[Dit bericht is gewijzigd door Barb op 27-10-2002 13:59]
[Dit bericht is gewijzigd door Barb op 27-10-2002 14:05]
quote:Geen idee of de afstand groot genoeg is om er boven uit te klimmen. Maar dan nog. Ik wil gewoon niet dat ie in een vliegtuig zit nu. Klaar.
Op zondag 27 oktober 2002 14:01 schreef blieblie het volgende:
Neej okeej, ze zullen niet constant op 10 km zitten, maar we een stuk boven de storm denk ik
quote:das kut!! ik heb wel teletekst maar zonder vluchtnummer en vanwaar hij vertrekt en waar hij zou moeten landen kan ik niks voor je doen!
Op zondag 27 oktober 2002 14:01 schreef Barb het volgende:
Nee Just me, k heb geen vluchtnummer, weet niet eens hoe laat ie vliegt. Weet alleen dat ie vandaag vliegt en dat ie zijn telefoon niet opneemt. Heb geen teletekst, dus weet niet wat wel en wat niet geannuleerd is of al geland is. Weet niet eens van welk vliegveld hij vertrekt.
hier kerkhof gesloten en ik had juist vandaag zo graag even een mooie bolchrysant bij het graf van mijn ouders willen neerzetten ivm verjaardag van mijn vader vandaag..
quote:ow jeetje *sorry maar ik schoot wel ff in de lach*
Op zondag 27 oktober 2002 14:25 schreef Barb het volgende:
Hier is verder alleen de relatie van mijn zus gesneuveld.
quote:Ik weet/vermoed dat zijn moeder die info wel heeft, maar zij maakt zich altijd zo'n zorgen om haar kinderen dat ik dat niet erger wil maken door te bellen. Maar ik maak me wel zorgen. Voelt gewoon niet lekker dit, ookal zal het allemaal wel meevallen.
Op zondag 27 oktober 2002 14:24 schreef just me het volgende:
das kut!! ik heb wel teletekst maar zonder vluchtnummer en vanwaar hij vertrekt en waar hij zou moeten landen kan ik niks voor je doen!
quote:hier kerkhof gesloten en ik had juist vandaag zo graag even een mooie bolchrysant bij het graf van mijn ouders willen neerzetten ivm verjaardag van mijn vader vandaag..
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 14:29 schreef just me het volgende:
ow jeetje *sorry maar ik schoot wel ff in de lach*
Humor is de beste manier om te relativeren
quote:Precies!! En ik kan gewoon van de week naar het kerkhof toe maar op het moment dat ik daar voor die gesloten poort stond voelde ik me net een kind wat niet naar haar vader en moeder mocht.
Op zondag 27 oktober 2002 14:31 schreef Barb het volgende:
Humor is de beste manier om te relativeren
Ik heb de bolchrysant nu in een mooie pot hier in de kamer staan
quote:Die houdt het zo wel een paar daagjes vol
Op zondag 27 oktober 2002 14:34 schreef just me het volgende:
Ik heb de bolchrysant nu in een mooie pot hier in de kamer staan
http://teletekst.nos.nl/cgi-bin/tt/nos/page/758-9
hier kun jezelf een beetje in de gaten houden hoe het zit met vertragingen e.d.
quote:nu weet je tenminste iets! Kun je nagaan wat voor weer het is als er zoveel vluchten gecancelled zijn en nog zullen worden!!
Op zondag 27 oktober 2002 15:02 schreef Barb het volgende:
Okee, meer nieuws, ik heb ff gebeld naar Engeland (naar een vriend). Erwin vliegt van Stansten naar Charleroi om 17:20 uur Nederlandse tijd en volgens zijn vliegmaatschappij gaat de vlucht tot nu toe door. Rest van de vliegvelden en maatschappijen hebben alle vluchten gecanceld (en bedankt Ryan Air).
quote:ik ben blij dat ik er niet meer uithoef!!
Op zondag 27 oktober 2002 14:58 schreef blieblie het volgende:
Hmmmm, ik moet dalijk naar buiten
quote:Is wel lekker, ff uitwaaien
Op zondag 27 oktober 2002 15:07 schreef just me het volgende:[..]
ik ben blij dat ik er niet meer uithoef!!
quote:Uitwaaien is ook hartstikke lekker maar niet met het risico van vallende takken. Doe je wel een helmpje op
Op zondag 27 oktober 2002 15:08 schreef blieblie het volgende:
Is wel lekker, ff uitwaaien
quote:Lekker ook dat de goedkoopste vluchtmaatschappij gewoon blijft vliegen
Op zondag 27 oktober 2002 15:07 schreef just me het volgende:
nu weet je tenminste iets! Kun je nagaan wat voor weer het is als er zoveel vluchten gecancelled zijn en nog zullen worden!!
Anyway, met de info die Andor voor me had (vliegveld van vertrek en aankomst) heb ik het vluchtnummer kunnen achterhalen, Tot nu toe staat er nog: on time dus het is even afwachten wat er gaat gebeuren.
Het weer in Engeland is stormachtig en dus duidelijk minder slecht dan hier. Andor schrok toen ik zei dat een deel van het dak van Amsterdam CS naar beneden dreigt te komen en dat de situatie in de stad "levensgevaarlijk" wordt genoemd door de politie.
quote:In heel eindhoven zijn er maar 3 bomen te bekennen dus, daaaaar ben ik nie bang voor
Op zondag 27 oktober 2002 15:11 schreef just me het volgende:[..]
Uitwaaien is ook hartstikke lekker maar niet met het risico van vallende takken. Doe je wel een helmpje op
quote:Dan heb je de Parklaan nog niet gezien. Ik fietse daar gisteren, zag de weg niet meer door de takken die er op lagen.
Op zondag 27 oktober 2002 15:12 schreef blieblie het volgende:
In heel eindhoven zijn er maar 3 bomen te bekennen dus, daaaaar ben ik nie bang voor![]()
quote:Een vliegtuig gaat met 900 km/u , die maakt zich echt niet druk tijdens het vliegen om 190 km/u wind.
Op zondag 27 oktober 2002 14:01 schreef blieblie het volgende:
Neej okeej, ze zullen niet constant op 10 km zitten, maar we een stuk boven de storm denk ik
Waait het te hard om te landen (gaat met 250-350 km/u) dan heeft hij wel last maar krijgt hij een "divert" naar een ander vliegveld wat nog niet "black" is.
Helicopters kunnen trouwens in zware storm gewoon vliegen vanwege dat hun roters al 4 keer meer wind veroorzaken dan een stormpje
Dus geen paniek vanwege veiligheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |