SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult de verloren broeders POTS en Toefjes steunen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
Voor de mensen met een Xbox one. Lees net dat wanneer je digitaal Fifa hebt gekocht bijvoorbeeld in de nederlandse store en dan je xbox one naar USA zet dat je dan zou denken dat je dinsdag al fifa kan spelen maar dat is niet het geval. Het is schijnbaar zo dat het region locked is vanuit het land waar je fifa hebt aangeschaft![]()
Bron?quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:30 schreef Maver24 het volgende:
Voor de mensen met een Xbox one. Lees net dat wanneer je digitaal Fifa hebt gekocht bijvoorbeeld in de nederlandse store en dan je xbox one naar USA zet dat je dan zou denken dat je dinsdag al fifa kan spelen maar dat is niet het geval. Het is schijnbaar zo dat het region locked is vanuit het land waar je fifa hebt aangeschaft![]()
-------quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:28 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand hier aandelen Alibaba gekocht?
Gaat helemaal wak jongen.
Don't buy Alibaba stock: 'Dean of Valuation' - CNBC.com
www.cnbc.com/id/102010663
2 days ago - Investors should steer clear of Alibaba, valuation expert and New York University finance professor Aswath Damodaran says.
-------
de prof heeft er verstand van![]()
![]()
quote:Deze tweet even openen en even naar die reactie kijken van de user Lamborini. Hij had het geprobeerd bij NHL en Destinytwitter:GCIIMessi twitterde op vrijdag 19-09-2014 om 21:09:10If I've already pre-purchased the UK Fifa 15 on the dashboard, can I change my account location to US to get it on Tuesday? reageer retweet
![]()
Ah oké.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]Deze tweet even openen en even naar die reactie kijken van de user Lamborini. Hij had het geprobeerd bij NHL en Destinytwitter:GCIIMessi twitterde op vrijdag 19-09-2014 om 21:09:10If I've already pre-purchased the UK Fifa 15 on the dashboard, can I change my account location to US to get it on Tuesday? reageer retweet
![]()
morgen gaat ie ook keihard crashen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:33 schreef QueZTone het volgende:
[..]
-------
Don't buy Alibaba stock: 'Dean of Valuation' - CNBC.com
www.cnbc.com/id/102010663
2 days ago - Investors should steer clear of Alibaba, valuation expert and New York University finance professor Aswath Damodaran says.
-------
de prof heeft er verstand van![]()
tja.. ik zou het niet weten to be honestquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
morgen gaat ie ook keihard crashen.![]()
beetje rare user die gozerquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]Deze tweet even openen en even naar die reactie kijken van de user Lamborini. Hij had het geprobeerd bij NHL en Destinytwitter:GCIIMessi twitterde op vrijdag 19-09-2014 om 21:09:10If I've already pre-purchased the UK Fifa 15 on the dashboard, can I change my account location to US to get it on Tuesday? reageer retweet
twitter:GCIIMessi twitterde op vrijdag 12-09-2014 om 16:59:10I like to put my dick in my dogs ass reageer retweet
![]()
Echt iets voor Maver.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
beetje rare user die gozertwitter:GCIIMessi twitterde op vrijdag 12-09-2014 om 16:59:10I like to put my dick in my dogs ass reageer retweet
![]()
De meeste mensen zouden dan ook EERST hun account naar USA omzetten en dan pas bestellen in de USA store.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:30 schreef Maver24 het volgende:
Voor de mensen met een Xbox one. Lees net dat wanneer je digitaal Fifa hebt gekocht bijvoorbeeld in de nederlandse store en dan je xbox one naar USA zet dat je dan zou denken dat je dinsdag al fifa kan spelen maar dat is niet het geval. Het is schijnbaar zo dat het region locked is vanuit het land waar je fifa hebt aangeschaftAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Hoe kun je iets in de US store kopen dan?quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:36 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Als dat het geval is dan haal ik fifa wel digitaal uit de USA store ipv uit de NL store![]()
Xbone: regio in US veranderenquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:37 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hoe kun je iets in de US store kopen dan?
PS4:US PSN account aanmaken![]()
Dit zei ik ook vorige week al.. Zit ook nog steeds te twijfelen of ik hem donderdag in de winkel ga halen of dinsdag digitaal met een usa account.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:36 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Als dat het geval is dan haal ik fifa wel digitaal uit de USA store ipv uit de NL storeDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Betalen bedoel ik. Want je kon niet meer met Paypal betalen dacht ik.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:37 schreef Henrys het volgende:
[..]
Xbone: regio in US veranderen
PS4:US PSN account aanmaken![]()
Ben ik de enige op dit spel die in het begin 12 packs kreeg?
Al mijn vrienden hebben er 3 gekregen maar somehow had ik het viervoudige.
sup![]()
watquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:40 schreef HeavensAxe het volgende:
Ben ik de enige op dit spel die in het begin 12 packs kreeg?
Al mijn vrienden hebben er 3 gekregen maar somehow had ik het viervoudige.
Dat is wel echt fantastisch.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
ook al zeg je het zelfquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:42 schreef Maver24 het volgende:
Ds2, heb Kurtulus gekocht voor 1k op met open bid, netjes![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:44 schreef Ajacied7 het volgende:
Zag net een Kurtulus weggaan op open bid. Was verdomme net te laat
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Denk dat ik m nu weer verkoop voor 2,5k. Zal wel niet veel meer waard worden..quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb hem vanavond nog voor 350c gemist.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Iedereen die ik koop, daalt opeens in prijsquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:47 schreef zerokil het volgende:
1,5k, het handelen móét gaan beginnen, maar wie..
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
kom skippa dan kutventquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
Iedereen die ik koop, daalt opeens in prijs![]()
Wat jammer dat Elkeson dit jaar niet in de database zit.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:47 schreef zerokil het volgende:
1,5k, het handelen móét gaan beginnen, maar wie..![]()
Die ene spit van Zurich was vanmiddag 3k waard, nu zijn er open bids van 6k, like whuutquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
Iedereen die ik koop, daalt opeens in prijs![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:49 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wat jammer dat Elkeson dit jaar niet in de database zit.Dat je dat nog weet
![]()
![]()
![]()
twitter:jpflathead twitterde op vrijdag 19-09-2014 om 22:00:32And all the autobuyers are back in business. Good job EA! reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je fifa koopt via de USA store betaal ik 62 dollar op de xbox one. Das wel een stuk goedkoper dan vanuit de NL storequote:Op vrijdag 19 september 2014 22:05 schreef Henrys het volgende:
78 euro voor Fifa 15 en $40 aan FUT points. En ook nog 2 dagen eerder spelen![]()
Ze hebben ook 0,0 maatregelen genomen ter preventie hoor, een paar links veranderen en de bots draaien weer.quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:04 schreef Maver24 het volgende:
twitter:jpflathead twitterde op vrijdag 19-09-2014 om 22:00:32And all the autobuyers are back in business. Good job EA! reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Eens kijken of ze repressief wel wat doen. MMOGA is alweer back in business.![]()
ik 50 dollar dingsdag.quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:08 schreef Maver24 het volgende:
Als je fifa koopt via de USA store betaal ik 62 dollar op de xbox one. Das wel een stuk goedkoper dan vanuit de NL store![]()
Heb jij alweer een AB?quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:08 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ze hebben ook 0,0 maatregelen genomen ter preventie hoor, een paar links veranderen en de bots draaien weer.
Eens kijken of ze repressief wel wat doen. MMOGA is alweer back in business.![]()
70 coins pure winst.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Wat betaal je?quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:13 schreef elshaarawy92 het volgende:
weet iemand waar ik een penis kan halenFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
wie is die kale manquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:17 schreef Kamikazie het volgende:
Maak op elke transactie nu wel 25% winst maar er wordt gewoon zo weinig verkocht/gekocht... de doorstroom is echt laag![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:17 schreef Kamikazie het volgende:
Maak op elke transactie nu wel 25% winst maar er wordt gewoon zo weinig verkocht/gekocht... de doorstroom is echt laagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:15 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Haha met die winst kan je nog geen 1/70 deel van Lukaku kopen!
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Thijs Slegers toch?quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Mensen op de PS3 en USA kunnen de early access downloaden vanuit de PSN store. Die is nu beschikbaar![]()
Maarja, die krijg je op je US accountquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:21 schreef Henrys het volgende:
Als je nu preordert op psn krijg je ook nog $15 aan gold packs gratis.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
US account heeft alleen maar voordelen, EA points zijn ook goedkoper. PS Plus is goedkoper en heeft verder geen nadelen. Je kan gewoon PSN kaarten online kopen en die invoeren.quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Maarja, die krijg je op je US account
Kan nu over 3 dagen 9 uur een 22 minuten Fifa downloaden![]()
![]()
niet alleen psn hoor, xbox/pc ookquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:21 schreef Henrys het volgende:
Als je nu preordert op psn krijg je ook nog $15 aan gold packs gratis.
of bedoel je naast de 15 die je al gratis krijgt![]()
Fok was platquote:Op vrijdag 19 september 2014 23:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
zo het is hier al een anderhaf uur sitl
kom je neit vaak tege b![]()
![]()
dude ik dacht dat je weiser wasquote:Op vrijdag 19 september 2014 23:40 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik dacht even dat iedereen naar Tweakers was
xD![]()
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:58 schreef Toefjes het volgende:
Als hier langer dan 10 minuten niet gepost wordt vraag ik me af of mijn internet het nog wel doet.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Lees gewoon terug. Heb je misschien nog wat voer om over te discussiërenquote:Op vrijdag 19 september 2014 23:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat heeft sjon gedaan? Iemand korte samenvatting?![]()
De mam van kamikazie getowerbridged.quote:Op vrijdag 19 september 2014 23:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat heeft sjon gedaan? Iemand korte samenvatting?http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 23:55 schreef The_Yakuza het volgende:
Bergkamp en TOTY Silva verkopen voor 38k?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
hypoinflatie hindabuildingquote:Op vrijdag 19 september 2014 23:55 schreef The_Yakuza het volgende:
Bergkamp en TOTY Silva verkopen voor 38k?![]()
Is het de moeite waard?quote:Op vrijdag 19 september 2014 23:55 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Lees gewoon terug. Heb je misschien nog wat voer om over te discussiëren![]()
het lukt niet man zit nog op 1300 coinsquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:03 schreef Lindgren. het volgende:
Zhano is jaloers op mijn bier.
[ afbeelding ]![]()
Haha zelfs ik heb meerquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
het lukt niet man zit nog op 1300 coins![]()
![]()
zo winnen van feyenoord?quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:06 schreef x1N2ition het volgende:
Zo winnen van NAC, wat wil je nog meer?
o wacht xD![]()
En dan eindbaas Braber, onze NAC'ert, die de beslissende maakt. Prima sfeertje vandaag en die ontlading bij de 2-1 was heerlijk.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
zo winnen van feyenoord?
o wacht xD![]()
Terecht gewonnen ook vond ik.![]()
Heinekenquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:03 schreef Lindgren. het volgende:
Zhano is jaloers op mijn bier.
[ afbeelding ]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
als je 10000 potjes speelt en je haalt gemiddeld 400 coins per potje, dan heb je een vermogen van 4 miljoen
10000 potjes duren 12 x 10000 = 120000 minuten
[img]#leukefeitjesmetisaackwenka
[/img]![]()
En dan gewoon je controller neerleggen voor gratis coinsquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
als je 10000 potjes speelt en je haalt gemiddeld 400 coins per potje, dan heb je een vermogen van 4 miljoen
10000 potjes duren 12 x 10000 = 120000 minuten
[ [url=#leukefeitjesmetisaackwenka
]afbeelding[/url] ]![]()
![]()
Jij had toch voor tig miljoen gekocht?quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
fifa 14 status: self made big baws
fifa 15 status: back to tha bottom
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
ik leef mee met POTS hoor jongens.zal wel hard aankomen bij m dit
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ze noemen me D-I-O ze noemen me D-D-I-I-OPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Het traden gaat helemaal niet meer zo goed:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: