Ik had ze al verkochtquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:13 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik had je nog gewaarschuwd dat het ging droppen na de recente break-out.
1,8 euroquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:14 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoeveel euro's heb je verloren?
Bij binck krijg je 200 euro transactietegoed, ik heb ze vanmiddag gedumpt toen ze weer gelijk stondenquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:20 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dus toch nog hoger verkocht dan gekocht?
Ik heb al Binck, Binck is normaal reteduur met transacties.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:22 schreef eend112 het volgende:
[..]
Bij binck krijg je 200 euro transactietegoed, ik heb ze vanmiddag gedumpt toen ze weer gelijk stonden
als bij aankoop
Ah oke, nee die 200 euro transactietegoed is wel chillquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:25 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik heb al Binck, Binck is normaal reteduur met transacties.Vooral op buitenlandse beurzen, gebruik normaal Interactive Brokers.
Heb er nog een paar ETF's lopen die ik nog niet verkoop. En sowieso niet nodig om een gratis rekening op te zeggen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:27 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ah oke, nee die 200 euro transactietegoed is wel chill
Maar waarom blijf je dan als je het duur vindt?
Wat heb je lopen dan?quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:28 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Heb er nog een paar ETF's lopen die ik nog niet verkoop. En sowieso niet nodig om een gratis rekening op te zeggen.
Gewoon breed verspreide ETF's, Vanguard All-World UCITS etc. Saaie zooi waar ik nauwelijks naar omkijk maar stiekem meer winst mee maak dan met m'n daytrades.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |