Nee die salvage ik uiteraardquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:34 schreef Vluuks het volgende:
Doe je de light armor greens ook naar de merchant? Want die zijn sowieso meer waard op de TP en ik salvage ze altijd voor silk/gossamer.
Builds zijn waarschijnlijk van voor de update idd.quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:27 schreef Quotidien het volgende:
Wiki check ik altijd eerst, daar staat ook 14 punten op level 80. Maar dat komt nog steeds niet overeen met verschillende builds die je overal ziet.
Ik gebruik zelf full zerker met valkyrie (power/vitality/ferocity) shoulders/boots/gloves/leggings, je kan naar smaak meer valkyrie of cavalier's (toughness/power/ferocity) toevoegen als je denkt dat je het nodig hebt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:48 schreef Quotidien het volgende:
Thief ook op 80. Wat raden jullie aan qua stats? Voor pve lijkt berserker de standaard, al lijkt me dat wel heel squishy zeker op een thief.
Ik wil er ook wvw/pvp mee gaan spelen, wat is dan het beste?
Raid contant voor gw2quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:16 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
PvP is nog bagger, heeft andere modes nodig. WvW is heel tof, maar krijgt veel te weinig updates. En PvE mist goede dungeons en raids. Alles is te completen door 1 te spammen en af en toe te dodgen. Maar GW2 is steeds beter aan het worden en Anet is al mensen voor raid content aan het aannemen.
Op alle andere vlakken is GW2 al wel superieur aan WoW, ik kan echt niet meer terug.
Ik ben het met je eens, met als enige verschil dat ik GW2 op dit moment op pauze heb staan en Aion elke dag speel. Maar dat komt vooral doordat ik in de eerste geen social circle heb, en ik de tweede een heel gezellige en actieve legion heb.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:50 schreef Vluuks het volgende:
Ik heb nooit WoW gespeeld maar wel andere MMO's. Voor mij zit het prettige aan GW2 in de kleine dingen. Alles wat een beetje XP geeft, geen kill/node stealing, vrijwel alles account bound, het zijn echt kleine dingen maar ik erger me echt super snel aan dat soort zaken. Verder hou ik erg van customization en GW2 wordt niet voor niks ook wel Fashion Wars 2 genoemd...
Wat me vooral tegenhoudt in bv een MMO als Aion die ik voor GW2 toch echt ook heel veel heb gespeeld, is het feit dat je niet kan casten en lopen tegelijk. Na GW2 is het voor mij echt geen doen om dan een caster class te gaan spelen die voor elke spell weer 2 seconden stil moet gaan staan om een vuurbol af te vuren. Soms heb ik ineens weer zin om het te spelen maar als ik dan een tijdje bezig ben dan mis ik toch GW2 weer.
Ik denk dat GW2 heel veel potentie heeft, want de combat op zich zit er echt goed in en andere features ook, maar dan moet er wel content komen die dat benut. Net als PvP, harstikke leuk, action oriented combat en alles maar conquest is best wel 'meh' na 2 jaar. Raid content zie ik ook echt wel zitten!
Dagger/Dagger is wel leuk idd. Had het een beetje gezien en heb nu Axe/Focus Necro gemaakt (komt ook door dat ik die in Legends heb)quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:47 schreef Questular het volgende:
Eindelijk me er eens toe gezet om rank 30 te halen in pvp puur voor de finisher die je krijgt
Nu weer roamen in WvW met mn dagger/dagger necro.
Ja dat maakt heel veel verschil.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, met als enige verschil dat ik GW2 op dit moment op pauze heb staan en Aion elke dag speel. Maar dat komt vooral doordat ik in de eerste geen social circle heb, en ik de tweede een heel gezellige en actieve legion heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |