Dit confirm ik zelfs. In een CD zit tetrapyrostultus-hydraten die ervoor zorgen dat geuren geneutraliseerd worden.quote:Op zondag 21 september 2014 15:14 schreef xDxD het volgende:
[..]
jaja.... ik geloof jou echt niet meer
Tja die stank krijg je er niet zomaar uit. Ik heb vroeger bij een magnetron reparatiebedrijf gewerkt. Je moet een rauw ei op vol vermogen 1 minuut in de magnetron doen. Het ei absorbeert dan alle stank die in de magnetron zit.quote:Op zondag 21 september 2014 15:12 schreef xDxD het volgende:
[..]
Hij doet het nog wel maar hij stinkt wel... mijn moeder is echt boos op me
Werkt dit echt? of zit je me ook te narren?quote:Op zondag 21 september 2014 15:17 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Tja die stank krijg je er niet zomaar uit. Ik heb vroeger bij een magnetron reparatiebedrijf gewerkt. Je moet een rauw ei op vol vermogen 1 minuut in de magnetron doen. Het ei absorbeert dan alle stank die in de magnetron zit.
BELANGRIJK: Gooi het ei daarna wel weg en eet het niet op ivm schadelijke stoffen!!!
Je moeder is boos op je omdat je de magnetron aan het stinken hebt gemaakt, maar niet omdat je een nieuwe iPhone hebt verneukt?quote:Op zondag 21 september 2014 15:12 schreef xDxD het volgende:
[..]
Hij doet het nog wel maar hij stinkt wel... mijn moeder is echt boos op me
True.quote:Op zondag 21 september 2014 15:17 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Tja die stank krijg je er niet zomaar uit. Ik heb vroeger bij een magnetron reparatiebedrijf gewerkt. Je moet een rauw ei op vol vermogen 1 minuut in de magnetron doen. Het ei absorbeert dan alle stank die in de magnetron zit.
BELANGRIJK: Gooi het ei daarna wel weg en eet het niet op ivm schadelijke stoffen!!!
Ja, dit werkt. Eieren zijn poreus, weet je.quote:Op zondag 21 september 2014 15:18 schreef xDxD het volgende:
[..]
Werkt dit echt? of zit je me ook te narren?
Dit werkt perfectquote:Op zondag 21 september 2014 15:18 schreef xDxD het volgende:
[..]
Zeker niet. Wat zou ik er mee opschieten om je in de maling te nemen? Stel het zou onzin zijn. Wat kost nou een rauw ei?quote:Op zondag 21 september 2014 15:18 schreef xDxD het volgende:
[..]
Die iPhone is slaapzak zijn schulp en daar is ze ook boos over, maar daar had ik zelf voor gespaard.... die magnetron is van haar, de hele keuken stink als je de deur open doet... naar verbrand elektronika....quote:Op zondag 21 september 2014 15:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je moeder is boos op je omdat je de magnetron aan het stinken hebt gemaakt, maar niet omdat je een nieuwe iPhone hebt verneukt?
Sure
Ja dat is ook weer waarquote:Op zondag 21 september 2014 15:19 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Zeker niet. Wat zou ik er mee opschieten om je in de maling te nemen? Stel het zou onzin zijn. Wat kost nou een rauw ei?
Ik heb een beetje hetzelfde. Het dingt boeit me gewoon niet en ik vind met name het OS er uit ziet als een doorontwikkeling van Symbian.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:45 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Wat is er fijner aan een Iphone dan bijvoorbeeld een HTC one m8? Doe dit niet om alle Apple gebruikers af te zeiken, maar ik probeer mijzelf serieus in te beelden waarom heel de wereld in de rij staat voor zo'n ding.
Vind ik ook bizar.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:57 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Voor een Samsung staan ook mensen in de rij
Je mag helemaal geen DM's openbaar makenquote:Op zondag 21 september 2014 14:38 schreef xDxD het volgende:
Ik heb alle DM's van hem uitgeprint plus screenshots van dit topic
Zie ook de reactie van pietverdriet hierboven. Die is jarenlang kok geweest en heeft heel veel met magnetrons gewerkt, dus die weet echt wel waar hij het over heeft. Zie ook het CUL forum. Daar is hij de vraagbaak over koken.quote:
Ja ik weet het niet hoor....quote:Op zondag 21 september 2014 15:23 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Zie ook de reactie van pietverdriet hierboven. Die is jarenlang kok geweest en heeft heel veel met magnetrons gewerkt, dus die weet echt wel waar hij het over heeft. Zie ook het CUL forum. Daar is hij de vraagbaak over koken.
Ik neem aan dat je moeder niet zoals ik bij een magnetron reparatiebedrijf heeft gewerkt? Ach.. zelf weten, maar dan hou je wel de stank voor altijd in die magnetron en het in het eten dat je erin opwarmt.quote:Op zondag 21 september 2014 15:24 schreef xDxD het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet hoor....
Aan d andewre kant, een ei is eten en dat kan gewoon in de magnetron.... maar ik vertrouw jullie niet meer...
Ik ga het even met mijn moeder overleggen
Uitsoppen? Water en electronica? Zo'n magnetron is absoluut niet waterdicht!!!!quote:Op zondag 21 september 2014 15:28 schreef xDxD het volgende:
Mijn moeder gaat hem zo uitsoppen zegt ze... ik mocht niet meer op FOK! van haar sinds gisteren dus ik heb gezegd dat ik het op internet had gelezen
Ja dat dacht ik ook, dus ik had gezegd dat het ei ook kon... en ze zei dat je met een ei ook uiengeur uit de koelkast kan krijgen, maar ze ging hem toch eerst soppen... misschien als hij dan nog stinkt gaan we het ei proberenquote:Op zondag 21 september 2014 15:30 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Uitsoppen? Water en electronica? Zo'n magnetron is absoluut niet waterdicht!!!!
Misschien vind ze het dan een leuke verassing als jij even gauw het ei gebruikt, voor ze aan het soppen gaat. Is ze gelijk niet meer boos en mag je wellicht zelfs weer op Fok!quote:Op zondag 21 september 2014 15:28 schreef xDxD het volgende:
Mijn moeder gaat hem zo uitsoppen zegt ze... ik mocht niet meer op FOK! van haar sinds gisteren dus ik heb gezegd dat ik het op internet had gelezen
Klopt, ze belde me net, jij moet zo naar je kamerquote:Op zondag 21 september 2014 15:28 schreef xDxD het volgende:
Zo rijk zijn we niet hoor, zeker sinds mijn vader niets meer betaaltquote:Op zondag 21 september 2014 15:30 schreef Max-Westerman het volgende:
Koop gewoon een nieuwe magnetron en iPhone 6 plus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |