Squishyquote:
wat is er dan zo goed aan necro's wat wvw betreft? Ik heb er nog eentje liggen die ik amper gebruik.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:40 schreef Questular het volgende:
Necro is wat mij betreft de class in GW2 vooral wat WvW raids betreft
Best een paarquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:50 schreef Rogan het volgende:
Zo zo, zijn er mensen die dit spelen hier?
Ja, hoiquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:50 schreef Rogan het volgende:
jaquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:50 schreef Rogan het volgende:
Als je de juiste build gebruikt ben je echt onmisbaar in een guild raid setting. Iets in de richting vanquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:24 schreef jogy het volgende:
[..]
wat is er dan zo goed aan necro's wat wvw betreft? Ik heb er nog eentje liggen die ik amper gebruik.
Oh, toffe site trouwensquote:Op woensdag 28 januari 2015 08:25 schreef Questular het volgende:
[..]
Als je de juiste build gebruikt ben je echt onmisbaar in een guild raid setting. Iets in de richting van
http://metabattle.com/wiki/Build:Necromancer_-_Wells_Backline
Door de AOE die je op groepen kunt gooien is je damage echt lekker en kun je ook veel loot verwachten. Het is wel belangrijk dat je goed positie weet te kiezen.
DIt is bv een necro die wel weet wat hij moet doen in WvW
Yesquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:50 schreef Rogan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
Blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:50 schreef Rogan het volgende:
Endgame kan nog wel een tijdje leuk zijn. Craften, dungeons, fractals, world bosses, living story. Noem maar opquote:Op woensdag 28 januari 2015 14:27 schreef Denni5 het volgende:
Ik speel momenteel WoW als casual; beetje LFR'en voor upgrades en verder bezig met dingen als old content, altjes en dergelijke.
Is GW2 goed te doen als casual? Of wordt er toch wel meer aanwezigheid verwacht om niet gelijk op max level uitgespeeld te zijn?
GW2 is extreem casual friendly. En ook op je max level kan je lekker door lagere gebieden rondrennen shit doen zonder dat je zoals bij Wow als één of ander onsterfelijke god door het veld loopt en de npc's met tientallen tegelijk kapot slaat. Het is wel makkelijker dan als je gelijklevel bent, zeker als je al wat betere gear hebt, dat wel maar je level wordt omlaag aangepast aan het veld als je een hoger level bent.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:27 schreef Denni5 het volgende:
Ik speel momenteel WoW als casual; beetje LFR'en voor upgrades en verder bezig met dingen als old content, altjes en dergelijke.
Is GW2 goed te doen als casual? Of wordt er toch wel meer aanwezigheid verwacht om niet gelijk op max level uitgespeeld te zijn?
Spelen hier zelf ook voornamelijk WoW, maar GW2 is een perfect spel voor ernaast. We hebben het een tijd echt veel te veel gespeeld en toen ging het wel vervelen. Gewoon paar uurtjes per week bevalt ons echt heel goed. Dus casual kan je het spel zeker spelen!quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:27 schreef Denni5 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |