SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult de verloren broeders POTS en Toefjes steunen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
Labyad is nu 1.2k die moet toch normaal gesproken ergens rond de 5k gaan kosten na de release? Een van de beste zo niet de beste silver cams van FIFA15?![]()
dat kanquote:Op zondag 21 september 2014 14:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet over nagedacht.dacht er net aan, kwam tot de conclusie dat de NL kits wat duur zijn
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Maar een beetje moeilijk te linkenquote:Op zondag 21 september 2014 14:26 schreef Thezeurminator het volgende:
Labyad is nu 1.2k die moet toch normaal gesproken ergens rond de 5k gaan kosten na de release? Een van de beste zo niet de beste silver cams van FIFA15?![]()
![]()
Eredivisie silvers zien er goed uit dit jaar verder.. Maar voor hybrids wel redeiljk kut inderdaad.quote:Op zondag 21 september 2014 14:28 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Maar een beetje moeilijk te linken![]()
Zo goed vind ik de eredivisie niet hoor als ik eerlijk benquote:Op zondag 21 september 2014 14:29 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Eredivisie silvers zien er goed uit dit jaar verder.. Maar voor hybrids wel redeiljk kut inderdaad.![]()
![]()
Hier hetzelfde.quote:Op zondag 21 september 2014 14:28 schreef rolls-reus het volgende:
Gewoon weer psg thuis en uit denk ik
PSN: DePresident_![]()
Je had gewoon eerder moeten toeslaanquote:
Maar vorige week was dezelfde actie er met Destiny, gewoon budgetgaming in de gaten houden, komt vanzelf wel weer een vergelijkbare actie![]()
![]()
Je hebt gelijk dat er niet heel veel opties zijn maar een spits als Johansson ziet er wel heel goed uit bijvoorbeeld.quote:Op zondag 21 september 2014 14:30 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Zo goed vind ik de eredivisie niet hoor als ik eerlijk ben![]()
Feyenoord LOLFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Zo goedkoop niet toch?quote:Op zondag 21 september 2014 14:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je had gewoon eerder moeten toeslaan
Maar vorige week was dezelfde actie er met Destiny, gewoon budgetgaming in de gaten houden, komt vanzelf wel weer een vergelijkbare actiehallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dikverdiende 0-1. Hing al even in de lucht.
Van Rhijn
De lat
Vermeer
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Vermeer is de molquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
heb je daar een stream van?quote:Op zondag 21 september 2014 14:38 schreef DutchSL het volgende:
Bijna een grappige eigen goal van Cambuur![]()
WhahahaFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
leg uit?quote:Op zondag 21 september 2014 14:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gewoon Jan met de korte achternaam![]()
Di Maria is zo geniaal goed
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Football Manager statistieken in de kuip tot nu toe
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
In Philips stadion 93% balbezit voor Cambuur schat ik..quote:Op zondag 21 september 2014 14:47 schreef dion_v_k het volgende:
Football Manager statistieken in de kuip tot nu toe![]()
Hardoplachen om Boetius.Wordt boos langs de lijn, pakt die bal op, gooit 'm gefrustreerd op de grond tegen z'n eigen voet aan en gaat zelf bijna op z'n smoel.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Roma
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Ajax wordt aan alle kanten afgetoefd. Kan niet lang goed gaan dit. Snel eentje bijprikken.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
En 0-1 voor. Dat is ook weleens anders geweest.quote:Op zondag 21 september 2014 15:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nog niet zo'n slecht Ajax gezien.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hoe kan die kazim zo een kans missendie moet gewoon op doel
#FreeTrapz![]()
Hier ookquote:Op zondag 21 september 2014 15:15 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Had hem met handicapje gepakt, gaat prima.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
EA zijn echt falers soms. Deze speler: http://www.futwiz.com/en/fifa15/player/stefano-okaka-chuka/3843 heeft nu 5* wf en had vorig jaar 1* WF. Dat is toch gewoon compleet random.![]()
ok helderquote:Op zondag 21 september 2014 15:19 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
De niet IF gaat stijgen want die komt niet meer voor in packs.![]()
![]()
Fifa 13: linksbenig, 3* weak footquote:Op zondag 21 september 2014 15:19 schreef Thezeurminator het volgende:
EA zijn echt falers soms. Deze speler: http://www.futwiz.com/en/fifa15/player/stefano-okaka-chuka/3843 heeft nu 5* wf en had vorig jaar 1* WF. Dat is toch gewoon compleet random.
Fifa 14: rechtsbenig, 1* weak foot
Fifa 15: rechtsbenig, 5* weak foot
![]()
![]()
Ik over 2,5 goalsquote:Op zondag 21 september 2014 15:15 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Had hem met handicapje gepakt, gaat prima.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
quote:Op zondag 21 september 2014 15:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Fifa 13: linksbenig, 3* weak foot
Fifa 14: rechtsbenig, 1* weak foot
Fifa 15: rechtsbenig, 5* weak foot
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Open net m'n laptop, staat van vannacht het winkelwagentje van Bart Smit nog in beeld met die ps4 en Fifa 15. Kwam tot het betalen, toen alsnog de foutmelding.gvd
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
wtfquote:![]()
![]()
HAHAquote:Op zondag 21 september 2014 15:27 schreef Lindgren. het volgende:
Open net m'n laptop, staat van vannacht het winkelwagentje van Bart Smit nog in beeld met die ps4 en Fifa 15. Kwam tot het betalen, toen alsnog de foutmelding.gvd
![]()
Die FIFA keepertquote:
Hala Madrid !
lijkt bijna gewoon een fout van BS geweest.. die ze proberen weg te poetsenquote:Op zondag 21 september 2014 15:27 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
Die keeper is echt dramaquote:Op zondag 21 september 2014 15:27 schreef DutchSL het volgende:
De no-look goal van Willems
Als ik hem was zou ik gewoon zeggen na afloop dat het bewust was![]()
![]()
Is het ook. Jetroooquote:Op zondag 21 september 2014 15:27 schreef DutchSL het volgende:
De no-look goal van Willems
Als ik hem was zou ik gewoon zeggen na afloop dat het bewust was![]()
Je ziet hem kijken waar de keeper staat en die staat gewoon kut opgesteld.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
wat staat clasie nou achter zijn hand te smoezen
#FreeTrapz![]()
Ik zag je eerder een voorspelling van het prijsverloop maken van spelers.quote:Op zondag 21 september 2014 15:19 schreef QueZTone het volgende:
wat doet zo'n IF met de prijs van niet-IF?
Hoe kun je in godsnaam denken het marktverloop te kunnen voorspellen als je zo'n ABC-tje niet eens weet?![]()
Nee, Leverkusen rood![]()
Hala Madrid !
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |