Met die een-na-laatste foto maak je het weer goed.quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 02:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Met die een-na-laatste foto maak je het weer goed.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 02:26 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nou, oké dan:
[ afbeelding ]
Die mensen zijn wel wat gewendquote:Op zaterdag 20 september 2014 02:29 schreef GhpH het volgende:
Even zoekgeschiedenis wissen. Laptop moet morgen op repair.
Jij zou 'm ook doen?quote:
Ik vind ze wel lekker. Maar ik ben geen homo.quote:
Daar hoef je ook geen homo voor te zijn, bi kan ook nogquote:Op zaterdag 20 september 2014 02:36 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik vind ze wel lekker. Maar ik ben geen homo.
Hehe.quote:Op zaterdag 20 september 2014 02:37 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Daar hoef je ook geen homo voor te zijn, bi kan ook nog
Ik zeg doen!
Dat hoor ik vaker, mijn drank budget is dan ook ten grote delen een investeringquote:Op zaterdag 20 september 2014 02:37 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Hehe.
Moet eerst lam genoeg zijn denk ik.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 02:40 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker, mijn drank budget is dan ook ten grote delen een investering
Maakt mij het uit wat hun seksualiteit is. Jaar of 16-18 zijn ze nou eenmaal erg makkelijk opgewonden en met een paar drankjes erin vrij makkelijk om te pratenquote:Op zaterdag 20 september 2014 02:43 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Jij doet graag heteromannen?
Goed om te weten.quote:Op zaterdag 20 september 2014 02:47 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Maakt mij het uit wat hun seksualiteit is. Jaar of 16-18 zijn ze nou eenmaal erg makkelijk opgewonden en met een paar drankjes erin vrij makkelijk om te praten
Geld gok ik zo ook voor chicks.quote:
Maar vrouwen heb ik al wel een beetje gezien.quote:Op zaterdag 20 september 2014 02:47 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Geld gok ik zo ook voor chicks.
Dat snap ik, ik ook, ik hoef ze nietquote:Op zaterdag 20 september 2014 02:49 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Maar vrouwen heb ik al wel een beetje gezien.
Gister nog een ontzettend mooi exemplaar gesproken. Maar ik word er niet echt warm meer van. Want op een gegeven moment ken je het klappen van de zweep wel. Helaas val ik niet op mannen, anders was ik met een kerel verder gegaan ofzo.quote:Op zaterdag 20 september 2014 02:49 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik ook, ik hoef ze niet
Alsnog gewoon doen, gaat je nog aangenaam verrassenquote:Op zaterdag 20 september 2014 02:50 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Gister nog een ontzettend mooi exemplaar gesproken. Maar ik word er niet echt warm meer van. Want op een gegeven moment ken je het klappen van de zweep wel. Helaas val ik niet op mannen, anders was ik met een kerel verder gegaan ofzo.
Moet ik er eerst eentje tegenkomen en mijn vriendin dumpen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 02:51 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Alsnog gewoon doen, gaat je nog aangenaam verrassen
Goed planquote:Op zaterdag 20 september 2014 02:52 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Moet ik er eerst eentje tegenkomen en mijn vriendin dumpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |