abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146782496
Nee joh, dat was zijn navigatie.
Die hangen ze ook altijd midden op de voorruit, daar zijn ze toch voor?
Als je ogen slechter worden, kan het nooit groot genoeg zijn.
pi_146783319
Zo groot, dat je achterligger ook alvast kan zien of je links of rechtsaf gaat.
.
  dinsdag 18 november 2014 @ 22:44:53 #178
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_146791991
Wat een klapmongool is het ook :'), dik boven de vmax rechts inhalen en dan huilie huilie doen :')

/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_146795972
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 22:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat een klapmongool is het ook :'), dik boven de vmax rechts inhalen en dan huilie huilie doen :')

Motorrijder(s) wou(den) keurig rechts rijden maar dat is niet goed genoeg voor hem omdat hij daar (te) hard rijdt terwijl hij iedereen rechts inhaalt. :')
Ik had al geen hoge pet van hem op...
pi_146837267
Rechts is de plaats op de weg voor al die luie slaapkoppen in de middelste baan. Wordt je toch moe van...
pi_146843351
Heb eens geprobeerd de G1W-C in de auto te plaatsen, ik heb hem via GearBest binnengekregen.

Helaas lukt het niet, het meegeleverde 'zuignapje' plakt op geen enkele manier aan het raam. Hij blijft hooguit drie tellen vasthangen. Daarbij is het ook nog lastig om een goed plekje te vinden zodat hij én veel ziet én niet in me zicht zit.

Voorlopig weer in de kast gelegd totdat ik een manier kan bedenken hoe hij uberhaupt aan mijn raam kan plakken :') :')
Of saté?
pi_146843683
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:43 schreef De-Hamster het volgende:
Heb eens geprobeerd de G1W-C in de auto te plaatsen, ik heb hem via GearBest binnengekregen.

Helaas lukt het niet, het meegeleverde 'zuignapje' plakt op geen enkele manier aan het raam. Hij blijft hooguit drie tellen vasthangen. Daarbij is het ook nog lastig om een goed plekje te vinden zodat hij én veel ziet én niet in me zicht zit.

Voorlopig weer in de kast gelegd totdat ik een manier kan bedenken hoe hij uberhaupt aan mijn raam kan plakken :') :')
Heb je wel het knopje dan de plopper eerst uit geklikt en daarna weer in? En hij blijft trouwens niet zitten als je van dat zonne print aan de binnenkant heb, dan moet je m daar onder doen.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_146843844
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:53 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Heb je wel het knopje dan de plopper eerst uit geklikt en daarna weer in? En hij blijft trouwens niet zitten als je van dat zonne print aan de binnenkant heb, dan moet je m daar onder doen.
Ik heb het plastic folietje eraf gehaald en heb hem overal op het raam proberen te plakken. Dat hij niet op de zonneprint plakte was ik al bang voor, maar hij plakt zelfs niet letterlijk voor mijn neus. Dat vastklik ding gebruik ik natuurlijk ja.
Of saté?
pi_146844595
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 november 2014 00:14 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Ik denk het ja. Eerst zat ik er nog best dicht achterop, op beeld lijkt de afstand groter, want ik kwam uit die bocht en zag pas laat dat hij naar links kwam. Van ~140 op mn teller (Vmax = 130) naar ~80 dus ik moest aardig doorremmen. Maar liet wel weer wat ruimte vallen en netjes gewacht met inhalen tot hij weer rechts zat, want ik snap wel dat je daar als chauffeur niet achter wil blijven hangen. Die andere vrachtwagen kwam ook gelijk mee naar links.
Ik heb meer het idee dat die Micra even seint naar de chauffeur dat hij terug naar rechts kan, en dat de chauffeur daarom seint.

Een chauffeur die seint omdat je afstand houdt heb ik nog nooit meegemaakt.
Nee.
  donderdag 20 november 2014 @ 16:58:13 #185
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_146845613
quote:
7s.gif Op donderdag 20 november 2014 16:23 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Ik heb meer het idee dat die Micra even seint naar de chauffeur dat hij terug naar rechts kan, en dat de chauffeur daarom seint.

Een chauffeur die seint omdat je afstand houdt heb ik nog nooit meegemaakt.
Nee, het groot licht kwam ook van de vrachtwaggel :)
  zondag 23 november 2014 @ 14:17:37 #187
54121 JaapB
°Heel nozel??°
pi_146925078
quote:
Volgens Mark die voorop deze tandem zit zijn vooral vrouwen een gevaar in het verkeer. https://www.youtube.com/channel/UCESqTAQAHeIaZAhK9nmhNjQ
Maar als je de filmpjes ziet dan is vooral Mark met zijn gangmaker niet zo verkeersvriendelijk bezig :P
Waar zouden we zijn zonder de "on"
pi_146925452
quote:
6s.gif Op zondag 23 november 2014 14:17 schreef JaapB het volgende:

[..]

Volgens Mark die voorop deze tandem zit zijn vooral vrouwen een gevaar in het verkeer. https://www.youtube.com/channel/UCESqTAQAHeIaZAhK9nmhNjQ
Maar als je de filmpjes ziet dan is vooral Mark met zijn gangmaker niet zo verkeersvriendelijk bezig :P
:') overal als een josti door racen en dan gek opkijken dat je zo vaak in de (bijna) problemen komt met je medeweggebruikers.
pi_146926082
Hij heeft een nieuwe video geupload.
Totaal geen anticipatievermogen. Die auto stond al ruim 3 seconden op dat punt.
Edit: heb ik nou het gevoel dat ie bewust niet remt? :')

Beschrijving erbij zegt alles.
quote:
speciaal nu geupload zonder beschrijving omdat de mensen van dumpert toch wel een mening hebben!! oja en iedereen met zijn GROTE BEK is een pussy want na 5 maanden heb ik nog steeds geen klap op me bek gekregen stelletje watjes. kunnen alleen maar schelden op internet want mensen die reageren komen hun huis niet uit!
pi_146926263
hij vindt het mooi ongelukken want dan heeft ie weer een uploadbaar filmpje.
pi_146926954
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 14:51 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Ziet er verdacht bewust uit :')
pi_146928154
quote:
10s.gif Op zondag 23 november 2014 15:15 schreef karton2 het volgende:

[..]

Ziet er verdacht bewust uit :')
Dat is toch zijn methode.
Zodra hij voorrang heeft stevig doorfietsen ongeacht wat er in de weg staat, de ander moet namelijk vrij baan maken.
En als er dan een botsing is -door de schuld van de ander- dan heeft hij weer een filmpje voor youtube.

Als hij echt consequent is dan neemt hij ook voorrang op vrachtwagens.
Lekker in de dode hoek blijven en rechtdoor fietsen wanneer de vrachtwagen naar rechts wil. Hij heeft dan immers voorrang. :Y
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_146928345
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 15:55 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Zodra hij voorrang heeft stevig doorfietsen ongeacht wat er in de weg staat, de ander moet namelijk vrij baan maken.
En als er dan een botsing is -door de schuld van de ander- dan heeft hij weer een filmpje voor youtube.

Lekker in de dode hoek blijven en rechtdoor fietsen wanneer de vrachtwagen naar rechts wil. Hij heeft dan immers voorrang. :Y
En op zijn grafsteen staat
"EN TOCH HAD IK VOORRANG!!!"
RIP -een eenzame fietser
  zondag 23 november 2014 @ 18:45:32 #194
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_146932750
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 15:55 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Kwestie van tijd voor ie klappies krijgt.
  zondag 23 november 2014 @ 20:01:08 #195
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_146935235
quote:

[..]

Hij remt ook niet, als je alleen al 1 van je remmen hard indrukt op je fiets dan sta je wel meteen stil.

En sowieso op een stilstaande auto fietsen, wat van klapmongool ben je dan :')
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_146936062
quote:

[..]

Wat een mongool… :')
Als ik de eigenaar van die auto was, had ik deze video gebruikt om hem de schade te laten betalen….

Had ie bij mij niet hoeven flikken….
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_146936352
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 20:01 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Hij remt ook niet, als je alleen al 1 van je remmen hard indrukt op je fiets dan sta je wel meteen stil.

En sowieso op een stilstaande auto fietsen, wat van klapmongool ben je dan :')
hij lijkt het haast als aanleiding te zien voor een leuke sociale interactie. echt he wat een broodmongool.
pi_146950455
Die gast modereert zich nu suf. Alle reacties waarmee hij het niet eens is worden verwijderd :')
pi_146950836
Ik ben net de reacties aan het inlezen:
quote:
[Laurens]10 uur geleden

Na aanleiding van je filmpje op dumpert ben ik je op gaan zoeken. Ik moet je echt even zeggen dat je een verschrikkelijke randdebiel bent. Waarom rijdt je in hemelsnaam opzettelijk op die Saab in. Heb je enig idee hoeveel schade je maakt met je domme moraalridder actie? Ik ga graag met je de discussie aan.
quote:
[Dutch Bicycle Cam]8 minuten geleden

[+Laurens] de schade aan de auto was 700 euro maar ik verlaag me niet tot jou nivo dus je discussie kun je vergeten
Wel erg makkelijk uitgeluld. Misschien dat ik daar nog een eigen schrijfsel neerzet, maargoed. Hij heeft wat 'ie wil: aandacht.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_146950937
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 12:01 schreef Ridocar het volgende:
Ik ben net de reacties aan het inlezen:

[..]

[..]

Wel erg makkelijk uitgeluld. Misschien dat ik daar nog een eigen schrijfsel neerzet, maargoed. Hij heeft wat 'ie wil: aandacht.
nivo :')

En verder
quote:
ik weet dat de meeste mensen reaguurders zijn van dumpert. en die mensen komen toch niet buiten dus ik maak me geen zorgen en lach me rot hierom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')