quote:Op zondag 21 september 2014 18:18 schreef Paxcon het volgende:
Voor de echte vette games heb je trouwens niet eens zo'n nieuwe videokaart nodig
Ik noem een Rollercoaster Tycoon en een Age of Empires
Ik heb er deze week 20, maar de week daarna maar 6. Dus je wint half, gefeliciteerd.quote:
Gewoon alles wat op je rooster staat en waarvoor je op de uni moet zijn.quote:Op zondag 21 september 2014 18:19 schreef Paxcon het volgende:
Als je daaronder mede hoorcolleges verstaat
Nouja 'moet'... als je wil kan je overal wegblijven zonder gevolgenquote:Op zondag 21 september 2014 18:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb er deze week 20, maar de week daarna maar 6. Dus je wint half, gefeliciteerd.
[..]
Gewoon alles wat op je rooster staat en waarvoor je op de uni moet zijn.
Dit zegt me allemaal niksquote:Op zondag 21 september 2014 18:18 schreef Rezania het volgende:
[..]OpenTTD is nog zo'n pareltje.
Maar ik wil ook gewoon de nieuwe AC en Dragon Age op ultra en 60 fps kunnen spelen, dat is ook tof.
Oh, dat is bij ons dat weer wat minder zo. Maar gewoon alles wat op je rooster staat bij elkaar opgeteld is prima.quote:Op zondag 21 september 2014 18:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nouja 'moet'... als je wil kan je overal wegblijven zonder gevolgen
Kom vechten, saaie lul.quote:
Om alles willen vechtenquote:Op zondag 21 september 2014 18:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, dat is bij ons dat weer wat minder zo. Maar gewoon alles wat op je rooster staat bij elkaar opgeteld is prima.
[..]
Kom vechten, saaie lul.
Dan wil ik al helemaal vechten.quote:Op zondag 21 september 2014 18:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Om alles willen vechten
Die videospelletjes maken je agressief. Misschien moet je ermee stoppen.
Jij wil zeker zo'n stoeipartij die eindigt in hete seksquote:Op zondag 21 september 2014 18:26 schreef Rezania het volgende:
Het is vechten of neuken, je mag kiezen.
Ja, wie niet dan?quote:Op zondag 21 september 2014 18:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij wil zeker zo'n stoeipartij die eindigt in hete seks
quote:Op zondag 21 september 2014 18:29 schreef BlauweTijger het volgende:
Gaat dit over een muis of een toetsenbord?
Ja, want dat installeer je allemaal in een computer.quote:Op zondag 21 september 2014 18:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh het gaat natuurlijk over de nieuwe superdildo. Stom van me.
Ik niet nee, weet ik veel wat jij allemaal uitspookt.quote:Op zondag 21 september 2014 18:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, want dat installeer je allemaal in een computer.[ afbeelding ]
Hmm, doet me hieraan denken.quote:Op zondag 21 september 2014 18:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik niet nee, weet ik veel wat jij allemaal uitspookt.
Iedereen dus!quote:Op zondag 21 september 2014 18:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hier heb ik even geen gepast antwoord op
....quote:Op zondag 21 september 2014 18:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iedereen dus!Ik zweer je het, al deze oorlogen gaan nog eens eindigen in een wereldwijde orgie en daarna is er wereldvrede.
Mogen we weten hoe jaar ooit aan gekomen bent?quote:
Daarom laat ik het altijd op m'n werk bezorgenquote:Op zondag 21 september 2014 01:50 schreef BlueMage het volgende:
Die van de post weten 't altijd zo te timen dat ik op m'n werk ben als ze langskomen met belangrijke pakketjes.
Gewoon Reddit en Imgur browsen.quote:Op zondag 21 september 2014 18:43 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Mogen we weten hoe jaar ooit aan gekomen bent?
Wedden om een tientje?quote:
Oke, breng jouw inbreng maar langsquote:Op zondag 21 september 2014 18:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon Reddit en Imgur browsen.
[..]
Wedden om een tientje?
Nee, want het er is nog niks gebeurd.quote:Op zondag 21 september 2014 18:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oke, breng jouw inbreng maar langs
Ja.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |