Jep.. walgelijk ventje.quote:Op zondag 28 september 2014 00:43 schreef PSYCHEV het volgende:
[..]
Verschil tussen Conor+Sonnen en Jones is dat Conor en Sonnen helemaal erin op gaan, en het 'embracen' om de slechterik te spelen, Jones trollt en acteert alsof hij een engeltje is die soms wil trollen, dat is gruwelijk irritant. Beetje het lieverdje in de klas van de leraar die stiekem iedereen pest in groep 8
Klopt, zeker met die 50 cards dit jaarquote:Op zondag 28 september 2014 00:43 schreef RegularVisitor het volgende:
Want hoe F*kking gaaf de sport ook is, er moeten weer sterren opstaan om het rendabel te houden voor het publiek!
Denk ik ookquote:Op zondag 28 september 2014 00:47 schreef PSYCHEV het volgende:
Ik denk persoonlijk dat het ook een probleem is dat we nu zulke dominante champions hebben. Jaren terug veranderde de titel veel meer, wat meer sterren maakte
Ja en nee.. natuurlijk heb je dit soort mensen in de vechtsport maar ik vind bij vechtsport hoort ook discipline en respect voor elkaar. Dus dat vind ik ook wel mooiquote:Op zondag 28 september 2014 00:55 schreef RegularVisitor het volgende:
Van de ene kant is geweldig gaaf om een soort superheld achtige figuren te hebben die onstopbaar lijken "jones" en van de andere kant maakt het de competitie leuk door een big ass stack roster te hebben.. wat dat betreft zit de UFC wel prima in elkaar met zijn divisies.. Ben het met Geo eens dat er teveel fightnights/UFC-cards zijn, wat de marketing van de sport ten nadele beïnvloed, maar vaak is het ook zo dat de mindere namen de beste knokpartije op de mat leggen.. Maar om nog even om onze ierse grootheid terug te komen, zulke figuren maken het wel interessant! Hate it or Love it, dat zou in de hoogste regionen van deze topatleten toch een algemene mentaliteit moeten zijn! Tune in to see me break some bones or get beaten bloody!
Klopt maar kom ook omdat veel mensen niet zoveel geven om die 'dwergen' .. ze willen vaak zwaardere mannen zien en veel KO'squote:Op zondag 28 september 2014 01:03 schreef RegularVisitor het volgende:
Juist, leer me de regels van het vak!
Klopt wat betreft discipline en respect.. maar beste voorbeeld is de maincard! Mighty Mouse heeft alles qua skills, alom gerespecteerd en een prachtig voorbeeld van respect, maar niemand kan het een ster schelen wat er gebeurd vanavond met hem. Trek je bek open en sell that shit!
quote:Op zondag 28 september 2014 01:05 schreef Geo4kant het volgende:
Watvia facebook moet ik nu 7euro dokken als ik de prelims wil zien
!
Ja, ga ik natuurlijk niet doen.. maar mma tv donation is een jaar geleden had geen zin om te dokkenquote:
quote:Op zondag 28 september 2014 01:19 schreef Hooidraad het volgende:
PING PING PING
Geo wint de wasmachine.
Joe's praatje over de 'New Breed of MMA' ook.quote:Op zondag 28 september 2014 01:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]voorspelbaar, die kan tegenwoordig wel op de bingokaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |