dit keer niet Mortaxxquote:Op zondag 21 september 2014 13:06 schreef Mortaxx het volgende:
Je was zeker weer drankjes aan het stelen !!
ja ik kwam er achter dat je op Stadhuisplein verder niet echt wat spannenders dan Après Ski hut hebtquote:Op zondag 21 september 2014 13:08 schreef bamibij het volgende:
Terechte klacht. Opgefockte, irritante gasten zijn het daar vaak.
En beurs__!!!!
Bed is leuk. Weet niet of dat ook in het weekend zo isquote:Op zondag 21 september 2014 13:09 schreef haan33 het volgende:
[..]
ja ik kwam er achter dat je op Stadhuisplein verder niet echt wat spannenders dan Après Ski hut hebt
Daar komen peppies zoals hij niet binnen.quote:Op zondag 21 september 2014 13:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bed is leuk. Weet niet of dat ook in het weekend zo is
Nu kan ik je moeder niet meer zien twerken op de barquote:Op zondag 21 september 2014 13:14 schreef HulkHeld het volgende:
Hollywood is dicht, wat een ramp voor Haan, mongooltje
Beurs op donderdag is best wel leuk hoor, veel lekkere wijven ook wel.quote:Op zondag 21 september 2014 13:08 schreef bamibij het volgende:
Terechte klacht. Opgefockte, irritante gasten zijn het daar vaak.
En beurs__!!!!
Die valt sowieso niet op van die zwaarlijvige mongooltjes als jijquote:Op zondag 21 september 2014 13:16 schreef haan33 het volgende:
[..]
Nu kan ik je moeder niet meer zien twerken op de bar
je gebruikt de term 'mongool' wel erg vaak, hoe oud ben je? 12quote:Op zondag 21 september 2014 13:18 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Die valt sowieso niet op van die zwaarlijvige mongooltjes als jij
Vraag het je ma maar, die weet het als geen ander.quote:Op zondag 21 september 2014 13:19 schreef haan33 het volgende:
[..]
je gebruikt de term 'mongool' wel erg vaak, hoe oud ben je? 12
beurs was gezellig druk en Apres Ski Hut was wel echt bomvolquote:Op zondag 21 september 2014 13:21 schreef Anthony9219 het volgende:
Beurs en Apres Ski hut
Je had zeker 2mm ruimte rondom in allebei?
Beurs kan best leuk zijn, maar dan moeten ze het niet helemaal vol laten lopen totdat je letterlijk nergens meer heen kan.quote:Op zondag 21 september 2014 13:22 schreef haan33 het volgende:
[..]
beurs was gezellig druk en Apres Ski Hut was wel echt bomvol
Omzet he, ik ga binnenkort naar Sarbonne, is het daar ook zo druk?quote:Op zondag 21 september 2014 13:24 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Beurs kan best leuk zijn, maar dan moeten ze het niet helemaal vol laten lopen totdat je letterlijk nergens meer heen kan.
Dat doen ze vaak wel helaas
Spettersquote:Op zondag 21 september 2014 13:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Liever 'boodschappen' in de Supermarkt he hehe he ;P
Iets minder.quote:Op zondag 21 september 2014 13:24 schreef haan33 het volgende:
[..]
Omzet he, ik ga binnenkort naar Sarbonne, is het daar ook zo druk?
uitgaan in Zoetermeerquote:
beter frikandellen bij die snackbar daarachterquote:Op zondag 21 september 2014 13:27 schreef pijltjegooien het volgende:
Waarschijnlijk heb je met je plofkop alleen maar kroketten uit de muur lopen hijsen bij de febo.
Niet op donderdag je vol laten lopen in de oude haven/op de nieuwe binnenwegquote:Op zondag 21 september 2014 13:17 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Beurs op donderdag is best wel leuk hoor, veel lekkere wijven ook wel.
Ben je weer eens uren achter elkaar in je kont geneukt?quote:Op zondag 21 september 2014 13:29 schreef bamibij het volgende:
[..]
Niet op donderdag je vol laten lopen in de oude haven/op de nieuwe binnenweg
Ripquote:Op zondag 21 september 2014 13:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
NeeMoet knoopjes gaan doorhakken binnenkort.
echt waar gaat dit overquote:Op zondag 21 september 2014 13:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
NeeMoet knoopjes gaan doorhakken binnenkort.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |