abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6487902
Wat zijn jouw ervaringen met bungalowparken? Zowel in Nederland als daar buiten?

Ik vind het zelf op zn tijd erg leuk en gezellig om een weekendje weg te gaan met een stel vrienden en lekker te eten, veel te ouwehoeren en een beetje te vervelen!

Leukste park dat ik tot nu toe ben tegengekomen was toch wel Port Zeelande. We hadden daar een 12 persoonshuisje (eigenlijk gewoon 2 doorgebroken 6 persoonshuisjes) met daarin 2 badkamers, 2 sauna's, 1 huisje was ingericht als eetkamer met genoeg grote tafels om met zn 12'en aan te zitten en 1 huisje stond vol met banken en lekkere stoelen om lekker rond te hangen! Verder waren de meeste slaapkamers redelijk goed te doen qua ruimte en zitten de 12 persoonshuisjes vlakbij het zwembad enzo.

Nadeel vond ik wel dat er in Port Zeelande nou niet echt veel te doen is in de omgeving en dat het zwembad nou ook niet echt boeiend was, maar het fit en fun arrangement maakte weer een hoop goed!

pi_6488123
Er is wel een groot verschil tussen de diverse organisaties die parken beheren. Mijn voorkeur gaat uit naar Landall. Die parken zijn rustiger dan Center parks en zo. De huisjes zijn prima, alleen loop je de hele tijd zo veel. We gaan nog wel eens rond deze periode (oktober/november) of februari/maart, dan is het soms nogal koud en dus niet zo prettig om van zwembad naar huisje en dan weer terug naar restaurant en weer terug te lopen. Verder zijn ze meestal best verzorgd. Het ligt er wel aan hoe lang je blijft. Als je een week blijft moet er wel wat in de buurt te beleven zijn, voor een weekend maakt het niet uit.
pi_6488211
Vorig jaar naar Centerparc Kempervennen geweest. Mooi huisje, leuk zwembad. Maar de afstanden die je af moet leggen zijn erg groot. Het was erg koud, maar gelukkig regende het niet. Dan heb je helemaal geen zin om naar het centrale gebouw te gaan.
De restaurants waren goed, maar ik verbaasde me erover dat je moest reserveren om kinderen te laten knutselen en dat dit ook geld kostte.
Ik heb jarenlang op een bungalowpark recreatiewerk gedaan en daar konden alle kinderen binnen komen lopen. Op de bingo na, waren alle kinderactiviteiten gratis. Dit vind ik toch wel een groot verschil.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_6492049
Mijn ouders gingen vroeger vaak met ons naar van die parken, in binnen- en buitenland. Eigenlijk een prima manier om met een gezinnetje vakantie te vieren, lijkt me. Iig een stuk beter dan een camping.
pi_6492080
heel vaak in bungalowparken geweest, bij verschillende organisaties, maar de huisjes van Center Parcs blijven mij toch het meeste aanspreken

vooral de VIP-huisjes, heerlijk om daar 2 weekjes in te zitten

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
  zondag 27 oktober 2002 @ 18:42:54 #6
37294 Ketjing
Stretch Arm Strong
pi_6492115
Ik vind centerparcs wel ok, ik heb wel een tip ga nooit naar Sunparcs Vielsalm in België, wat een klote park/!
Use Soap
pi_6492773
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 18:42 schreef Ketjing het volgende:
Ik vind centerparcs wel ok, ik heb wel een tip ga nooit naar Sunparcs Vielsalm in België, wat een klote park/!
Hmmmm... wat is er mis mee??
Sunparcs is toch een soort Centerparcs?

Owja, en Landal Greenparcs zijn heel erg bezig met upgrading van hun parken en die worden dus steeds beter en mooier!

zondag 27 oktober 2002 @ 21:42:40 #8
37294 Ketjing
Stretch Arm Strong
pi_6495307
Wat er mis is met Sunparcs? Heb je even?

Even een paar globale punten: Klote Huisjes en vies zwembad. Weinig te doen en te beleven.

Use Soap
pi_6504014
De eemhof , absoluut het beste bungalowpark wat er is in nederland naar mijn mening .

Mooi park (mooi aangelegt) de plaza is erg cool!, zwembad roeleert!

(belgie) erperheide (centerparcs) erg cool ook!

In nederland ook in de huttenheugte geweeest (vond ik minder) en ook Grandorado zandvoort vond ik niet geweldig.

A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_7172555
Volgende week gaan we naar centerparcs in America. Eemhof geloof ik. We hebben één van de allerachterste huisjes. Nog meer mensen die hier zijn geweest? En de belangrijkste vraag: kun je er pannenkoeken eten?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_7172637
Ik ben met mijn wandelclubje vorig jaar op Texel geweest, bij Landal Greenparcs. Dat was best goed.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  vrijdag 6 december 2002 @ 08:53:12 #12
32584 Sennaistop
Racing is in my blood
pi_7172690
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 08:32 schreef YPPY het volgende:
Volgende week gaan we naar centerparcs in America. Eemhof geloof ik. We hebben één van de allerachterste huisjes. Nog meer mensen die hier zijn geweest? En de belangrijkste vraag: kun je er pannenkoeken eten?
Eemhof is niet America, en ja ik ben er geweest en ja je kunt er pannekoeken eten. Maar je kan ze natuurlijk ook zelf bakken ! mmmh een pannekoek op maat. Lekkerrrrr
And I see the way your pupils dilate when you look at my body" 7o9 ST VOY
pi_7172716
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 08:53 schreef Sennaistop het volgende:

[..]

Eemhof is niet America, en ja ik ben er geweest en ja je kunt er pannekoeken eten. Maar je kan ze natuurlijk ook zelf bakken ! mmmh een pannekoek op maat. Lekkerrrrr

Maar ik ga zeker naar America, in Noord-Limburg. Dat weet ik nog. Dan heet het park waar ik naartoe ga anders.
Vorig jaar had ik een pannenkoek met kaas en spek en ijs en die was zooo lekker.
*OUD heilige*
  vrijdag 6 december 2002 @ 08:58:10 #14
32584 Sennaistop
Racing is in my blood
pi_7172733
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 08:55 schreef YPPY het volgende:

[..]

Maar ik ga zeker naar America, in Noord-Limburg. Dat weet ik nog. Dan heet het park waar ik naartoe ga anders.
Vorig jaar had ik een pannenkoek met kaas en spek en ijs en die was zooo lekker.

Lekker hoor, volgens mij is dit park van centerparks geweest is het overgenomen door gran dorado en inmiddels door landal. Mooi park ben wel een beetje jaloers hoor.
And I see the way your pupils dilate when you look at my body" 7o9 ST VOY
  vrijdag 6 december 2002 @ 09:02:15 #15
40771 Vulcanus
Urban Dance Squad
pi_7172771
Altijd gezellig zo'n bungalow parc.

Wel opvallend veel mannen en vrouwen in trainings\joggingbroek

Wanna see a joke, check a look-a-like
pi_7172843
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 09:02 schreef Vulcanus het volgende:
Altijd gezellig zo'n bungalow parc.

Wel opvallend veel mannen en vrouwen in trainings\joggingbroek

Heerlijk toch, dat dat gewoon kan in een bungalowpark??
Gewoon lekker ontspannen in ontspannen kleding rondhobbelen.
En welk kledingstuk is er nu beter geschik voor het stuk tussen je huisje en het zwemparadijs dan een trainingspak??
pi_7172853
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 09:15 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Heerlijk toch, dat dat gewoon kan in een bungalowpark??
Gewoon lekker ontspannen in ontspannen kleding rondhobbelen.
En welk kledingstuk is er nu beter geschik voor het stuk tussen je huisje en het zwemparadijs dan een trainingspak??

Outdoor broek en wandelschoenen natuurlijk.
pi_7172877
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 09:16 schreef Lucille het volgende:

[..]

Outdoor broek en wandelschoenen natuurlijk.

Ja maar.... Een trainingsbroek is toch een outdoorbroek??
pi_7173002
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 09:19 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Neeeeee
Zo'n afritsbare broek, die je in de outdoor shop koopt. Dus geen Aussie of Adidas of Nike, maar Fjallräven of Columbia en zo.

pi_7173388
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 09:19 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

een trainingsbroek is onderdeel van een campingsmoking
pi_7173656
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 10:07 schreef paricos het volgende:

[..]

een trainingsbroek is onderdeel van een campingsmoking

Inclusief slippers.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 6 december 2002 @ 15:46:06 #22
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_7180313
Ik ga eind januari/begin februari een lang weekend naar Kempervennen met een stel vrienden! Hebben we vorig jaar ook gedaan en dat is prima bevallen! Beetje zwemmen, zuipen, sporten en ook nog op stap in Eindhoven:
Back in town
  vrijdag 6 december 2002 @ 16:33:26 #23
35485 rique
with Canon, I can
pi_7181271
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 08:32 schreef YPPY het volgende:
In de huttenheugte (CP) heb je 2x in de week onbeperkt pannenkoeken eten.... mjammie !!!

Ojah en CP en Gran Dorado gaan fuseren, sommige parken worden ge-upgraded en alles wordt mooier. Als nederlander kan je gewoon niet zonder Centerparcs

verslaafd aan de cirkelkwadratuur
pi_7191915
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 23:51 schreef quincy het volgende:
Op 20 december ga ik met m'n vriend naar het park Miggelenberg van Landal Green Parcs toe. Is iemand van jullie er al eens geweest? Ben wel een beetje benieuwd eigenlijk.
uit dit, inmiddels gesloten topic:
Landanl, Miggelenberg
pi_7192003
Ik vind die parken een drama.
Ben er wel geweest op uitnodiging van schoonouders...dus toen moest ik wel mee.
Ik word gewoon depressief van zo'n park.
Je zit daar opgesloten, niks te beleven, zwemmen is geen moer aan door die constant krijsende rotkinderen, overal om je heen zie je van die vermoeide chagrijnige ouders, het eten is niet te kanen en te duur.
'Gezellig' hoor!! Brrr...ik ril van zoveel kleinburgerlijkheid.
Kortom treurigheid alom.
pi_7192093
heb een tijdje in dat park in kijkduin gezeten, en daar was echt geen zak aan. het enige leuke is dat je 's avonds een beetje kan poolen en aan de bar lurken.
pi_7205864
Ben vroeger met mn ouders denk ik wel zo'n 20 keer in van die parken geweest door heel nederland. Ik vind het nu helemaal niks en ga er dus ook niet meer heen.

Van die duitse gezinnetjes met allemaal hetzelfde paarse trainingspak aan heb ik nu wel genoeg gezien

I once was king of Spain, now I eat humble pie.
pi_7205921
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 15:00 schreef Joene het volgende:
De eemhof , absoluut het beste bungalowpark wat er is in nederland naar mijn mening .
Daar ga ik met oud & nieuw heen, vorig jaar waren we gedwongen naar een ander park te gaan ivm de brand. Ik ben nu echt heel benieuwd hoe het park (en dan vooral de Dome's) eruit ziet.
ik ben het mannetje in de chinese kamer
pi_7205922
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 18:42 schreef Ketjing het volgende:
ben ik dus ook geweest, en idd dat park is geen aanrader, daar is dus echt geen kloot te doen, en de hoogteverschillen zijn daar ook best groot, dus als je een huisje hebt helemaal achterin/bovenin het park moet je elke dag met je volle boodschappentas een heel stuk klimmen

ik was echt blij toen ik daar weer weg was

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
pi_7215884
Uit: Gran Dorado Strandhotel Zandvoort ****
quote:
Op zondag 8 december 2002 21:56 schreef detulp050 het volgende:
Geachte Fokkers !

Is hier iemand die ervaring heeft met het strandhotel Zandvoort ? Ik wil hier graag heen met mijn vriendin. Op de site zag het er erg goed uit en dan rond kerst was er een aanbieding voor 129 euro met 2 mensen voor 3 nachten (dus ongeveer 20 euro p.p.p.n.) inclusief ontbijt !
Iemand tips, advies of ervaringen ?

DeT

quote:
Op zondag 8 december 2002 22:06 schreef mabit het volgende:

[..]

heel lang gelden geweest... maakte een beetje standaard indruk op me, de huisjes liggen midden in de duinen, dus niet in een romantisch bos voor de rest zag et er een beetje kil uit en zandvoort is opzichzelf dodelijk saai in de winter...

pi_7276298
Uit: Vakantie huisjes vinden ?
quote:
Op woensdag 11 december 2002 12:54 schreef flaxe het volgende:
Enig idee waar ik op internet moet zoeken voor vakantiehuisjes in de buurt van Groesbeek ?
Ben al de hele ochtend op zoek, maar heb geen idee waar ik dit ergens online kan vinden .
En nog wat tips:

www.belvilla.nl
www.grandorado.nl
www.landal.nl
www.centerparcs.com
www.vrijuit.nl

pi_7369132
Net terug vanaf het Meerdal in America (Limburg). Een weekendje daar geweest met m'n schoonouders.
Wat vond ik ervan? Het huisje was leuk, genoeg ruimte. We waren dan ook met z'n zessen in een achtpersoonshuisje. En verder: de bedden lagen goed en kraakten niet. De douche was goed en in hoogte verstelbaar. Het huisje lag wel ver weg van het centrum en de weg was niet altijd goed verlicht 's avonds.
Het zwembad was leuk voor een paar uur, niet voor een hele dag. Dat kan ook komen omdat ik de Tongelreep gewend ben. De vloer bij het zwembad was redelijk schoon. Om de een of andere reden let ik daar altijd op.
De prijzen waren natuurlijk ontzettend hoog, meer dan 2 euro voor een kop koffie. Nou lust ik geen koffie, maar de thee was ook zo duur.
De appeltaart was lekker.

Nog vragen?

*OUD heilige*
pi_7370597
is het van landal greenparks ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_7370682
quote:
Op maandag 16 december 2002 17:08 schreef Joene het volgende:
is het van landal greenparks ?
nee, van centreparcs
*OUD heilige*
pi_7378273
Voor herhaling vatbaar?
pi_7378340
quote:
Op maandag 16 december 2002 22:53 schreef Golfen het volgende:
Voor herhaling vatbaar?
Het park op zich wel, maar een weekend is wel genoeg. Je betaaldt vooral voor de faciliteiten die ze hebben en dat heb je na een weekend wel gezien.
Het is dus wel leuk, maar ik houdt het er geen weken uit. Het ligt echt in de middle of niks. En met het minder goede weekend ga je er ook niet snel op de fiets tussenuit.
*OUD heilige*
pi_8137258
Hey mensen.. ff berichie van mij.. Ik werk nu een jaartje bij Centerparcs en mijn ervaring is dat Centerparcs toch wel de beste parken heeft (op de lange (loop)afstanden na dan). Centerparcs heeft net vijf parken van Gran Dorado overgenomen en aangezien die parken qua kwaliteit een stuk slechter zijn worden die nu eerst allemaal ge-upgrade tot Centerparcs-niveau, de originele Centerparcs-parken blijven hierdoor een beetje liggen (we moesten bijvoorbeeld anderhalf jaar wachten totdat we eindelijk een kinderhoekje in het restaurant kregen )
Maarja.. we moeten het er maar ff mee doen..
Kom dus allemaal eens kijken naar ons kinderhoekje in de Foster's (Australisch restaurant) op de Kempervennen!!!
Groetjes Bram
  maandag 27 januari 2003 @ 18:04:42 #38
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_8137343
quote:
Op maandag 27 januari 2003 17:59 schreef Brammetje85 het volgende:
Hey mensen.. ff berichie van mij.. Ik werk nu een jaartje bij Centerparcs en mijn ervaring is dat Centerparcs toch wel de beste parken heeft (op de lange (loop)afstanden na dan). Centerparcs heeft net vijf parken van Gran Dorado overgenomen en aangezien die parken qua kwaliteit een stuk slechter zijn worden die nu eerst allemaal ge-upgrade tot Centerparcs-niveau, de originele Centerparcs-parken blijven hierdoor een beetje liggen (we moesten bijvoorbeeld anderhalf jaar wachten totdat we eindelijk een kinderhoekje in het restaurant kregen )
Maarja.. we moeten het er maar ff mee doen..
Kom dus allemaal eens kijken naar ons kinderhoekje in de Foster's (Australisch restaurant) op de Kempervennen!!!
Groetjes Bram
Och jee, ben ik vorig jaar nog geweest (Kempervennen dan). Niet dat ik een kinderhoek nodig had maar goed

Dat restaurant wat jij noemde ben ik niet geweest. Wij eten eigenlijk nooit bij een horeca gelegenheid op het park zelf. Altijd gewoon zelf wat koken of buiten het park gaan zitten. Qua omgeving vond ik de Kempervennen het mooist liggen. Dichtbij de Belgische grens, mooie natuur om je heen (tot zover het mogelijk is in Nederland). Qua vermaak viel het me een beetje tegen. Ik was er al eerder geweest, maar toen was ik 12 ofzo. Op die leeftijd zie je de dingen anders blijkbaar; toen vond ik het dus erg leuk.

Leukste park waar ik geweest ben? Pfft... ik ben naar zoveel parken meegesleurd dat ik het niet meer weet. Waar ik me het meeste vermaakt hebt is toch wel "Mont Royal" van Landal Greenparks. Schitterende ligging (Uitzicht op de Moezel), mooie omgeving en veel te bezichtigen buiten het park om. Naast het park lag bijvoorbeeld een ruine van een kasteel van Lodewijk de 14de.

pi_8137387
Daar heb ik al een keertje gegeten, maar ik heb niets van een kinderhoekje gezien. Alleen een tafel met kraaltjes, maar dat zal je vast niet bedoelen.
*OUD heilige*
pi_8137402
quote:
Op maandag 27 januari 2003 18:04 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Wij eten eigenlijk nooit bij een horeca gelegenheid op het park zelf. Altijd gewoon zelf wat koken of buiten het park gaan zitten. Qua omgeving vond ik de Kempervennen het mooist liggen. Dichtbij de Belgische grens, mooie natuur om je heen (tot zover het mogelijk is in Nederland).

Zonde! maar voor de rest helemaal mee eens.. Ik vind het wel jammer dat het sportcafé en het Market Café & Terrace maar tot 12 uur open zijn.. er is daarna op het park niets meer te doen.. Maar Valkenswaard en Eindhoven zijn dichtbij dus zo'n probleem is dat ook weer niet.
pi_8137418
quote:
Op maandag 27 januari 2003 18:07 schreef YPPY het volgende:
Daar heb ik al een keertje gegeten, maar ik heb niets van een kinderhoekje gezien. Alleen een tafel met kraaltjes, maar dat zal je vast niet bedoelen.
Nee niet echt.. dat kinderhoekje is er pas een paar maanden.. Hoe vond je het verder?
pi_8137443
Ik ga in het weekend van 20 juni naar het Heijderbos. Ben wel benieuwd, ik ben alleen als klein kind naar Centerparcs geweest. Verder vaak naar Gran Dorado, en dan schijnt Centerparcs toch mooier te zijn
  maandag 27 januari 2003 @ 18:13:48 #43
13783 Anthraxx
pi_8137497
quote:
Op maandag 27 januari 2003 18:10 schreef Fannetje het volgende:
Ik ga in het weekend van 20 juni naar het Heijderbos. Ben wel benieuwd, ik ben alleen als klein kind naar Centerparcs geweest. Verder vaak naar Gran Dorado, en dan schijnt Centerparcs toch mooier te zijn
Ik ben in het Heijderbos geweest toen ik een jaar of 11 was. Toen vond ik er dus geen ruk aan, moet ik eerlijk zeggen. Ik vond het 1 van de minste parken van CenterParcs eigenlijk. Maar goed, ik hoop dat je je toch vermaakt en dat het nu wel een stuk leuker is als toen ik er was

disclaimer: dit is maar mijn eigen bescheiden mening

pi_8138204
quote:
Op maandag 27 januari 2003 18:09 schreef Brammetje85 het volgende:

[..]

Nee niet echt.. dat kinderhoekje is er pas een paar maanden.. Hoe vond je het verder?

Het was wel leuk. Vooral de vissen die je onder water kon zien vond ik erg leuk. Verder was er 's avonds niet veel te doen, maar daar heb ik weinig van gemerkt. 's Avonds waren wij toch in de bungalow.
*OUD heilige*
  maandag 27 januari 2003 @ 18:54:48 #45
13783 Anthraxx
pi_8138223
quote:
Op maandag 27 januari 2003 18:53 schreef YPPY het volgende:

[..]

Het was wel leuk. Vooral de vissen die je onder water kon zien vond ik erg leuk. Verder was er 's avonds niet veel te doen, maar daar heb ik weinig van gemerkt. 's Avonds waren wij toch in de bungalow.

Ik niet, mijn haar dreef steeds voor mijn ogen
pi_8142522
naar aanleiding van:

Landal Greenparcs

stel ik reeds de vraag aan GuaPetona, op welk park van Landal zat je?

pi_8147522
quote:
Op maandag 27 januari 2003 18:54 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik niet, mijn haar dreef steeds voor mijn ogen

Daar had ik geen last van, maar ik had m'n lenzen niet in en daarom zag ik ook niet alles. Wat ik wel gezien heb, vond ik erg leuk.
*OUD heilige*
  donderdag 6 februari 2003 @ 15:22:20 #48
35524 tiemo
www.vites.nl
pi_8313454
Ik wil met me vriendin in de maand juli/augustus naar centerparks gaan in de buurt van drente.Wat zijn nou een beetje de prijsen die er zijn (eten niet mee gerekend) ? (we gaan een weekendje)
  donderdag 6 februari 2003 @ 15:34:30 #49
35524 tiemo
www.vites.nl
pi_8313710
Iemand een andwoord ???
pi_8313814
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 15:34 schreef tiemo het volgende:
Iemand een andwoord ???
Zo snel gaat het niet, het is geen onzin hier.
Heb wat meer geduld en als iemand een antwoord heeft, lees je dat vanzelf.
En je kunt het ook hele makkelijk zelf opzoeken op de site van centerparcs. Wij weten niet wat voor huisje je wilt.
*OUD heilige*
pi_8314542
* Joene heeft 3 februari een midweek landal green parks geboekt in de ardennen voor de week van 3 - 7 maart

ik heb er zin an!

pi_8314594
Leuk gaan jullie samen? Dat is helemaal leuk.
*OUD heilige*
  donderdag 6 februari 2003 @ 17:51:50 #53
35524 tiemo
www.vites.nl
pi_8316692
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 16:13 schreef YPPY het volgende:
Ja ik ga ook met me vriendin samen maar ik kan op centerparks niet vinden hoe duur dat word...
pi_8316899
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 17:51 schreef tiemo het volgende:

[..]

Ja ik ga ook met me vriendin samen maar ik kan op centerparks niet vinden hoe duur dat word...

Je moet invoeren met het hoeveel personen je gaat en hoe lang en wanneer enzo. Dat heb ik ook gedaan. Dan krijg je de prijs te zien. Je hoeft niet te reserveren, je kunt ook alleen kijken.
*OUD heilige*
pi_8327394
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 16:13 schreef YPPY het volgende:
jaa saampjes
  vrijdag 7 februari 2003 @ 11:18:47 #56
35524 tiemo
www.vites.nl
pi_8327923
Ik weet niet waar je dat kan opzoeken hoor op de site van centerparks maar ik heb de hele site afgezocht maar kan niks vinden over de prijzen.. ?
  zaterdag 8 februari 2003 @ 19:31:38 #57
35485 rique
with Canon, I can
pi_8353873
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 11:18 schreef tiemo het volgende:
Ik weet niet waar je dat kan opzoeken hoor op de site van centerparks maar ik heb de hele site afgezocht maar kan niks vinden over de prijzen.. ?
gewoon net doen alsof je gaat reserveren en dan stoppen op het moment dat je de prijzen ziet. Prijzen hangen ook af van de faciliteiten die je wil, het soort huisje en of je dicht bij het centrum wil zitten en dat soort dingen.

Ga je naar de huttenheugte?

verslaafd aan de cirkelkwadratuur
pi_8398026
Kent iemand misschien ook het park Nooit Gedacht van Landal? Wij gaan er vrijdag heen en het lijks ons wel leuk om er wat meer over te weten.
Alvast bedankt!
pi_8511053
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 11:18 schreef tiemo het volgende:
Is het je al gelukt?
*OUD heilige*
pi_8695919
Hallo!

iemand tips waar we heen kunnen gaan met een groep vrienden (uit de klas) in gelderland?

er hoeven niet eens echte accomedaties te zijn, een supermarkt en een zwembad het liefst wel, iemand tips?

Het gaat hier om een weekendje..

Slapelopze nachten? Daar lig ik niet wakker van....
  maandag 24 februari 2003 @ 23:56:17 #61
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_8699707
Wat een afknapper dat ze op de Eemhof na de brand de ´koepel´ niet hebben herbouwd. Alles is nu niet meer overdekt
En het leukste was juist dat je er midden in de winter in je shirtje een cocktail kon gaan zitten slurpen. Hoe vaak is het in Nederland nou terrasjes-weer? Niet handig dit....

Of ik heb in de gauwigheid het verkeerd begrepen uit de nieuwe gids...?

Weet iemand het?

People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
pi_8702776
quote:
Op maandag 24 februari 2003 21:50 schreef E- het volgende:
Hallo!

iemand tips waar we heen kunnen gaan met een groep vrienden (uit de klas) in gelderland?

er hoeven niet eens echte accomedaties te zijn, een supermarkt en een zwembad het liefst wel, iemand tips?

Het gaat hier om een weekendje..

Wat is jullie budget? Als het niet uitmaakt, dan is centerparcs Meerdal wel leuk. Daar waren wij in december. Daar heb je ook een gedeelte met wat automaten en pooltafels enzo dat wat langer open is. Er is ook een flinke supermarkt en een zwembad. Je kun ook 6 of 8 persoons bungalows huren. Nadeel is wel dat je dan een eind van het centrale gebouw afzit. Dus als je 's nachts dronken bent, moet je wel de weg terug kunnen vinden.
*OUD heilige*
pi_8703136
Zij die parken echt zo populair...
fake a dream
pi_8703220
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 08:38 schreef Kimmie het volgende:
Ja.
Zelf heb ik jaren op een bungalowpark gewerkt van een ander bedrijf. Maar ik zou jongeren niet aanraden daar heen te gaan. En ook niet naar de andere parken van datzelfde bedrijf. Gewoon omdat het daar heel leuk is voor kinderen, maar er is niets te doen voor jongeren.
*OUD heilige*
pi_8708997
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 08:38 schreef Kimmie het volgende:
Het is toch leuk om met wat vrienden te gaan drinken of wat dan ook in zo'n huisje? Of je moet niet van gezelligheid houden natuurlijk.
quote:
Wat is jullie budget? Als het niet uitmaakt, dan is centerparcs Meerdal wel leuk. Daar waren wij in december. Daar heb je ook een gedeelte met wat automaten en pooltafels enzo dat wat langer open is. Er is ook een flinke supermarkt en een zwembad. Je kun ook 6 of 8 persoons bungalows huren. Nadeel is wel dat je dan een eind van het centrale gebouw afzit. Dus als je 's nachts dronken bent, moet je wel de weg terug kunnen vinden.
Het budget is niet al te ruim, maar ik zal eens kijken wat het daar kost! Alvast bedankt.
Slapelopze nachten? Daar lig ik niet wakker van....
pi_8710134
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 14:35 schreef E- het volgende:

[..]

Het is toch leuk om met wat vrienden te gaan drinken of wat dan ook in zo'n huisje? Of je moet niet van gezelligheid houden natuurlijk.
[..]

Ik denk dat we kunnen redetwisten over wat gezellig is of niet en in mijn opinie is een derglijk 'huisje' verre van gezellig.

fake a dream
pi_8710773
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 15:37 schreef Kimmie het volgende:

[..]

Ik denk dat we kunnen redetwisten over wat gezellig is of niet en in mijn opinie is een derglijk 'huisje' verre van gezellig.

Ik zou ook niet zo snel naar een bungalow-park gaan, maar als je er toch heen wordt gesleept, heeft het weinig zin om daar met een zuur gezicht te gaan zitten
pi_8710816
Nog een paar daagjes en dan gaan we dus naar De Ardennen

Ik ben benieuwd!

pi_8710876
quote:
Op maandag 24 februari 2003 23:56 schreef Loesje29 het volgende:
Wat een afknapper dat ze op de Eemhof na de brand de ´koepel´ niet hebben herbouwd. Alles is nu niet meer overdekt
En het leukste was juist dat je er midden in de winter in je shirtje een cocktail kon gaan zitten slurpen. Hoe vaak is het in Nederland nou terrasjes-weer? Niet handig dit....

Of ik heb in de gauwigheid het verkeerd begrepen uit de nieuwe gids...?

Weet iemand het?

Nee het is niet meer overdekt ivm de vezekering die wil dit niet meer. Alleen de bestaande parken mogen nog overdekt zijn De eventuele nieuwe parken zijn niet meer overdekt .......Helaas
pi_8736268
De Vossemeren van Center Parcs in Lommel (belgië) is erg mooi. Wij zaten in een VIP-bungalow, dus voorzien van alle luxe.

Er is een heel erg mooi zwembad bij, je kunt van binnen naar buiten en er is een heel lange glijbaan van binnen naar buiten naar binnen.

Een heel groot meer, veel te doen ook voor kinderen.

Bosrijke omgeving.

Verder dichtbij Eindhoven

#geen
pi_8766142
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 19:55 schreef DuchessX het volgende:

Verder dichtbij Eindhoven

Erperheide (Belgie) is ook dichtbij Eindhoven , en mooier park dan dat wat jij noemt
pi_9633548
En wie moet de huisjes weer schoonmaken? Juist Toffe Ellende.

blijft u allen weg uit Loohorst!

pi_9633589
Ik vind Center Parcs heerlijk! Een paar dagen niks doen, de hele dag in het zwembad hangen, heerlijk!
  maandag 30 juni 2003 @ 15:42:03 #74
17950 SomeDude
What Dude?
pi_11465021
heeft iemand nog tips/ideeen voor een leuk park om met mn vriendin naar toe te gaan.
budget rond de 200/400 euro, t liefst luxe en voor een weekendje.

kvind zelf de keuze veel te groot dus kan wel wat hulp gebruiken

[b]De waarheid is een raadsel, en het gaat als volgt; 't is een goeie vriend maar altijd te laat.[/b]
  maandag 30 juni 2003 @ 15:53:42 #75
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_11465272
Ik ben een aantal jaartjes ook naar Port Zélande geweest. Een erg mooi park. Heb toen een erg leuke vakantie gehad. Het jaar daarna gingen we naar Hoch Sauerland in Duitsland. Héél erg mooi park! Meest luxe waar ik ooit ben geweest.
(Un)masking for the greater good.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')