Die is me ook alleen maar gelukt door heel wat mesmer portals.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:36 schreef Timwonnacott het volgende:
Jumping puzzle was wel erg leuk, vind dit soort puzzels (Die ook echt een puzzel zijn) leuker dan die puzzels die gewoon bestaan uit moeilijke jumps zoals die Not so secret net boven LA.
Ik kijk mijn colleges online en gather tegelijkertijd een shit ton nodes in GW2. Optimaal.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:33 schreef Quotidien het volgende:
Ik zou de game continue hebben runnen als ik 2 monitors had. Bij Dota of Bioshock zit je er helemaal in maar in GW2 is alles eigenlijk ideaal om te combineren met een film/iets lezen etc.
Volgens mij is rond rennen, hartjes doen en alles omhakken, plukken en mijnen wat je ziet en op tp zetten als je redelijke stacks hebt nog steeds de beste manier om snel geld binnen te halen.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:17 schreef 98010378 het volgende:
Zit inmiddels op lvl 40 en ben begonnen met craftingIemand nog tips om snel wat geld te verdienen?
Dan kan je niet echt een buil vallen eigenlijk. Kijk vanaf groen gewoon wat het item waard is op tp en als je dat te weinig vind salvage je de bende gewoon. Of kijk of er überhaupt vraag naar is voor wat instant cash.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:35 schreef 98010378 het volgende:
Bedankt voor jullie reactiesIk vind het levelen zo ook al heel snel gaan eigenlijk, heb ook veel lvls gedaan met crafting.. en doe verder gewoon veel events
![]()
hoe ist Bill Gatesquote:Op donderdag 11 december 2014 13:10 schreef raulbouli het volgende:
Dat is niet bepaald veel....Ik zorg altijd dat ik na het maken van m'n legend minimaal op 500 gold zit
quote:
Jawel, Achievements !quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:24 schreef Questular het volgende:
Ik zie de toegevoegde waarde van een Legedary niet echt.
Ik snap niet dat ze expansions naaierij vinden. Volgens mij was dat ook niet de reden. Ze vonden meer dat hun 'living' story hetzelfde kon. Maar pijnlijk duidelijk gebleken dat het niet eens in de buurt komt van een expansion. :/quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:11 schreef jogy het volgende:
Ik vind het op zich wel grappig dat Good Guy Anet geen expansions wilde doen omdat ze het eigenlijk naaierij vinden maar dat ze gewoon practisch gedwongen worden door de community om het dan toch te doen!
De living story gaat inderdaad niet snel genoeg voor de hardcore spelers maar een expansion zal hoogstwaarschijnlijk wel een betaalde worden. En dat wilde Anet gewoon niet. Voor mij als normale casual sterveling ging living story eigenlijk snel genoeg eerlijk gezegd. Zelfs nog iets te snelquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:13 schreef aspi het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze expansions naaierij vinden. Volgens mij was dat ook niet de reden. Ze vonden meer dat hun 'living' story hetzelfde kon. Maar pijnlijk duidelijk gebleken dat het niet eens in de buurt komt van een expansion. :/
Nice ! ik zit pas op 11.5K ben wat in aan het halenquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:23 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik heb net 6k ach point gehaald.... en ik speel sinds release :p
20k damn, ik zit bijna aan de 9600. Maarja al meer dan een jaar niet gedaan, pas sinds kort dat ik weer eens af en toe inlog. Wat mij betreft kappen ze met die living story en brengen ze die expansion uit.quote:Op maandag 15 december 2014 09:50 schreef Vluuks het volgende:
20k in zicht hier!Maar ik ben daar dan ook wel mee bezig.
Alleen loop ik echt achter met de living story achievements, nog geen tijd gehad.
En dat ziet er stoer uit, die axe is tof! Met ctrl+shift+H default kan je de interface trouwens hiden, is wel handig voor screenshots.
Wat mij betreft ook hoor, ik vind de LS niet zo mega fantastisch.quote:Op maandag 15 december 2014 12:51 schreef aspi het volgende:
[..]
20k damn, ik zit bijna aan de 9600. Maarja al meer dan een jaar niet gedaan, pas sinds kort dat ik weer eens af en toe inlog. Wat mij betreft kappen ze met die living story en brengen ze die expansion uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |