En Poirier?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:31 schreef Tazmaniac het volgende:
Brandao is overrated! There, I said it!
Spaans, hij komt uit Cuba.quote:Op zondag 28 september 2014 13:38 schreef Geo4kant het volgende:
Die Romero he.. kan die wel zelfstandig poepen?Die gast klinkt echt dom.. nou helpt het Portugees niet mee want dan klink je sowieso al een beetje down maar holy shit
hij leek echt wel een downie met retard strength.
Ik had nog hoop maar na deze schandalige 2/5 tegenover jouw 5/5 ben ik definitief uitgeschakeld.quote:Op zondag 28 september 2014 14:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weer 1 concurrent minder denk ik zo.
Not sure if serious or just baiting....quote:Op zondag 28 september 2014 14:20 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik had nog hoop maar na deze schandalige 2/5 tegenover jouw 5/5 ben ik definitief uitgeschakeld.
twitter:stevecofield twitterde op zondag 28-09-2014 om 08:00:29Fight Pass takes a big hit without the Dana scrum. Thanks nameless blog that pissed him off. We all lose out
reageer retweet
quote:Kennedy co-manager Nick Palmisciano told MMAjunkie he plans to appeal the fight’s official result, a third-round TKO for Romero on the main card of Saturday’s UFC 178.
“The guy couldn’t answer the bell,” Palmisciano wrote via text. “And he admitted in the interview he couldn’t get up. Pretty sure that’s a DQ.”
Kennedy wrote, “I’m super disappointed and pissed. In all my years in the sport I have never seen such a blatant cheat.”
Lastig.. en champ denkt natuurlijk aan zich eigen, waar hij eerst als contender nog met (flinke) blessures zou vechten voor die kans die je misschien maar 1x krijgt zal hij nu proberen topfit te willen zijn zodat hij niet zijn status en dikke salaris verliestquote:Op zondag 28 september 2014 14:20 schreef Omega het volgende:
Wat ik wel een beetje een probleem vind binnen de mma sport. Dat als een kampioen een blessure heeft, dat het dan weer zo lang duurt. Nu weet ik wel dat het niet helemaal te vergelijken is, maar bij sporten anders dan boksen en mma, verlies je gewoon je kampioenschap.
Wat zouden jullie fair vinden? Zal het meer kampioenen helpen om kleine pijntjes te overwinnen, of wordt het onverantwoordelijk dan en kunnen vechters zware blessures krijgen?
quote:Op zondag 28 september 2014 14:38 schreef Kerftminister het volgende:
Wie had trouwens dit gezien? Vond het zo hilarisch dat ik het zelf maar had geupload
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |