Ik vind het zelf op zn tijd erg leuk en gezellig om een weekendje weg te gaan met een stel vrienden en lekker te eten, veel te ouwehoeren en een beetje te vervelen!
Leukste park dat ik tot nu toe ben tegengekomen was toch wel Port Zeelande. We hadden daar een 12 persoonshuisje (eigenlijk gewoon 2 doorgebroken 6 persoonshuisjes) met daarin 2 badkamers, 2 sauna's, 1 huisje was ingericht als eetkamer met genoeg grote tafels om met zn 12'en aan te zitten en 1 huisje stond vol met banken en lekkere stoelen om lekker rond te hangen! Verder waren de meeste slaapkamers redelijk goed te doen qua ruimte en zitten de 12 persoonshuisjes vlakbij het zwembad enzo.
Nadeel vond ik wel dat er in Port Zeelande nou niet echt veel te doen is in de omgeving en dat het zwembad nou ook niet echt boeiend was, maar het fit en fun arrangement maakte weer een hoop goed!
vooral de VIP-huisjes, heerlijk om daar 2 weekjes in te zitten
quote:Hmmmm... wat is er mis mee??
Op zondag 27 oktober 2002 18:42 schreef Ketjing het volgende:
Ik vind centerparcs wel ok, ik heb wel een tip ga nooit naar Sunparcs Vielsalm in België, wat een klote park/!
Owja, en Landal Greenparcs zijn heel erg bezig met upgrading van hun parken en die worden dus steeds beter en mooier!
Even een paar globale punten: Klote Huisjes en vies zwembad. Weinig te doen en te beleven.
Mooi park (mooi aangelegt) de plaza is erg cool!, zwembad roeleert!
(belgie) erperheide (centerparcs) erg cool ook!
In nederland ook in de huttenheugte geweeest (vond ik minder) en ook Grandorado zandvoort vond ik niet geweldig.
quote:Eemhof is niet America, en ja ik ben er geweest en ja je kunt er pannekoeken eten. Maar je kan ze natuurlijk ook zelf bakken ! mmmh een pannekoek op maat. Lekkerrrrr
Op vrijdag 6 december 2002 08:32 schreef YPPY het volgende:
Volgende week gaan we naar centerparcs in America. Eemhof geloof ik.We hebben één van de allerachterste huisjes. Nog meer mensen die hier zijn geweest? En de belangrijkste vraag: kun je er pannenkoeken eten?
quote:Maar ik ga zeker naar America, in Noord-Limburg. Dat weet ik nog.
Op vrijdag 6 december 2002 08:53 schreef Sennaistop het volgende:[..]
Eemhof is niet America, en ja ik ben er geweest en ja je kunt er pannekoeken eten. Maar je kan ze natuurlijk ook zelf bakken ! mmmh een pannekoek op maat. Lekkerrrrr
quote:Lekker hoor, volgens mij is dit park van centerparks geweest is het overgenomen door gran dorado en inmiddels door landal. Mooi park ben wel een beetje jaloers hoor.
Op vrijdag 6 december 2002 08:55 schreef YPPY het volgende:[..]
Maar ik ga zeker naar America, in Noord-Limburg. Dat weet ik nog.
Dan heet het park waar ik naartoe ga anders.
Vorig jaar had ik een pannenkoek met kaas en spek en ijs en die was zooo lekker.
Wel opvallend veel mannen en vrouwen in trainings\joggingbroek
quote:Heerlijk toch, dat dat gewoon kan in een bungalowpark??
Op vrijdag 6 december 2002 09:02 schreef Vulcanus het volgende:
Altijd gezellig zo'n bungalow parc.Wel opvallend veel mannen en vrouwen in trainings\joggingbroek
quote:Outdoor broek en wandelschoenen natuurlijk.
Op vrijdag 6 december 2002 09:15 schreef Liejannuh het volgende:[..]
Heerlijk toch, dat dat gewoon kan in een bungalowpark??
Gewoon lekker ontspannen in ontspannen kleding rondhobbelen.
En welk kledingstuk is er nu beter geschik voor het stuk tussen je huisje en het zwemparadijs dan een trainingspak??
quote:Ja maar.... Een trainingsbroek is toch een outdoorbroek??
Op vrijdag 6 december 2002 09:16 schreef Lucille het volgende:[..]
Outdoor broek en wandelschoenen natuurlijk.
quote:Neeeeee
Op vrijdag 6 december 2002 09:19 schreef Liejannuh het volgende:[..]
Ja maar.... Een trainingsbroek is toch een outdoorbroek??
quote:een trainingsbroek is onderdeel van een campingsmoking
Op vrijdag 6 december 2002 09:19 schreef Liejannuh het volgende:[..]
Ja maar.... Een trainingsbroek is toch een outdoorbroek??
quote:Inclusief slippers.
Op vrijdag 6 december 2002 10:07 schreef paricos het volgende:[..]
een trainingsbroek is onderdeel van een campingsmoking
quote:In de huttenheugte (CP) heb je 2x in de week onbeperkt pannenkoeken eten.... mjammie !!!
Op vrijdag 6 december 2002 08:32 schreef YPPY het volgende:
Volgende week gaan we naar centerparcs in America. Eemhof geloof ik.We hebben één van de allerachterste huisjes. Nog meer mensen die hier zijn geweest? En de belangrijkste vraag: kun je er pannenkoeken eten?
Ojah en CP en Gran Dorado gaan fuseren, sommige parken worden ge-upgraded en alles wordt mooier. Als nederlander kan je gewoon niet zonder Centerparcs
quote:uit dit, inmiddels gesloten topic:
Op vrijdag 6 december 2002 23:51 schreef quincy het volgende:
Op 20 december ga ik met m'n vriend naar het park Miggelenberg van Landal Green Parcs toe. Is iemand van jullie er al eens geweest? Ben wel een beetje benieuwd eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |