SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2014 18:11:19 ]
Ja maar ik ga dan naar Den Haag/Scheveningen dus ik wil mooi weerquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maandag moet ik werken dus dan moet het kut weer zijn
Ga je naar Schilderswijk? Lekker vechtenquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja maar ik ga dan naar Den Haag/Scheveningen dus ik wil mooi weer
Als ik wil vechten hoef ik daar niet honderdtachetig kilometer voor te reizen of hoe ver het ook isquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ga je naar Schilderswijk? Lekker vechten
Oh ja in Brabant.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als ik wil vechten hoef ik daar niet honderdtachetig kilometer voor te reizen of hoe ver het ook is
New Kids was even leuk nu niet meer.quote:
Komt omdat iedereen tegenwoordig alles zoveel gaatr herhalen dat alles kut wordtquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
New Kids was even leuk nu niet meer.
Klopt.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Komt omdat iedereen tegenwoordig alles zoveel gaatr herhalen dat alles kut wordt
Zit adonis er nog ?quote:
Die gast van :'' je mot ze schuppe, kiek er zo met een stieve lul ertegenoanquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:21 schreef Geo4kant het volgende:
Attorney: What gear were you in at the moment of the impact?
Witness: Gucci sweats and Reeboks![]()
Was een oplichterquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:22 schreef LittleBrownie het volgende:
De bezorger zojuist langsgekomen met een pakketje, dus ik dacht hm misschien van m'n zus.
Bleek dus dat ie niet van ons en helemaal niet in de buurt. Maar ik heb hem wel netjes gebracht naar de juiste persoon.
+300 karmapointsquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:22 schreef LittleBrownie het volgende:
De bezorger zojuist langsgekomen met een pakketje, dus ik dacht hm misschien van m'n zus.
Bleek dus dat ie niet van ons en helemaal niet in de buurt. Maar ik heb hem wel netjes gebracht naar de juiste persoon.
quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:23 schreef LittleBrownie het volgende:
Mevrouw helemaal blij met d'r nieuwe schoenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |