Wij zitten GW1 te doen, goedkoop en hele lage systeemeisen en al een volwassen spelquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:45 schreef Lushie het volgende:
Jongens, speelt er hier dan bijna niemand GW2?
Zal me niks verbazen als er straks niks meer van over isquote:Op maandag 10 november 2014 18:13 schreef Vluuks het volgende:
Ja silverwastes is goed farmen idd. Verbaast me dat ArenaNet die bandit chests nog niet keihard generfd heeft eigenlijk. Meestal zijn ze er als de kippen bij om een lucratieve farm de kop in te drukken.
Oh shit dan moet ik ook weerquote:Op maandag 10 november 2014 10:30 schreef aspi het volgende:
Weer eens een keer begonnen, omdat het verhaaltje duidelijk dingen uit GW1 ophaalt. En dat was nou eenmaal mn favoriete game ooit.
Lekker simpel ff farmen in silver wastes, best geinig gedaan deze patch.
Ik vond die van deze maand wel heel erg kort. ik hoop de volgende hoofdstuk meer verhaal verteltquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
Volgende week weer nieuwe episode![]()
Het sinds vorige episode is het echt stukke beter geworden
WvW moet je wel doen met een leuke party. Ofja. Ik speel het liefst GW met een pratende party hehequote:Op woensdag 26 november 2014 15:26 schreef Questular het volgende:
Ik heb periodes dat ik pvp leuk vind maar in het algemeen speel ik liever WvW, laatst weer eens mn ranger WvW ingesleurd, even wennen maar wel tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |