GoT of DuF inderdaad. DuF is wat actiever op de guildchat en GoT op teamspeak volgens mij.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:26 schreef Questular het volgende:
Ik zou eerder voor de GoT guild gaan, ook Nederlandstalig maar (volgens mij) een stuk actiever.
Ik heb mn memser maar weer eens van stal gehaald om te roamen in WvW. Was weer ff er in komen maar het gaat me gelukkig nog redelijk af
Maar wat doe je dan in GW2, alleen pve of beetje pvp/WvW erbij?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:54 schreef Muchachooo het volgende:
Ik blijf mijn twijfels houden bij dit spel. ook al zijn ze niet echt te vergelijken vind ik GW2 echt vele malen minder dan de originele serie. Waag af en toe nog een poging maar toch ben ik vaak binnen een half uur uitgekeken...
Gw2 heeft mij nooit zo opgeslokt als de oorspronkelijke gw1. Jammerquote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:54 schreef Muchachooo het volgende:
Ik blijf mijn twijfels houden bij dit spel. ook al zijn ze niet echt te vergelijken vind ik GW2 echt vele malen minder dan de originele serie. Waag af en toe nog een poging maar toch ben ik vaak binnen een half uur uitgekeken...
Ik vind het op zich wel lekker dat het me niet 'onrustig' achterlaat. Ik vind het leuk genoeg om het te blijven spelen en er zelfs wat geld aan te verspillen maar het trekt me er niet zo ver in dat ik niet makkelijk los kan komen. Soms ben ik met een half uurtje klaar, soms blijf ik een paar uur rondkloten.quote:Op maandag 5 januari 2015 14:40 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Gw2 heeft mij nooit zo opgeslokt als de oorspronkelijke gw1. Jammer
Snap wat je bedoelt. Maar ik vind het denk ik gewoon ook te chaotisch. Was in gw1 wat overzichtelijker in je teams.quote:Op maandag 5 januari 2015 14:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik vind het op zich wel lekker dat het me niet 'onrustig' achterlaat. Ik vind het leuk genoeg om het te blijven spelen en er zelfs wat geld aan te verspillen maar het trekt me er niet zo ver in dat ik niet makkelijk los kan komen. Soms ben ik met een half uurtje klaar, soms blijf ik een paar uur rondkloten.
Chaotisch is het zeker, die world events en zelfs wvw is niet meer dan zergen, knallen en spammen tot het doel dood is of jij dood bent. Ik heb zelf gw1 nooit gespeeld maar die strijd tussen guilds leek me wel erg tof iig.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:14 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Snap wat je bedoelt. Maar ik vind het denk ik gewoon ook te chaotisch. Was in gw1 wat overzichtelijker in je teams.
Nee ik denk ook dat die nooit meer geevenaard gaat worden. Blijft mijn favoriete game ooit gw1. Ik ben de WvW van GW2 wel gaan waarderen, ik weet niet ik of terug zou kunnen naar de statische combat van GW1.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:41 schreef Muchachooo het volgende:
Mja, alleen heb ik niet het idee dat er op dit moment een equivalent aan Guild Wars 1 te vinden is, had gehoopt dat GW2 dat gat kon vullen. Helaas.
En toch kon GW2 mij niet zo lang boeien als 1. 2 is wat meer actie, fijnere combat maar ik mis het tactische van GW1quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:02 schreef raulbouli het volgende:
Ik switch af en toe wel eens naar GW1 om nog "snel" wat achievements te halen, maar dat valt vies tegen. Vooral het niet kunnen springen en inderdaad de statische combat maakt het allemaal erg lastig.
Kan me niet voorstellen dat ik dat vroeger fijn vond. Het combat systeem van GW2 is veel fijner.
Naja.... tactisch van GW1.... life on hit Warrior build en solo dungeons runnen.....quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:54 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
En toch kon GW2 mij niet zo lang boeien als 1. 2 is wat meer actie, fijnere combat maar ik mis het tactische van GW1
Ja oke dat heb ik dan weer nooit gedaanquote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:58 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Naja.... tactisch van GW1.... life on hit Warrior build en solo dungeons runnen.....
Misschien, maar nog nooit eerder werd er patent aangevraagd voor een living story update. Grote kans dus dat dit wel wat meer is dan alleen LS content.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:24 schreef Questular het volgende:
Nieuwe living story crap en vast kleine onbelangrijke dingen voor WvW en PvP
Ik zie niet wat een draak te maken kan hebben met PvP of WvW.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:24 schreef Questular het volgende:
Nieuwe living story crap en vast kleine onbelangrijke dingen voor WvW en PvP
Ik zie niet waarom LS steeds een update krijgt en Anet PvP en WvW constant negeert.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:01 schreef aspi het volgende:
[..]
Ik zie niet wat een draak te maken kan hebben met PvP of WvW.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |