quote:Demetrious Johnson vs. Chris Cariaso
Donald Cerrone vs. Eddie Alvarez
Dustin Poirier vs. Conor McGregor
Tim Kennedy vs. Yoel Romero
Cat Zingano vs. Amanda Nunez
Idem hier, kijk ook al geruime tijd niet meer live. Heb door een drukke tijd zelfs een achterstand in TUP opgelopen en ga vanaf volgend seizoen weer goed meedoen!quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:28 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Voor mij is het denk ik definitief afgelopen met die late cards, heb een nieuwe baan waarbij ik veel meer uren maak dan voorheen, heb zelfs vandaag gewerkt. Heb geen zin om me op zondag dan verloederd te voelen of de hele dag in bed te liggen, voorheen had ik weekends van minstens 3 dagen dus toen kon dat prima.
Niet dat het nog veel uitmaakt maar ik pas 1 pick aanquote:
quote:Demetrious Johnson vs. Chris Cariaso
Donald Cerrone vs. Eddie Alvarez
Dustin Poirier vs. Conor McGregor
Tim Kennedy vs. Yoel Romero
Cat Zingano vs. Amanda Nunez
Denk je?quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:26 schreef Hooidraad het volgende:
2012 was denk ik het jaar van je beschonken FOK!-bezoekjes, Geo.
Dat was hilarish. McGregor ging Portier zijn weight-in photobomben.quote:
Beetje respectloos maar aan de andere kant toch wel prachtigquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:30 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dat was hilarish. McGregor ging Portier zijn weight-in photobomben.
Ik vind dat je mag hypen en trashtalken maar je moet wel de skills hebben to back it up.. en dat moeten we nog maar zien.quote:Op zondag 28 september 2014 00:27 schreef RegularVisitor het volgende:
Ik ben vooral een gluurder hier, maar kon het niet laten een berichtje te droppen.. Ookal is het vooral 'talk' wat bij de ierse volksheld de boventoon voert, ik hoop zooo enorm dat die presteert vannacht. Ik snap niet dat je als mma fan tegen zo'n figuur kan zijn.. Er is toch niemand die puur kijkt naar techniek of talent? Je wil toch gehyped worden richting de enorme atleten van deze sport! Alleen al de aandacht naar zijn gevecht, in plaats van het zogenaamde 'hoofd' evenement.. Dat is wat MMA ofwel knokken in een afgesloten kooi met gigantisch veel regels, maar toch ook weer niet mooi maakt!
Verschil tussen Conor+Sonnen en Jones is dat Conor en Sonnen helemaal erin op gaan, en het 'embracen' om de slechterik te spelen, Jones trollt en acteert alsof hij een engeltje is die soms wil trollen, dat is gruwelijk irritant. Beetje het lieverdje in de klas van de leraar die stiekem iedereen pest in groep 8quote:Op zondag 28 september 2014 00:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind dat je mag hypen en trashtalken maar je moet wel de skills hebben to back it up.. en dat moeten we nog maar zien.Maar ik hou er opzich wel van, net als met Sonnen, die kon geweldig praten
.
Alleen bij Bones vind ik het niks omdat ik hem qua persoon poep vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |