Heb je dit ook geplubiceerd?quote:Op zondag 21 september 2014 12:09 schreef Mortaxx het volgende:
Heb zelf naar kiesgedrag gekeken. Invloed van opvattingen mbt democratie op keuze voor radicaal rechts
Niet weten dat ik een TI pener heb.quote:Op zondag 21 september 2014 12:10 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Je lul is dan ook wel aan vervanging toe vrees ik.
Kun jij mij vertellen waarom wij in Nederland een zekere minister hebben die ondanks meerdere keren bewezen te hebben volstrekt incapabel te zijn gewoon mag blijven zitten? Een minister die bovendien de adviezen van deskundigen verwerpt op basis van persoonlijke vooroordelen en die weigert bepaalde wetten in te voeren omdat hij niet de geschiedenisboeken in wil gaan als de minister die die wetten invoerde.quote:Op zondag 21 september 2014 12:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat kan. Begeleider bij ba scriptie keek naar in hoeverre regeringen verkiezingsbeloftes nakomen. En dan voor evenredige en meerderheidsvertegenwoordiging.
Heb zelf naar kiesgedrag gekeken. Invloed van opvattingen mbt democratie op keuze voor radicaal rechts
quote:Op zondag 21 september 2014 12:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet weten dat ik een TI pener heb.
Welke minister ??quote:Op zondag 21 september 2014 12:27 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Kun jij mij vertellen waarom wij in Nederland een zekere minister hebben die ondanks meerdere keren bewezen te hebben volstrekt incapabel te zijn gewoon mag blijven zitten? Een minister die bovendien de adviezen van deskundigen verwerpt op basis van persoonlijke vooroordelen en die weigert bepaalde wetten in te voeren omdat hij niet de geschiedenisboeken in wil gaan als de minister die die wetten invoerde.
Opstelten.quote:Op zondag 21 september 2014 12:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Welke minister ??
De tweede kamer gaat hierover, jouw onderbuik niet
Opstelten. Laat het nu zo zijn dat mijn onderbuik er hetzelfde over denkt als vele politici en burgemeesters van een meerderheid van de gemeenten.quote:Op zondag 21 september 2014 12:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Welke minister ??
De tweede kamer gaat hierover, jouw onderbuik niet
Ook bijzonder dat jij weet dat hij besluiten neemt op basis van vooroordelen en vrees voor reputatieschadequote:
Dat heeft een vrouw uit de eerste kamer zelfs gezegd in nieuwsuur. Hij had tegen haar gezegd dat hij niet de geschiedenis in wil als de minister die de achterdeurpolitiek reguleerde. Iedereen snapt toch dat zoals het nu werkt (coffeeshops mogen wiet verkopen maar niet legaal inkopen) volstrekt idioot is? Maar nee, hij verzint een wietpas waarvan vooraf iedereen al riep dat het een dom idee was. Niemand wil geregistreerd worden als drugsgebruiker, dus wat zag je gebeuren? Dealers op iedere straathoek (mijn ouders wonen in het zuiden dus ik spreek uit ervaring). En nu weer dat coffeeshops binnen x aantal meter van scholen moeten sluiten. Waarom in godsnaam? Gaan we slijterijen en supermarkten ook sluiten?quote:Op zondag 21 september 2014 13:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ook bijzonder dat jij weet dat hij besluiten neemt op basis van vooroordelen en vrees voor reputatieschade
Wat een kutwijf ..quote:Op zondag 21 september 2014 13:08 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dat heeft een vrouw uit de eerste kamer zelfs gezegd in nieuwsuur. Hij had tegen haar gezegd dat hij niet de geschiedenis in wil als de minister die de achterdeurpolitiek reguleerde. Iedereen snapt toch dat zoals het nu werkt (coffeeshops mogen wiet verkopen maar niet legaal inkopen) volstrekt idioot is? Maar nee, hij verzint een wietpas waarvan vooraf iedereen al riep dat het een dom idee was. Niemand wil geregistreerd worden als drugsgebruiker, dus wat zag je gebeuren? Dealers op iedere straathoek (mijn ouders wonen in het zuiden dus ik spreek uit ervaring). En nu weer dat coffeeshops binnen x aantal meter van scholen moeten sluiten. Waarom in godsnaam? Gaan we slijterijen en supermarkten ook sluiten?
Dan is de meerderheid van de kamers dus niet in staat rationeel te denken.quote:Op zondag 21 september 2014 13:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat een kutwijf ..
Maar het is heel simpel .. Zolang de beide kamers niet in meerderheid voor legalisering zijn blijft het zo
Nee, ik weet enkel dat Ollie een schijthekel aan hem heeft.quote:Op zondag 21 september 2014 13:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ook bijzonder dat jij weet dat hij besluiten neemt op basis van vooroordelen en vrees voor reputatieschade
Okéquote:Op zondag 21 september 2014 13:14 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dan is de meerderheid van de kamers dus niet in staat rationeel te denken.
Het is politiek, wat verwacht je? De dag dat wij een technocratische regering krijgen is de dag dat Noord-Korea het meest democratische land ter wereld is.quote:Op zondag 21 september 2014 13:14 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dan is de meerderheid van de kamers dus niet in staat rationeel te denken.
Maarja het is behoorlijk treurig eigenlijk. Zolang er zulke extreem achterlijke mensen als dat pvv miepje dat statistiek niet begrijpt (je kunt mens a niet met mens b vergelijkenquote:Op zondag 21 september 2014 13:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is politiek, wat verwacht je? De dag dat wij een technocratische regering krijgen is de dag dat Noord-Korea het meest democratische land ter wereld is.
Ben wel benieuwd naar de onderbouwing van deze uitsprakenquote:Op zondag 21 september 2014 13:27 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Maarja het is behoorlijk treurig eigenlijk. Zolang er zulke extreem achterlijke mensen als dat pvv miepje dat statistiek niet begrijpt (je kunt mens a niet met mens b vergelijken) in de tweede kamer zitten kan ik politiek gewoon totaal niet serieus nemen. De debatten zijn, onder invloed van de steeds laagdrempeliger en louter sensatiezoekende media, verworden tot niet-inhoudelijke populistische kreten (kijk naar wilders).
Mee eens ja. Maar niemand doet er wat aan, dus dat zal voorlopig wel zo blijven ook.quote:Op zondag 21 september 2014 13:27 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Maarja het is behoorlijk treurig eigenlijk. Zolang er zulke extreem achterlijke mensen als dat pvv miepje dat statistiek niet begrijpt (je kunt mens a niet met mens b vergelijken) in de tweede kamer zitten kan ik politiek gewoon totaal niet serieus nemen. De debatten zijn, onder invloed van de steeds laagdrempeliger en louter sensatiezoekende media, verworden tot niet-inhoudelijke populistische kreten (kijk naar wilders).
Kan ik net zo goed gelijk aan de crystal meth gaan, kan ik het nog zelf maken ook.quote:
Nou, dat is mooi kut. Ik heb er 350 euro voor betaald, was het goedkoopste volgens Tweakers Pricewatch. Hoe kan het dat die site zoveel goedkoper is?quote:Op zondag 21 september 2014 13:35 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Hoeveel heb je betaald? Bij Newegg issie 260 euro en tijdelijk uitverkocht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |