investeren.quote:Op zondag 21 september 2014 17:00 schreef diedjuh het volgende:
Het is wel duidelijk dat investeren beter werkt dan traden op dit moment. Benzema twee dagen geleden gekocht voor 14k. Nu 40k. Dat had ik met traden waarschijnlijk nooit gehaald.![]()
Tja, dat kon niet met Xboxquote:Op zondag 21 september 2014 17:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, juist voor die daily gifts, in deze tijden reuze handig. In het begin ook makkelijk om met de manager tasks coins te maken, toch 7 gratis goldpacks.
Veel succes met de Gold packs straks, ik ga proberen om dit hele jaar geen packs te openen
Dat kan je stopzetten. En daarna CC verwijderen.quote:Op zondag 21 september 2014 16:57 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Kan niet omdat de EA acces jaarlijks wordt afgehouden.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb het al. Toch bedanktquote:Op zondag 21 september 2014 17:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat kan je stopzetten. En daarna CC verwijderen.![]()
![]()
Klopt, daarom was het een groot voordeel om in de eerste twee dagen van de webapp al rond de 15k te hebben.quote:Op zondag 21 september 2014 17:02 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Klopt alleen je moet wel eerst een bedrag hebben van rond de 40k wil je een beetje kunnen investeren.![]()
Coins zijn alweer ruim op voorraad op de coinsites hoewel packs kopen met een beetje geluk meer zal opleveren gezien de hoge spelersprijzen![]()
PS3 is volle bakquote:Op zondag 21 september 2014 17:06 schreef Roypsv het volgende:
ik snap niet veel van, heb geen zin in flames ik wil gewoon weten of het nu 6u speeltijd is of de volle bak
aangezien er 2 dingen staan.
[ afbeelding ]Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
godverdomme hoe vaak ga je dit nog vragenquote:Op zondag 21 september 2014 17:06 schreef Roypsv het volgende:
ik snap niet veel van, heb geen zin in flames ik wil gewoon weten of het nu 6u speeltijd is of de volle bak
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ea access = 6 uurquote:Op zondag 21 september 2014 17:06 schreef Roypsv het volgende:
[ afbeelding ]
season ticket = volle bak
PS3 heeft alleen season ticket.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
het is een andere vraag, maargoedquote:Op zondag 21 september 2014 17:06 schreef Henrys het volgende:
[..]
godverdomme hoe vaak ga je dit nog vragen![]()
thanks boiiiquote:Op zondag 21 september 2014 17:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ea access = 6 uur
season ticket = volle bak
PS3 heeft alleen season ticket.![]()
Nee vind hem juist perfect werken.quote:Op zondag 21 september 2014 17:09 schreef Kamikazie het volgende:
webapp vertoont kuren bij mij, andere hier ook last van?![]()
De prijzen van Silvers zijn dusdanig hoog dat ik zit te twijfelen of ik niet gewoon 4 silver premium packs koop.![]()
Veel succes, heb gemerkt dat Silvers heel handig zijn om mee te tradenquote:Op zondag 21 september 2014 17:12 schreef Thezeurminator het volgende:
De prijzen van Silvers zijn dusdanig hoog dat ik zit te twijfelen of ik niet gewoon 4 silver premium packs koop.
echt vaag ja. Die van Chelsea hebben er allemaal Samsung op staan.quote:Op zondag 21 september 2014 17:12 schreef mvdk_ het volgende:
Waarom hebben de scheidsrechters in de BPL allemaal "EA Sports" op hun shirt?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
sponsordeal. Is ook de reden dat Fifa 15 alles in BPL authentiek is. Van gezichten tot stadiums.quote:Op zondag 21 september 2014 17:12 schreef mvdk_ het volgende:
Waarom hebben de scheidsrechters in de BPL allemaal "EA Sports" op hun shirt?![]()
huhquote:Op zondag 21 september 2014 17:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
echt vaag ja. Die van Chelsea hebben er allemaal Samsung op staan.:)![]()
straks word elke wedstrijd nog bepaald door een 90th minute headerquote:Op zondag 21 september 2014 17:15 schreef Henrys het volgende:
[..]
sponsordeal. Is ook de reden dat Fifa 15 alles in BPL authentiek is. Van gezichten tot stadiums.
Het fenomeen shirtsponsoring. Niet bekend mee?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jawel, maar ik vroeg me af waarom EA Sports de Premier League zou sponsoren.quote:Op zondag 21 september 2014 17:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het fenomeen shirtsponsoring. Niet bekend mee?:)![]()
Die werken veel samen dit seizoen, zoals vandermar al zei. Is voor hen ook veruit de grootste markt (UK). En dan kijken mensen uit de hele wereld ook nog naar de BPL. Ideaal.quote:Op zondag 21 september 2014 17:16 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vroeg me af waarom EA Sports de Premier League zou sponsoren.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoe kan het dat Celtic zo teringslecht is ineens dit seizoen? Niemand die het weet? Dan vraag ik het je Motherwell.
badum tsss
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat zou ik niet doen.quote:Op zondag 21 september 2014 17:12 schreef Thezeurminator het volgende:
De prijzen van Silvers zijn dusdanig hoog dat ik zit te twijfelen of ik niet gewoon 4 silver premium packs koop.![]()
Iemand een goeie stream voor Shitty - Chelsea?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
ik heb wel een slechte, achterlopende stream voor je, is dat ook goed?quote:Op zondag 21 september 2014 17:21 schreef Hoogstaande het volgende:
Iemand een goeie stream voor Shitty - Chelsea?![]()
Ja, heb er net al 1 ontvangen in mn DM, waarschijnlijk dezelfdequote:Op zondag 21 september 2014 17:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb wel een slechte, achterlopende stream voor je, is dat ook goed?
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
maar hij werkt welquote:Op zondag 21 september 2014 17:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja, heb er net al 1 ontvangen in mn DM, waarschijnlijk dezelfde
quote:Op zondag 21 september 2014 17:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
echt vaag ja. Die van Chelsea hebben er allemaal Samsung op staan.![]()
![]()
Ze hebben Guidetti toch?quote:Op zondag 21 september 2014 17:19 schreef Tim86 het volgende:
Hoe kan het dat Celtic zo teringslecht is ineens dit seizoen? Niemand die het weet? Dan vraag ik het je Motherwell.
badum tsssWaarom denkt iedereen dat ik hem ben?quote:Op zondag 21 september 2014 17:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die werken veel samen dit seizoen, zoals vandermar al zei. Is voor hen ook veruit de grootste markt (UK). En dan kijken mensen uit de hele wereld ook nog naar de BPL. Ideaal.![]()
![]()
nee mag nietquote:Op zondag 21 september 2014 17:25 schreef FIFAPANISCHKUTSPEL het volgende:
(mag ik dit hier wel posten?)![]()
![]()
je kunt ook heel veel (goede) silvers voor 150-400 kopen en dan gewoon voor minimaal het dubbele verkopen. pacey cbs enzoquote:Op zondag 21 september 2014 17:12 schreef Thezeurminator het volgende:
neequote:Op zondag 21 september 2014 17:25 schreef FIFAPANISCHKUTSPEL het volgende:
onsball.com heeft goeie streams
Nee maar zolang het geen phising link is zal ik je niet rapportenquote:Op zondag 21 september 2014 17:25 schreef FIFAPANISCHKUTSPEL het volgende:
onsball.com heeft goeie streams
quote:Op zondag 21 september 2014 17:25 schreef Henrys het volgende:
[..]
Nee maar zolang het geen phising link is zal ik je niet rapporten
quote:Op zondag 21 september 2014 17:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je kunt ook heel veel (goede) silvers voor 150-400 kopen en dan gewoon voor minimaal het dubbele verkopen. pacey cbs enzo
super pacey:)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: