quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:55 schreef MAHL het volgende:
No shit, die 'update' maakt je telefoon opzettelijk traag zodat jij de nieuwe iPhone 6 gaat kopen.
Wel heel toevallig dat die update net na de release van de iPhone 6 er is he?
De meeste apple gebruikers (waaronder ik) hebben 7.1.2 al een lange tijd en die werkt gewoon goed.quote:
Verplichte updates?quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:08 schreef spierbal het volgende:
[..]
idd met hun verplichte updates. Een van de redenen dat ik van dat pauperspul afstapte.
Redelijk verplicht ja. Nieuwste apps worden alleen ondersteunt door 8 strakss. Hetzelfde was met 6 dan moest je wel naar 7. Bij 7 werd alles zo sloom als de tyfus zonder mogelijkheid te downgrade'n.quote:
Belachelijk inderdaad, dat ontwikkelaars meegaan met de ontwikkelingen van het OS.quote:Op zondag 21 september 2014 14:52 schreef spierbal het volgende:
[..]
Redelijk verplicht ja. Nieuwste apps worden alleen ondersteunt door 8 strakss. Hetzelfde was met 6 dan moest je wel naar 7. Bij 7 werd alles zo sloom als de tyfus zonder mogelijkheid te downgrade'n.
Belachelijk bedrijf dat Apple. Vond het fijn werken daar niet van, maar als ik een product heb wil ik het wel kunnen gebruiken hoe ik het zelf wil. Daarbij is het uiterlijk niet eens aan te passen
Dat had ik laatst nou ook, koop ik een stuk software, kan ik het niet gebruiken met MS DOS.quote:Op zondag 21 september 2014 14:52 schreef spierbal het volgende:
[..]
Redelijk verplicht ja. Nieuwste apps worden alleen ondersteunt door 8 strakss. Hetzelfde was met 6 dan moest je wel naar 7. Bij 7 werd alles zo sloom als de tyfus zonder mogelijkheid te downgrade'n.
Belachelijk bedrijf dat Apple. Vond het fijn werken daar niet van, maar als ik een product heb wil ik het wel kunnen gebruiken hoe ik het zelf wil. Daarbij is het uiterlijk niet eens aan te passen
Dat appmakers de app alleen nog maar onder ios8 laten werken is niet de schuld van Apple, toch?quote:Op zondag 21 september 2014 14:52 schreef spierbal het volgende:
[..]
Heb je toevallig dual-band wifi ? (2.4 Ghz en 5Ghz ?)quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |