72 bits? Lijkt me niet.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:46 schreef Perico het volgende:
[..]
Een typische 72 bits iPhone foto
dat blauw witte papiertje lijkt niet op die vick wikkels.quote:Op zondag 21 september 2014 03:02 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
Het tafeltje in hun kamer ligt volt met blauw/witte papiertjes, in de tas zat een blauw/wit papiertje. Dus het blauw/witte papiertje in de nachtfoto is niet interessant?
Het lijkt mij juist heel interessant als dit papiertje geïdentificeerd kan worden. Want als het om een keelsnoepjesmerk gaat, dan zegt dat wel wat.
Het kan ook iets heel anders zijn natuurlijk, maar ook dat kan dan veel zeggen.
Op het tafeltje liggen minstens drie verschillende mentol achtige snoepjes (in lichtblauw-met-donkerblauw/groen/wit) + een fles honing. Ze zou heel misschien wel keelpijn kunnen hebben gehad dus.quote:Op zondag 21 september 2014 03:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat blauw witte papiertje lijkt niet op die vick wikkels.
Dus ik zie daar net zoveel relatie in als met het andere papiertje op de nachtfoto.
ervan uitgaande dat die papiertjes van een van de meiden was.quote:Op zondag 21 september 2014 03:13 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
Op het tafeltje liggen minstens drie verschillende mentol achtige snoepjes (in lichtblauw-met-donkerblauw/groen/wit) + een fles honing. Ze zou heel misschien wel keelpijn kunnen hebben dus.
Als we dat lichtblauw-met-donkerblauw/witte "ding" in de nachtfoto willen ID'en lijkt me het allereerste uitgangspunt.
En dat probeer je dus juist te bepalen met deze manier. Als het keelsnoepjes zijn, dan is de kans groot dat dit inderdaad het geval is. Als een sigarettendoosje is (en ze rookten niet), dan is die kans weer kleiner.quote:Op zondag 21 september 2014 03:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
ervan uitgaande dat die papiertjes van een van de meiden was.
quote:Op zondag 21 september 2014 03:21 schreef Marrije het volgende:
En als je het wilt id'en, eea kun je afstrepen, is al eerder uitgebreid besproken.
Die Vick keelsnoepjes zijn een 100% matchquote:Op zondag 21 september 2014 03:13 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
Op het tafeltje liggen minstens drie verschillende mentol achtige snoepjes (in lichtblauw-met-donkerblauw/groen/wit) + een fles honing. Ze zou heel misschien wel keelpijn kunnen hebben gehad dus.
Als we dat lichtblauw-met-donkerblauw/witte "ding" in de nachtfoto willen ID'en lijkt me dit het allereerste uitgangspunt.
Ik kan me dat niet voorstellen, dan zouden ze toch weten waar Kris en Lisanne die middag waren, en niet op allerlei andere paden gaan zoeken wekenlang?quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:05 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn aannames:
- Kris stuurde die foto vanaf de Mirador naar haar vriend. (Waarom zou ze anders een foto met de telefoon maken en niet met de Canon?)
Wat zou het nut zijn voor P om een foto te maken op exact dezelfde plek als Kris indien hij die foto al had van de familie. Daarnaast heeft hij ook nog een (vreemde) foto van zichzelf genomen op exact diezelfde plek.quote:- De familie stuurde die foto als aanwijzing door naar P., die getuige was en meehielp met zoeken.
- P. ging op 3/4 april zoeken op de meest logische route: El Pianista, en maakte een foto op dezelfde plek als de foto van Kris.
Eens, en dat klopt met wat de mevrouw van het hostel heeft gezegd.quote:Op zondag 21 september 2014 03:13 schreef Geruisloos het volgende:
Op het tafeltje liggen minstens drie verschillende mentol achtige snoepjes (in lichtblauw-met-donkerblauw/groen/wit) + een fles honing. Ze zou heel misschien wel keelpijn kunnen hebben gehad dus.
Je zou het even moeten googlen, maar in een van de artikelen uit Panama stond dat het een kauwgom papiertje betrof.quote:Als we dat lichtblauw-met-donkerblauw/witte "ding" in de nachtfoto willen ID'en lijkt me dit het allereerste uitgangspunt.
Ja en daar kun je dan iets aan hebben, dat het al uitgebreid is besproken. Jij kwam toch later binnen hier of had je dat wel meegekregen?quote:Op zondag 21 september 2014 03:21 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
En dat probeer je dus juist te bepalen met deze manier. Als het keelsnoepjes zijn, dan is de kans groot dat dit inderdaad het geval is. Als een sigarettendoosje is (en ze rookten niet), dan is die kans weer kleiner.
[..]Álles is al uitgebreid besproken.
een 100% match met wat er op de rugtasinhoudfoto staat, niet met het papiertje wat op die rots ligt.quote:Op zondag 21 september 2014 03:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die Vick keelsnoepjes zijn een 100% match
Een getuige zegt dat Lisanne verkouden was.
Dat blauwwitte papiertje op de nachtfoto is inderdaad uitgebreid besproken. Dat lijkt veel op het logo van een bedrijf uit Boquete. Ik zal even kijken of ik het kan terugvinden.
nogal ja, dat lijkt wel een geshopte fotoquote:Op zondag 21 september 2014 03:58 schreef Za het volgende:
[..]
Wat zou het nut zijn voor P om een foto te maken op exact dezelfde plek als Kris indien hij die foto al had van de familie. Daarnaast heeft hij ook nog een (vreemde) foto van zichzelf genomen op exact diezelfde plek.
dat mag ik toch wel hopen...quote:Op zondag 21 september 2014 04:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
nogal ja, dat lijkt wel een geshopte foto
In 2013 was tourisme in Panama goed voor 2,5 miljard dollar. (op een bevolking van 3,6 miljoen) Het is de grootste sector en inmiddels goed voor meer dan 10% van het nationaal inkomen.quote:Op zondag 21 september 2014 01:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
toch opvallend dat zij zo standvastig is...
Waarbij de bewijzen niet in de richting wijzen van een misdaad, na een al zeer intensieve speurtocht...quote:Op zondag 21 september 2014 06:54 schreef Rica het volgende:
Ze willen geen moord en misdaad. Geen twee meisjes waar god mag weten wat mee gebeurd is. Nee, we houden het op een vraagteken en waarschijnlijk verdwaald en omgekomen door hun eigen stomme schuld. Geen onderzoek en zo snel mogelijk vergeten.
dpiquote:Op zondag 21 september 2014 04:42 schreef Perico het volgende:
[..]
Ow zei ik bits waar het bit moest zijn soms?
Wat ben jij maar bits
op de verkeerde plekken en trails zodat geen hond (lett.) wat vindt ...quote:Op zondag 21 september 2014 07:01 schreef Parzival het volgende:
[..]
Waarbij de bewijzen niet in de richting wijzen van een misdaad, na een al zeer intensieve speurtocht...
Help...ben even kwijt wie of wat met P bedoeld wordt. Ik heb alles even nagekeken maar weet echt niet waar jullie het nu over hebben.quote:Op zondag 21 september 2014 03:58 schreef Za het volgende:
[..]
Ik kan me dat niet voorstellen, dan zouden ze toch weten waar Kris en Lisanne die middag waren, en niet op allerlei andere paden gaan zoeken wekenlang?
[..]
Wat zou het nut zijn voor P om een foto te maken op exact dezelfde plek als Kris indien hij die foto al had van de familie. Daarnaast heeft hij ook nog een (vreemde) foto van zichzelf genomen op exact diezelfde plek.
de gids P.M.quote:Op zondag 21 september 2014 09:29 schreef schuschuho het volgende:
[..]
Help...ben even kwijt wie of wat met P bedoeld wordt. Ik heb alles even nagekeken maar weet echt niet waar jullie het nu over hebben.
Tsja, ze (=Sinaproc) hebben stelselmatig op de verkeerde paden gezocht, ondanks aandringen van direct betrokkenen om bij de Pianista te gaan zoeken. F. ging zelf op de Pianista zoeken op 3 april. En I.L. schreef op 5 april op FB: "we gave them options, they looked on Internet (last searches all about EL PIANISTA TRAIL) and on a map (pointed out EL PIANISTA TRAIL)"quote:Op zondag 21 september 2014 03:58 schreef Za het volgende:
[..]
Ik kan me dat niet voorstellen, dan zouden ze toch weten waar Kris en Lisanne die middag waren, en niet op allerlei andere paden gaan zoeken wekenlang?
Dat lijkt me duidelijk: om aan de autoriteiten/familie aan te geven: 'Kijk, dit is de plek waar die iPhone-foto van Kris gemaakt is. Laten we hier verder zoeken.'quote:Wat zou het nut zijn voor P om een foto te maken op exact dezelfde plek als Kris indien hij die foto al had van de familie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |