SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult de verloren broeders POTS en Toefjes steunen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
Voor de mensen met een Xbox one. Lees net dat wanneer je digitaal Fifa hebt gekocht bijvoorbeeld in de nederlandse store en dan je xbox one naar USA zet dat je dan zou denken dat je dinsdag al fifa kan spelen maar dat is niet het geval. Het is schijnbaar zo dat het region locked is vanuit het land waar je fifa hebt aangeschaft![]()
Bron?quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:30 schreef Maver24 het volgende:
Voor de mensen met een Xbox one. Lees net dat wanneer je digitaal Fifa hebt gekocht bijvoorbeeld in de nederlandse store en dan je xbox one naar USA zet dat je dan zou denken dat je dinsdag al fifa kan spelen maar dat is niet het geval. Het is schijnbaar zo dat het region locked is vanuit het land waar je fifa hebt aangeschaft![]()
-------quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:28 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand hier aandelen Alibaba gekocht?
Gaat helemaal wak jongen.
Don't buy Alibaba stock: 'Dean of Valuation' - CNBC.com
www.cnbc.com/id/102010663
2 days ago - Investors should steer clear of Alibaba, valuation expert and New York University finance professor Aswath Damodaran says.
-------
de prof heeft er verstand van![]()
![]()
quote:Deze tweet even openen en even naar die reactie kijken van de user Lamborini. Hij had het geprobeerd bij NHL en Destinytwitter:GCIIMessi twitterde op vrijdag 19-09-2014 om 21:09:10If I've already pre-purchased the UK Fifa 15 on the dashboard, can I change my account location to US to get it on Tuesday? reageer retweet
![]()
Ah oké.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]Deze tweet even openen en even naar die reactie kijken van de user Lamborini. Hij had het geprobeerd bij NHL en Destinytwitter:GCIIMessi twitterde op vrijdag 19-09-2014 om 21:09:10If I've already pre-purchased the UK Fifa 15 on the dashboard, can I change my account location to US to get it on Tuesday? reageer retweet
![]()
morgen gaat ie ook keihard crashen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:33 schreef QueZTone het volgende:
[..]
-------
Don't buy Alibaba stock: 'Dean of Valuation' - CNBC.com
www.cnbc.com/id/102010663
2 days ago - Investors should steer clear of Alibaba, valuation expert and New York University finance professor Aswath Damodaran says.
-------
de prof heeft er verstand van![]()
tja.. ik zou het niet weten to be honestquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
morgen gaat ie ook keihard crashen.![]()
beetje rare user die gozerquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]Deze tweet even openen en even naar die reactie kijken van de user Lamborini. Hij had het geprobeerd bij NHL en Destinytwitter:GCIIMessi twitterde op vrijdag 19-09-2014 om 21:09:10If I've already pre-purchased the UK Fifa 15 on the dashboard, can I change my account location to US to get it on Tuesday? reageer retweet
twitter:GCIIMessi twitterde op vrijdag 12-09-2014 om 16:59:10I like to put my dick in my dogs ass reageer retweet
![]()
Echt iets voor Maver.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
beetje rare user die gozertwitter:GCIIMessi twitterde op vrijdag 12-09-2014 om 16:59:10I like to put my dick in my dogs ass reageer retweet
![]()
De meeste mensen zouden dan ook EERST hun account naar USA omzetten en dan pas bestellen in de USA store.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:30 schreef Maver24 het volgende:
Voor de mensen met een Xbox one. Lees net dat wanneer je digitaal Fifa hebt gekocht bijvoorbeeld in de nederlandse store en dan je xbox one naar USA zet dat je dan zou denken dat je dinsdag al fifa kan spelen maar dat is niet het geval. Het is schijnbaar zo dat het region locked is vanuit het land waar je fifa hebt aangeschaftAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Hoe kun je iets in de US store kopen dan?quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:36 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Als dat het geval is dan haal ik fifa wel digitaal uit de USA store ipv uit de NL store![]()
Xbone: regio in US veranderenquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:37 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hoe kun je iets in de US store kopen dan?
PS4:US PSN account aanmaken![]()
Dit zei ik ook vorige week al.. Zit ook nog steeds te twijfelen of ik hem donderdag in de winkel ga halen of dinsdag digitaal met een usa account.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:36 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Als dat het geval is dan haal ik fifa wel digitaal uit de USA store ipv uit de NL storeDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Betalen bedoel ik. Want je kon niet meer met Paypal betalen dacht ik.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:37 schreef Henrys het volgende:
[..]
Xbone: regio in US veranderen
PS4:US PSN account aanmaken![]()
Ben ik de enige op dit spel die in het begin 12 packs kreeg?
Al mijn vrienden hebben er 3 gekregen maar somehow had ik het viervoudige.
sup![]()
watquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:40 schreef HeavensAxe het volgende:
Ben ik de enige op dit spel die in het begin 12 packs kreeg?
Al mijn vrienden hebben er 3 gekregen maar somehow had ik het viervoudige.
Dat is wel echt fantastisch.Smile like you mean it
www.wefut.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |