OMG haha tranen in mijn ogen hierquote:Op maandag 22 september 2014 12:03 schreef JenHermes het volgende:
Badum tssss
Dit blijft een mooi moment
Marcodej en ik vinden het vooral heel leuk hoe hij zijn grap al eerder doet, maar als niemand hem dan hoort dat hij het gewoon een halve minuut later herhaalt.quote:Op maandag 22 september 2014 12:03 schreef JenHermes het volgende:
Badum tssss
Ja maar Noorse_Kabeltrui, een topclub kan toch niet drie keer achter elkaar verliezen?quote:Op maandag 22 september 2014 12:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Hopelijk gaan ze niet lopen zeiken over Feyenoord, ik word strontziek van die gasten. Het is toch niet te geloven.
Een beetje zoals jij hier op FOK! postquote:Op maandag 22 september 2014 12:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Marcodej en ik vinden het vooral heel leuk hoe hij zijn grap al eerder doet, maar als niemand hem dan hoort dat hij het gewoon een halve minuut later herhaalt.
Zolang Tibbe en ik er zelf maar lol om hebben.quote:Op maandag 22 september 2014 13:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Een beetje zoals jij hier op FOK! post
Beetje jammer dat het de tweede keer pas gehoord wordt.quote:Op maandag 22 september 2014 12:03 schreef JenHermes het volgende:
Badum tssss
Voor hun komt die grap opeens out of the blue uit het niets dus daarom is het voor hun ook zo lachwekkendquote:Op maandag 22 september 2014 14:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het de tweede keer pas gehoord wordt.
twitter:EschaTanihatu twitterde op maandag 22-09-2014 om 17:47:55Sneak peek fotoshoot!! Hair,mua,photo: Hugo Portier http://t.co/OlMnFmxnan reageer retweet
Soms droom ik dat Tibbe mijn vader is, wat een lol hebben we dan samen.quote:Op maandag 22 september 2014 12:03 schreef JenHermes het volgende:
Badum tssss
Hommoquote:Op maandag 22 september 2014 17:56 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb niet zoveel met die Escha, vind het maar een raar ding.
Je bent zelf een raar ding als je zulke dingen beweert.quote:Op maandag 22 september 2014 17:56 schreef Mani89 het volgende:
Ja inderdaad, ik vermoed puntige knieën maar dat is op bovenstaande foto niet te zienquote:Op maandag 22 september 2014 17:56 schreef Mani89 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een ander gezicht zou ook helpen.quote:Op maandag 22 september 2014 18:07 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Mocht wel een cupmaatje groter maar verder is er niks mis mee.
vieze hommelquote:Op maandag 22 september 2014 18:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En een ander gezicht zou ook helpen.
Hopelijk loopt er vanavond weer iemand weg van tafelquote:Op maandag 22 september 2014 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
De AZ-soap is nu al vermoeiender en onbegrijpelijker dan die van Heerenveen.
Nah. Dat van Heerenveen was totaal niet boeiend, dit nog wel.quote:Op maandag 22 september 2014 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
De AZ-soap is nu al vermoeiender en onbegrijpelijker dan die van Heerenveen.
Ze kijkt zo gruwelijk achterbaks altijd. Dat vind ik echt zonde.quote:Op maandag 22 september 2014 18:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 september 2014 18:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Pastoor had oa zelf een organogram gemaakt waar Van Basten helemaal onderaan stond met nauwelijks taken![]()
De jonge Mario Been is een stuk leuker dan de huidige Mario Been die met grote speed ogen serieus zit te wauwelen als analist.quote:
quote:Op maandag 22 september 2014 17:56 schreef Mani89 het volgende:
Hopen op de duiding van Thijs.twitter:RikElfrink twitterde op maandag 22-09-2014 om 19:46:52De kans dat Bakkali ooit nog een wedstrijd voor #PSV speelt is minimaal. Club heeft besloten dat hij ook bij Jong #PSV buitenspel staat. reageer retweet
Bakkali gaat naar Noord Irak zoquote:Op maandag 22 september 2014 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopen op de duiding van Thijs.twitter:RikElfrink twitterde op maandag 22-09-2014 om 19:46:52De kans dat Bakkali ooit nog een wedstrijd voor #PSV speelt is minimaal. Club heeft besloten dat hij ook bij Jong #PSV buitenspel staat. reageer retweet
Flikker een end op joh, rare mafkees.quote:Op maandag 22 september 2014 18:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
FC hollywood op de kaasmarktquote:Op maandag 22 september 2014 19:59 schreef KingRoland het volgende:
Jammer dat niemand een Leader heeft gemaakt van de AZ soap.
In Kattuk moeten ze toch ook niks hebben van die bruinen? Ga lekker hypocriet zitten doen schertsfiguur.quote:Op maandag 22 september 2014 19:59 schreef marcodej het volgende:
[..]
Flikker een end op joh, rare mafkees.
Nou nou nouquote:Op maandag 22 september 2014 19:59 schreef marcodej het volgende:
[..]
Flikker een end op joh, rare mafkees.
FC Hollywoodquote:Op maandag 22 september 2014 20:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
FC hollywood op de kaasmarkt
quote:Op maandag 22 september 2014 20:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
FC Hollywood![]()
Mexicano en Johannes zijn het met mij eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |