abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 oktober 2014 @ 00:52:10 #51
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_145203646
Dat is natuurlijk ook zo ja. :')
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zondag 5 oktober 2014 @ 15:23:15 #52
214544 J0ttem
speciale jongen
pi_145217383
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 09:34 schreef Vluuks het volgende:
Doe je de light armor greens ook naar de merchant? Want die zijn sowieso meer waard op de TP en ik salvage ze altijd voor silk/gossamer. :P
Nee die salvage ik uiteraard :P
Swiggity swooty, I'm coming for that booty.
pi_145232239
Okee ik denk al, anders is het wel zonde. :P

quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 00:27 schreef Quotidien het volgende:
Wiki check ik altijd eerst, daar staat ook 14 punten op level 80. Maar dat komt nog steeds niet overeen met verschillende builds die je overal ziet.
Builds zijn waarschijnlijk van voor de update idd.

Nu zijn het er 14, maar het principe er achter is niet anders geworden. Vroeger had je 70 punten te verdelen, en had je bijvoorbeeld een 30/30/0/0/10 build. Dat zou met de nieuwe traits 6/6/0/0/2 worden. :) 6/5/0/0/3 is gelijk aan 30/25/0/0/15 in het oude systeem, enz.

In het nieuwe systeem krijg je er per punt namelijk zo'n "blokje" bij, dus gelijk aan 5 punten in het oude systeem.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 14:48:17 #54
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_145294323
Thief ook op 80. Wat raden jullie aan qua stats? Voor pve lijkt berserker de standaard, al lijkt me dat wel heel squishy zeker op een thief.
Ik wil er ook wvw/pvp mee gaan spelen, wat is dan het beste?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 17:11:15 #55
214544 J0ttem
speciale jongen
pi_145300043
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 14:48 schreef Quotidien het volgende:
Thief ook op 80. Wat raden jullie aan qua stats? Voor pve lijkt berserker de standaard, al lijkt me dat wel heel squishy zeker op een thief.
Ik wil er ook wvw/pvp mee gaan spelen, wat is dan het beste?
Ik gebruik zelf full zerker met valkyrie (power/vitality/ferocity) shoulders/boots/gloves/leggings, je kan naar smaak meer valkyrie of cavalier's (toughness/power/ferocity) toevoegen als je denkt dat je het nodig hebt.
Swiggity swooty, I'm coming for that booty.
pi_145385917
Ik heb ook full zerk op m'n thief idd, had eerst cavalier's trinkets maar die heb ik inmiddels ook omgewisseld voor berserker's. Je kan gewoon beginnen met iets meer defense en als je wegwijs bent met de class evt. weer meer offense toevoegen. :)

Ik zou sowieso een goeie build opzoeken, dat maakt echt een wereld van verschil. Ik had in het begin geen idee wat ik aan het doen was en toen had ik ook echt zo veel moeite met dingen dood krijgen, omdat ik echt bullshit traits had. Maar met de juiste wapenset/traits gaat dat echt veel makkelijker. :P
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:51:52 #57
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_145523895
Ik heb onlangs in een bui van nostalgie World of Warcraft geïnstalleerd (gratis tot level 20) en een beetje rondgelopen daar, gisteren weer gw2 aan geslingerd en dat verschil is wel heel erg groot hoor :@. Veel mooier, gezelliger, dynamischer en vloeiender en dan ook nog eens gratis. Volgens mij is het enige wat nog voor wow spreekt de endgame en eventueel pvp oid?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_145526283
PvP is nog bagger, heeft andere modes nodig. WvW is heel tof, maar krijgt veel te weinig updates. En PvE mist goede dungeons en raids. Alles is te completen door 1 te spammen en af en toe te dodgen. Maar GW2 is steeds beter aan het worden en Anet is al mensen voor raid content aan het aannemen. *O*

Op alle andere vlakken is GW2 al wel superieur aan WoW, ik kan echt niet meer terug.
Nieuw is niet altijd beter.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:40:39 #59
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_145526991
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 12:16 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
PvP is nog bagger, heeft andere modes nodig. WvW is heel tof, maar krijgt veel te weinig updates. En PvE mist goede dungeons en raids. Alles is te completen door 1 te spammen en af en toe te dodgen. Maar GW2 is steeds beter aan het worden en Anet is al mensen voor raid content aan het aannemen. *O*
Op alle andere vlakken is GW2 al wel superieur aan WoW, ik kan echt niet meer terug.
Raid contant voor gw2 O+ O+ O+.
Vrijheid
pi_145531015
AC farmen en farmen met berserker groepjes, heerlijk. Full run in 16 minuten, dat kan sneller !
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
pi_145531331
Ik heb nooit WoW gespeeld maar wel andere MMO's. Voor mij zit het prettige aan GW2 in de kleine dingen. Alles wat een beetje XP geeft, geen kill/node stealing, vrijwel alles account bound, het zijn echt kleine dingen maar ik erger me echt super snel aan dat soort zaken. Verder hou ik erg van customization en GW2 wordt niet voor niks ook wel Fashion Wars 2 genoemd... _O-

Wat me vooral tegenhoudt in bv een MMO als Aion die ik voor GW2 toch echt ook heel veel heb gespeeld, is het feit dat je niet kan casten en lopen tegelijk. Na GW2 is het voor mij echt geen doen om dan een caster class te gaan spelen die voor elke spell weer 2 seconden stil moet gaan staan om een vuurbol af te vuren. Soms heb ik ineens weer zin om het te spelen maar als ik dan een tijdje bezig ben dan mis ik toch GW2 weer.

Ik denk dat GW2 heel veel potentie heeft, want de combat op zich zit er echt goed in en andere features ook, maar dan moet er wel content komen die dat benut. Net als PvP, harstikke leuk, action oriented combat en alles maar conquest is best wel 'meh' na 2 jaar. Raid content zie ik ook echt wel zitten!
  woensdag 15 oktober 2014 @ 12:04:34 #62
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_145562559
Een beetje tactische raid content die je genadeloos afstraft wanneer je met 50+ man gewoon DPS aan het smijten bent lijkt me wel erg tof ja.
Vrijheid
  Moderator woensdag 15 oktober 2014 @ 12:42:43 #63
375570 crew  Cyan9
pi_145563686
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 14:50 schreef Vluuks het volgende:
Ik heb nooit WoW gespeeld maar wel andere MMO's. Voor mij zit het prettige aan GW2 in de kleine dingen. Alles wat een beetje XP geeft, geen kill/node stealing, vrijwel alles account bound, het zijn echt kleine dingen maar ik erger me echt super snel aan dat soort zaken. Verder hou ik erg van customization en GW2 wordt niet voor niks ook wel Fashion Wars 2 genoemd... _O-
Wat me vooral tegenhoudt in bv een MMO als Aion die ik voor GW2 toch echt ook heel veel heb gespeeld, is het feit dat je niet kan casten en lopen tegelijk. Na GW2 is het voor mij echt geen doen om dan een caster class te gaan spelen die voor elke spell weer 2 seconden stil moet gaan staan om een vuurbol af te vuren. Soms heb ik ineens weer zin om het te spelen maar als ik dan een tijdje bezig ben dan mis ik toch GW2 weer.
Ik denk dat GW2 heel veel potentie heeft, want de combat op zich zit er echt goed in en andere features ook, maar dan moet er wel content komen die dat benut. Net als PvP, harstikke leuk, action oriented combat en alles maar conquest is best wel 'meh' na 2 jaar. Raid content zie ik ook echt wel zitten!
Ik ben het met je eens, met als enige verschil dat ik GW2 op dit moment op pauze heb staan en Aion elke dag speel. Maar dat komt vooral doordat ik in de eerste geen social circle heb, en ik de tweede een heel gezellige en actieve legion heb.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_145563790
Eindelijk me er eens toe gezet om rank 30 te halen in pvp puur voor de finisher die je krijgt :)
Nu weer roamen in WvW met mn dagger/dagger necro.
pi_145568297
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 12:47 schreef Questular het volgende:
Eindelijk me er eens toe gezet om rank 30 te halen in pvp puur voor de finisher die je krijgt :)
Nu weer roamen in WvW met mn dagger/dagger necro.
Dagger/Dagger is wel leuk idd. Had het een beetje gezien en heb nu Axe/Focus Necro gemaakt (komt ook door dat ik die in Legends heb)
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
pi_145587867
quote:
6s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 12:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, met als enige verschil dat ik GW2 op dit moment op pauze heb staan en Aion elke dag speel. Maar dat komt vooral doordat ik in de eerste geen social circle heb, en ik de tweede een heel gezellige en actieve legion heb.
Ja dat maakt heel veel verschil. :) Ik ken echt niemand meer op Aion, de vaste mensen waar ik mee speelde zijn allemaal naar NA gegaan. Heb ik ook nog geprobeerd maar de ping was me te vervelend plus had geen zin om weer naar 60 te levelen, 1x was genoeg. :P

Misschien moet je in GW2 ook een leuke casual guild zoeken die je er niet uit mept als je niet elke dag online bent, als je die nog niet hebt dan. :P Je mag mij ook altijd whisperen als je in GW2 iets wilt ondernemen, m'n account naam staat gewoon in de OP. :)
  Moderator dinsdag 28 oktober 2014 @ 17:20:55 #67
375570 crew  Cyan9
pi_146040595
De aankomende update ziet er veel belovend uit. :)
pi_146049156
Ben zelf ook erg benieuwd! Ik hoop echt dat we wat meer lore van GW1 ook gaan zien, ik heb dat spel zelf nooit echt gespeeld maar de lore interesseert me wel heel erg!
pi_146061999
We (FSP) gaan als server echt lekker in WvW, heb wel het idee dat het toch redelijk dood aan het gaan is het hele WvW gebeuren.
pi_146306560
Living story *O*
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  Moderator woensdag 5 november 2014 @ 12:33:31 #71
375570 crew  Cyan9
pi_146325959
De nieuwste update. <3
pi_146326165
Vast alleen PVE?
pi_146327394
De lore!!!!! Aaaaa!!!! Hype!!!! _O_
Nieuw is niet altijd beter.
pi_146335623
Grrr, nog 1 legendary nodig maar die wilt maar niet spawnen
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  vrijdag 7 november 2014 @ 15:45:29 #75
409387 Lushie
Poessiemauw
pi_146404321
Jongens, speelt er hier dan bijna niemand GW2? -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')