Thnx, idd geen HDMI nee maar dat is wel op te lossen met een losse converter natuurlijkquote:Op vrijdag 26 september 2014 00:01 schreef W00fer het volgende:
Well FullHD, dat zocht ik, maar geen HDMI. Jammer, dan gaat het over. Gratis kick.
Genoteerd, wacht heel even reactie van iemand anders af.quote:
Ik hoor het wel.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:18 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Genoteerd, wacht heel even reactie van iemand anders af.
Zal hem vanavond even opmeten.quote:
Dat wacht ik even af voor ik evt. een bod plaats.quote:
Zojuist al een hoger bod per PM ontvangen, mocht hij afhaken dan hoor je direct van me.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:30 schreef Pagan het volgende:
Dat past precies tussen mijn boxjes.
40 Euro incl. verzending geboden.
Misschien wil ik dat bod wel overtreffen. Moet ik wel weten wat het is natuurlijk.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:44 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zojuist al een hoger bod per PM ontvangen, mocht hij afhaken dan hoor je direct van me.
Verkocht onder voorbehoud dus.
Hij bood de vraagprijs maar hij is nu gereserveerd dus ook al biedt je meer dan gaat ie nog naar hem toe, sorry.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:08 schreef Pagan het volgende:
[..]
Misschien wil ik dat bod wel overtreffen. Moet ik wel weten wat het is natuurlijk.
Succes met de verkoop.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:13 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Hij bood de vraagprijs maar hij is nu gereserveerd dus ook al biedt je meer dan gaat ie nog naar hem toe, sorry.
Mocht hij afhaken dan hoor je uiteraard
Thnxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |