SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Bam Wyattquote:Op vrijdag 19 september 2014 17:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dan dat het mijn mening is? Ik zeg dat Sony het niet wilde aanbieden en geef je een link waarin dat staat. Dat is het. Relax kerel, pak een pilletje. De sony bazen hebben mij niet "goed te pakken", dus je aluhoedje kan weer af.
[ afbeelding ]
neequote:Op vrijdag 19 september 2014 17:17 schreef Jorwol het volgende:
EASFC gaat wel over van 360 naar PS4 toch? Toch??
Nee je koopt maar een X1quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:17 schreef Jorwol het volgende:
als je de account koppelt wel jaquote:Op vrijdag 19 september 2014 17:17 schreef Jorwol het volgende:
Zelfde emailadres gebruiken en dan 'als het goed is' (zegt origin zelf ookquote:Op vrijdag 19 september 2014 17:17 schreef Jorwol het volgende:
Ja dus als ik fifa 15 koop dan inloggen op originaccount waar ik fifa 14 op deed dus? Nicequote:
jepquote:Op vrijdag 19 september 2014 17:20 schreef zerokil het volgende:
Moet dit op de console: ?
[ afbeelding ]
volgens mij moet je op de site van origin en daar in de instellingen wel even koppelen. gewoon inloggen gaat niet goed volgens mij.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:20 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja dus als ik fifa 15 koop dan inloggen op originaccount waar ik fifa 14 op deed dus? Nice
Thanks boys![]()
Idioot is die Stewart. Echt waar.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:21 schreef Zhano het volgende:
Stewart van AZ komt vanavond ook ff langs bij VI
nee sjon, houd je waffel evenquote:Op vrijdag 19 september 2014 17:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
volgens mij moet je op de site van origin en daar in de instellingen wel even koppelen. gewoon inloggen gaat niet goed volgens mij.
Nodigen ze Verbeek ook uit?quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:21 schreef Zhano het volgende:
Stewart van AZ komt vanavond ook ff langs bij VI
neuhquote:Op vrijdag 19 september 2014 17:22 schreef dion_v_k het volgende:
Worden jullie ook de hele tijd gekicked?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |