SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nullen en enen
programma compileren?
prompt commanderen
[ Bericht 58% gewijzigd door Voxs op 12-12-2016 13:06:22 ]...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Een heel goed treffenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:44 schreef Voxs het volgende:
ga zo door, chapeau
dit schopje is een cadeau
een heel goed treffen
We gaan gewoon door.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:54 schreef maily het volgende:
[..]
Een heel goed treffen
Met of zonder Maanvisje
We gaan gewoon door.
Wie doet met me mee?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:18 schreef Vlad_Benet het volgende:
[..]
We gaan gewoon door.
Oude koeien uit de sloot.
Wie doet met me mee?
Een zucht van woorden ...quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:41 schreef Vlad_Benet het volgende:
[..]
Wie doet met me mee?
Onze zinnen in de lucht,
een zucht van woorden ...
koude lange zuchtquote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:54 schreef maily het volgende:
[..]
Een zucht van woorden ...
Graag een hele koude zucht
Koude lange zucht.
Door een warme windquote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
koude lange zucht
Deze nacht onderbroken
Door een warme wind
Gauw het raam open.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:56 schreef maily het volgende:
[..]
Door een warme wind
Gedwongen het bed uitgaan
Gauw het raam open.
En hop! Daar ga ikquote:Op zondag 30 juni 2019 01:54 schreef JAM het volgende:
[..]
Gauw het raam open.
Klaar met al deze onzin.
En hop! Daar ga ik.
Sprong in het duisterquote:Op zondag 30 juni 2019 14:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En hop! Daar ga ik
Met de ogen dicht weer een
Sprong in het duister
De dagen zijn langquote:Op zondag 30 juni 2019 15:16 schreef maily het volgende:
[..]
Sprong in het duister
Dan kun je nog lang wachten
De dagen zijn lang
De Zuidpool schijnenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De dagen zijn lang
We laten ons licht over
de Zuidpool schijnen
Ik denk het mijnequote:Op vrijdag 5 juli 2019 21:46 schreef Vlad_Benet het volgende:
[..]
De Zuidpool schijnen
Idiote ijswal einde
Ik denk het mijne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |