SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat is de slechte naam die hij draagt. Blind zal niets voor niets in Ajax 1 zijn gekomen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:49 schreef MouzurX het volgende:
Naja in principe kan je toch niet zo goed het verschil zien tussen een nieuwe lukoki en een topspeler.
Blind is daar toch wel het voorbeeld van (geen top-top speler, maar heeft wel de stap omhoog genomen en was zeker goed genoeg voor Ajax).
Je ziet dat alleen pas wanneer ze in het eerste aan de bak moeten.
Een Maher werd ook geprezen, bakt er nu niks van.![]()
Als jij zegt dat Fischer niets noemenswaardig heeft laten zien dan gaat dat voor Klaassen ook op. Die speelt ook pas sinds halverwege de eerste seizoenshelft 2013/2014. En ja hij scoorde 6 doelpunten in 4 wedstrijden achter elkaar, waaronder die geweldige wedstrijd tegen NAC. Tweede seizoenshelft was het niet veel bijzonders. En ook dit seizoen is het niet bijzonder.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jij hebt een seizoentje overgeslagen?![]()
Ik vind dan ook dat Klaassen net als Fischer nog maar weinig heeft laten zien.
Eigenlijk vrijwel hetzelfde (te lage) niveau.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Klaassen is ook belangrijk als hij een keer niet scoort of geen assist geeft, Fischer vocht naast die goals in het begin vooral tegen zichzelf. Hij wilt zich zo erg bewijzen dat hij oogkleppen opzet.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Als jij zegt dat Fischer niets noemenswaardig heeft laten zien dan gaat dat voor Klaassen ook op. Die speelt ook pas sinds halverwege de eerste seizoenshelft 2013/2014. En ja hij scoorde 6 doelpunten in 4 wedstrijden achter elkaar, waaronder die geweldige wedstrijd tegen NAC. Tweede seizoenshelft was het niet veel bijzonders. En ook dit seizoen is het niet bijzonder.![]()
Veltman heeft Zlatan toch een paar keer goed omver gebeukt.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:56 schreef Tha_Duck het volgende:
Wel sneu dat jullie niet zelf durven te vechten met PSG....![]()
Laten we maar stoppen met deze discussie, want ik vind Klaassen juist niet bepalend genoeg op het middenveld.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
Klaassen is ook belangrijk als hij een keer niet scoort of geen assist geeft, Fischer vocht naast die goals in het begin vooral tegen zichzelf. Hij wilt zich zo erg bewijzen dat hij oogkleppen opzet.
Agree to disagree.![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Laten we maar stoppen met deze discussie, want ik vind Klaassen juist niet bepalend genoeg op het middenveld.
Agree to disagree.
Is goed.![]()
Valt wel mee, is puur een middenvelder die het van zijn goals moet hebben. Maar goed wat jij wil.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
Klaassen is ook belangrijk als hij een keer niet scoort of geen assist geeft, Fischer vocht naast die goals in het begin vooral tegen zichzelf. Hij wilt zich zo erg bewijzen dat hij oogkleppen opzet.Snelle Egel![]()
Fischer is goed want hij scoort. Klaassen is een slechte middenvelder want hij scoort.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:58 schreef S0nic het volgende:
[..]
Valt wel mee, is puur een middenvelder die het van zijn goals moet hebben. Maar goed wat jij wil.
Ok![]()
![]()
Verder vind ik Klaassen dit seizoen tot nu toe minder goed spelen, maar die zal zich vast wel weer herpakken.![]()
ja is grappig want ajaksieden hebben grote neus en nu is die neus gewoon een piemel xDquote:
piemel haha xDX DXDXD![]()
Dus op het veld zijn er wel mensen met ballen?quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
Veltman heeft Zlatan toch een paar keer goed omver gebeukt.![]()
Zimlingquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:07 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dus op het veld zijn er wel mensen met ballen?![]()
![]()
Zijn allemaal van het mannelijk geslacht, ik weet niet hoe jong je bent maar alle jongens hebben ze ja.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:07 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dus op het veld zijn er wel mensen met ballen?
Meisjes trouwens niet![]()
![]()
haha, pauper.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:07 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dus op het veld zijn er wel mensen met ballen?![]()
Lachwekkend dat hij die prijs kreegquote:
Net zoals blind opeens de beste speler van het jaar was omdat hij de laatste wedstrijd een hoog cijfer kreeg ondanks dat hij een verschrikkelijke kutwedstrijd speelde.![]()
Blind was wel terecht anders had Immers hem gekregen. Maar Depay had die van Klaassen moeten hebben ja.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:10 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Lachwekkend dat hij die prijs kreeg
Net zoals blind opeens de beste speler van het jaar was omdat hij de laatste wedstrijd een hoog cijfer kreeg ondanks dat hij een verschrikkelijke kutwedstrijd speelde.![]()
Ik heb dit direct opgeschreven in mijn Familie Doorzon agenda, dank je wel!quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zijn allemaal van het mannelijk geslacht, ik weet niet hoe jong je bent maar alle jongens hebben ze ja.
Meisjes trouwens niet![]()
![]()
![]()
Anders had Immers gewonnen, dan hadden ze pas voor gek gestaan.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:10 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Lachwekkend dat hij die prijs kreeg
Net zoals blind opeens de beste speler van het jaar was omdat hij de laatste wedstrijd een hoog cijfer kreeg ondanks dat hij een verschrikkelijke kutwedstrijd speelde.
Imo was Schone de beste speler van vorig seizoen.![]()
Talent van het jaar ging tussen Klaassen en Depay denk ik, en ja dan vind ik dat Klaassen terecht heeft gewonnen.![]()
Ja verdraai het andersquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
Fischer is goed want hij scoort. Klaassen is een slechte middenvelder want hij scoort.
Ok![]()
. Klaassen is juist van waarde omdat hij makkelijk scoort ja, ik reageerde op het feit dat jij zegt dat hij ook belangrijk is als hij niet scoort.
Snelle Egel![]()
Dat is hij inderdaad.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:11 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ja verdraai het anders![]()
. Klaassen is juist van waarde omdat hij makkelijk scoort ja, ik reageerde op het feit dat jij zegt dat hij ook belangrijk is als hij niet scoort.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: