SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult de verloren broeders POTS en Toefjes steunen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
Prima teampje dit om mee te beginnen, hou ik ook in mijn achterhoofd zoiets.quote:
Alleen Bellarabi als RM en een andere spits
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
CAM die niet kan schieten..tjaquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:04 schreef Maver24 het volgende:
Serero kost ook maar 1k, die had ik wel wat duurder verwachtAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Volland thoughquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Prima teampje dit om mee te beginnen, hou ik ook in mijn achterhoofd zoiets.
Alleen Bellarabi als RM en een andere spits
En welke andere spits zou ik kunnen kopen dan?:)![]()
Toen ie bij PSV speelde welquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:04 schreef Jorwol het volgende:
Oh je spreekt Nguyen niet uit als ngoeien hèDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
ORLYquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:04 schreef Jorwol het volgende:
Oh je spreekt Nguyen niet uit als ngoeien hèAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ramosquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:05 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Volland though
En welke andere spits zou ik kunnen kopen dan?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Had gisteren een IF lopes uit een zo'n gratis pakje. Denk dat ik hem maar gewoon discard. Denk niet dat hij snel meer dan discardwaarde waard gaat worden.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
denk ook dat 1st week IF's dit jaar niet bizar duur zullen worden. (op de kaarten die zelf al bizar duur zijn na dan.) zitten een hele week gewoon in packs. was vorig jaar niet zo.![]()
Geen idee..zegt me echt niks. Opquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:04 schreef hafcfan het volgende:
Wat was die site ook alweer waar je de beste fut opstellingen kon zien per competitie?www.wefut.com
en
Futhead
kan je wel teams zien die anderen hebben gemaakt. Maar er is ook niet 1 beste team per competitie ofzo..tenzij je alleen naar hoogste rating kijkt. Gaat er toch om wat je zelf fijn vindt en wat voor spelers bij jouw spel passen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Precies wat je niet moet doen. Gewoon bewaren en over een maandje of 2 voor veel meer verkopen. Als je dat geduld hebt.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:06 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Had gisteren een IF lopes uit een zo'n gratis pakje. Denk dat ik hem maar gewoon discard. Denk niet dat hij snel meer dan discardwaarde waard gaat worden.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gaat nog wel zakken, Low rated shinys worden heel snel goedkoperquote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Het is de franse Frans Duits.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
huh maar hij is frans hoe kan ie dan duits zijn huh frans duits?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ratquote:. Ik had die namelijk op het oog, maar lette niet op.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dat zeker, maar dan kan ik een beetje kijken naar stats enzo. Ken nu nog niet alles uit mijn kopquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee..zegt me echt niks. Opwww.wefut.com
en
Futhead
kan je wel teams zien die anderen hebben gemaakt. Maar er is ook niet 1 beste team per competitie ofzo..tenzij je alleen naar hoogste rating kijkt. Gaat er toch om wat je zelf fijn vindt en wat voor spelers bij jouw spel passen.
![]()
![]()
Xbox?quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Rat. Ik had die namelijk op het oog, maar lette niet op.
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Immobile, Kalou of Baas-Janquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maar even jullie opinie guys?
Agbonlahor moet toch veel duurder worden dan 20k? 90 pace, 80 fysiek, prima shooting, heading, dribbling + BPL..hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Misschien wel even een fikse stijging rond de release.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:09 schreef Lindgren. het volgende:
Agbonlahor moet toch veel duurder worden dan 20k? 90 pace, 80 fysiek, prima shooting, heading, dribbling + BPL..Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ziet er prima uit.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit heb ik nu. + wat coins.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wat de fuck manquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit heb ik nu. + wat coins.Hoeveel tijd hebben jullie hier al aan besteed?
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heb je wel geslapen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Suggereer je nu dat je een of andere ork bent?quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Restecp. Rijkste fokkertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elke dag![]()
Ja dat heeft niet zoveel zinquote:
Elke dag![]()
nee hoor je kan het dan aan mij gevenquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:13 schreef Jongentje. het volgende:
Heb best zin om te traden, maar wil een ps4 halen, dus traden op mn xbox is gewoon nutteloos toch?![]()
Ik kan ook totaal niet traden, heb het nooit gedaan ook..quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat heeft niet zoveel zin:)![]()
Wij delen toch?quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee hoor je kan het dan aan mij geven
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Oja dat is wel een goede motivatie op zichquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee hoor je kan het dan aan mij geven![]()
Hoeveel heb je om weg te geven dan?quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:16 schreef Jongentje. het volgende:
[..]
Oja dat is wel een goede motivatie op zich
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Nu toch al een ruime 4k, heb er overigens pas 5 minuten naar gekekenquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:16 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Hoeveel heb je om weg te geven dan?![]()
vorig jaar lag het hoogtepunt van silvers tijden de eerste week. dit jaar totaal niet te voorspellen.. ga dan ook nog geen inkopen doen voor langere termijn.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:09 schreef Lindgren. het volgende:
Agbonlahor moet toch veel duurder worden dan 20k? 90 pace, 80 fysiek, prima shooting, heading, dribbling + BPL..
mijn advies. als je m van de week kwijt kan voor 4/5K profit zou ik t doen. hou je van n gokje, dan bewaren
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Loan players. Zal je op het begin wel veel tegenkomen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:19 schreef Tobi-wan het volgende:
Konko in mijn Xbox One pack... Ultimate team is live, eerste potje tegen Neymar gelijk...Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
waarbij 5 a 10k nu veel meer waard is dan over drie wekenquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vorig jaar lag het hoogtepunt van silvers tijden de eerste week. dit jaar totaal niet te voorspellen.. ga dan ook nog geen inkopen doen voor langere termijn.
mijn advies. als je m van de week kwijt kan voor 4/5K profit zou ik t doen. hou je van n gokje, dan bewaren![]()
Die zijn van harte welkomquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:18 schreef Jongentje. het volgende:
[..]
Nu toch al een ruime 4k, heb er overigens pas 5 minuten naar gekekenMocht je het kwijtwillen, dan willen Dudeweiser en ik wel splitten #ntb
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Anderson van Man Utd ook echt 1.5k.Als Braziliaanse silver in de BPL. Bizar.
PS markt is echt nog dood.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:23 schreef Lindgren. het volgende:
Anderson van Man Utd ook echt 1.5k.Als Braziliaanse silver in de BPL. Bizar.
Xbox heeft er al heel wat coins in gepompt gekregen, veel makkelijker traden![]()
Maar wat is het dan weer waard als het niet geinvesteerd is. 10K op de bank blijft 10K.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:22 schreef QueZTone het volgende:
[..]
waarbij 5 a 10k nu veel meer waard is dan over drie wekenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Is die early access toch nog ergens goed voor ja.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
PS markt is echt nog dood.
Xbox heeft er al heel wat coins in gepompt gekregen, veel makkelijker traden
Baal nu wel dat ik niks kan voor mijn PS account
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Even prijs checken van Ziyech en vind ik hem voor 350c BIN die er al 20 minuten op staat
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
PS blijft een beetje coins harken. 600c hier 300c daar.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dit ja.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:26 schreef FCsuarez het volgende:
PS blijft een beetje coins harken. 600c hier 300c daar.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hoiquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:26 schreef Kiid het volgende:
Liefhebber op de Xbox kan van mij 7.000 krijgen
GRAAG VERWIJDEREN![]()
XBOX One afgeschreven definitief?quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:26 schreef Kiid het volgende:
Liefhebber op de Xbox kan van mij 7.000 krijgenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb een deal gemacht met iemandquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is die early access toch nog ergens goed voor ja.
Baal nu wel dat ik niks kan voor mijn PS account![]()
![]()
Op EA forum? Hoeveel?quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb een deal gemacht met iemandAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
640c profit op een lucas netquote:was echt machtig mooi
wel vind ik veel goede spelers nu al erg goedkoop, lavezzi, lucas, pisvlek nasriPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Op Skype forumquote:
Elke dag![]()
![]()
tijd dat fifa live gaat op de ps4
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
yakoes en ikquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:26 schreef Kiid het volgende:
Liefhebber op de Xbox kan van mij 7.000 krijgen![]()
![]()
Yakuza is toch die gast met al die legends vorig jaar?
Zet die geschooi toch wel in perspectief
Elke dag![]()
Ik ben weer van plan om gewoon het hele jaar geen pack te kopen. Kijken hoe lang ik dit volhoud.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zet die geschooi toch wel in perspectief
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Okidoki, even wachten tot ik het heb ontvangenquote:
Splitten we die 4k van Jongetje ook?GRAAG VERWIJDEREN![]()
Started from the bottom now we have 4kquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zet die geschooi toch wel in perspectiefGRAAG VERWIJDEREN![]()
Packs kopen...quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:33 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben weer van plan om gewoon het hele jaar geen pack te kopen. Kijken hoe lang ik dit volhoud.
Koop gewoon coins. Rik leest toch niet meer mee.![]()
jonge dat hebben we toch net afgesprokenquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:33 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Okidoki, even wachten tot ik het heb ontvangen
Splitten we die 4k van Jongetje ook?![]()
![]()
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens. <br /><br /><i><small>(:mysql_busy)</small></i>
GRAAG VERWIJDEREN![]()
tot woensdag 7 uur gok ikquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:33 schreef Lindgren. het volgende:
#FreeTrapz![]()
lol wutquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:34 schreef The_Yakuza het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens. <br /><br /><i><small>(:mysql_busy)</small></i>
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Prijzen blijven toch droppen nog steeds :/Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hoeveel kostte Agpacelawhore?quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:36 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+ 4k op de TP ofzo.We gaan lekkâh.
![]()
Vorig jaar verkocht jij gabby voor 200 coins toch?quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:36 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+ 4k op de TP ofzo.We gaan lekkâh.
![]()
![]()
![]()
Cameron Jerome was datquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:37 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Vorig jaar verkocht jij gabby voor 200 coins toch?![]()
Een dag later konden we echter duplicaten, dus ik zat er niet zo erg mee.
Je hebt gewoon de enige Abonlahor van de market geplukt onder de 27k O/B.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Cameron Jerome was dat
Een dag later konden we echter duplicaten, dus ik zat er niet zo erg mee.![]()
![]()
wtf is O/B nou weerquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:39 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Je hebt gewoon de enige Abonlahor van de market geplukt onder de 27k O/B.![]()
3 onder 25k bin hoor.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:39 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Je hebt gewoon de enige Abonlahor van de market geplukt onder de 27k O/B.
PS3/4.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
90% van wat er nu online is weet dat het de moeite is om zo snel mogelijk naar de grote jongens te traden. alles word verkocht in de ratrace om de goedkoopste te zijn.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
Prijzen blijven toch droppen nog steeds :/Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Oh ik dacht xdoos.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
3 onder 25k bin hoor.
[ afbeelding ]
PS3/4.
Gaat lekker hier![]()
![]()
Hij is op Xbox dan toch al 20k gezaktquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:40 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Oh ik dacht xdoos.
Gaat lekker hierGeen goed teken Lindgren.
Elke dag![]()
Hoe duur was Agbon vorig jaar eigenlijk in de eerste maanden?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Was ie toen niet LW ofzo?quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:42 schreef Tim86 het volgende:
Hoe duur was Agbon vorig jaar eigenlijk in de eerste maanden?
Edit: Nee lamaaDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Heb even 1 potje FUT gespeeld en het begon net als FUT14. Ik schoot 3x op de paal en de tegenstander countered een keer en scoorde gelijk. Quintero maakte niet veel later de gelijkmaker. Bij een verdedigende corner maakt mijn keeper(?) een overtreding en krijg ik een penalty tegen in de 60e minuut. Neymar schiet hem erin en ik sta weer achter. Quintero maakt niet veel later de gelijkmaker en in de 88e minuut komt Eder met een prachtige actie 1 op 1 tegen de keeper en de winst is binnen.![]()
Het is wel weer even wennen
#treinverhalen![]()
We zien het wel.. Kan me niet voorstellen dat hij bij de release 20k is.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij is op Xbox dan toch al 20k gezaktGeen goed teken Lindgren.
je zou zeggen dat er begin van de avond een punt moet komen dat je in moet slaan. alles zakt zo hard kan nooit lang duren.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Volgens mij waren populaire silvers echt veel duurder op dit moment. Elton was op dag 1 al boven de 50k volgens mij. Agbon zal dat ook wel geweest zijn.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:42 schreef Tim86 het volgende:
Hoe duur was Agbon vorig jaar eigenlijk in de eerste maanden?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik denk wel minderquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
We zien het wel.. Kan me niet voorstellen dat hij bij de release 20k is.![]()
![]()
Ja, Elton was echt teringduur, maar na de webapp only tijd zakten al die silvers als een gek. Rekik was het op het laatst van de webapp tijd 15k en toen het spel uit was zakte hij in no time.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Volgens mij waren populaire silvers echt veel duurder op dit moment. Elton was op dag 1 al boven de 50k volgens mij. Agbon zal dat ook wel geweest zijn.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Even in de gaten houden dan. Het lijkt me logisch dat er nu steeds meer coins in het spel komen de prijzen dus langzamerhand zouden moeten stijgen. Mensen willen teams fixen voor de release. Ik denk dat de piek net voor de release zit.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, Elton was echt teringduur, maar na de webapp only tijd zakten al die silvers als een gek. Rekik was het op het laatst van de webapp tijd 15k en toen het spel uit was zakte hij in no time.
Al is het voor silvers weer anders.Lastige marktwerking altijd.
wtf, contracten verkopen gewoon al
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
twitter:RobHodson_ twitterde op vrijdag 19-09-2014 om 15:45:20Hi guys, there's a couple of issues affecting some people for the web app - I've asked about progress and will next update when I have info reageer retweet
Eindelijk iemand van EA die reageert. Hopelijk fixen ze het even lekkertwitter:RobHodson_ twitterde op vrijdag 19-09-2014 om 15:50:40To be clear, as you're asking - one of the issues does relate to EA Access & using the web app. Will give info when I have it reageer retweet
![]()
![]()
Dudeweiserrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:54 schreef Henrys het volgende:
Ik heb 15k coins voor de xbox maar ga op playstation spelen. Kan ik al coins verkopen?GRAAG VERWIJDEREN![]()
Benzema vanmiddag voor 14K gekocht. Nu de goedkoopste BIN 17.75K. Lavezzi van 4.5K naar 5K. Niet spectaculair, maar ik zie het "harde zakken" niet?quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:45 schreef FCsuarez het volgende:
je zou zeggen dat er begin van de avond een punt moet komen dat je in moet slaan. alles zakt zo hard kan nooit lang duren.![]()
wachten tot je ronaldo pullt natuurlijkquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:52 schreef Kamikazie het volgende:
Oke ik heb bijna 2k
Nu weet ik dus niet meer wat ik moet doen![]()
![]()
1 euro!quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:54 schreef Henrys het volgende:
Ik heb 15k coins voor de xbox maar ga op playstation spelen. Kan ik al coins verkopen?![]()
Stats van Perez zijn ook best goed. Ik heb Quintero als CAM, 2 goals en 1 assist in 1 wedstrijdquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:56 schreef Grandesco het volgende:
[ afbeelding ]
Bohhhh alleen nog Nani.![]()
![]()
Hoeveel * weak foot heeft Quintero?quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Stats van Perez zijn ook best goed. Ik heb Quintero als CAM, 2 goals en 1 assist in 1 wedstrijd
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kurtulus.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:00 schreef Maver24 het volgende:
beste turkse cm ?
die van Roma ziet er wel leuk uit![]()
hoe de fuck moeten wij dat nou weer weten, het spel is nog niet eens uitquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:00 schreef Maver24 het volgende:
beste turkse cm ?
die van Roma ziet er wel leuk uit![]()
![]()
Lavezzi was idd al spotgoedkoop (had m voor 4K)quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Benzema vanmiddag voor 14K gekocht. Nu de goedkoopste BIN 17.75K. Lavezzi van 4.5K naar 5K. Niet spectaculair, maar ik zie het "harde zakken" niet?
lucas daar in tegen ging van 6400 naar 5100 in een paar uur. zal wel erg speler afhankelijk zijn.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik dacht dat het 4* / 4* was met Med/Low work rates.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoeveel * weak foot heeft Quintero?![]()
zit jij nou heel de tijd bij het uur de neuzen ?quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Willems voor 1k gemist.. maar wel Cleverley gekocht voor 450c.![]()
samen met die Eskimo denk.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
zit jij nou heel de tijd bij het uur de neuzen ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
de neuzen?quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
zit jij nou heel de tijd bij het uur de neuzen ?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat zou wel nice zijn. Vorig jaar had hij 2* wf namelijk..dat verneukt zo'n speler meteen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:02 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 4* / 4* was met Med/Low work rates.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik weet het niet geheel zeker. Kan ook goed zijn dat er weer strong uit me bakkes komt.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zou wel nice zijn. Vorig jaar had hij 2* wf namelijk..dat verneukt zo'n speler meteen.![]()
godverredomme da is toch nie te gelove manquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:05 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik weet het niet geheel zeker. Kan ook goed zijn dat er weer strong uit me bakkes komt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
bohhh 2 coinsquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik maar denken dat 150 t minimum wasquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Vanavond istie er weerquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
godverredomme da is toch nie te gelove man
[ afbeelding ]![]()
![]()
2* weak foot maar.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoeveel * weak foot heeft Quintero?![]()
WachtMaarTotIkVanavondJeMoederInDeBusquetsRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
deze kop ik maar een keer niet inquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik maar denken dat 150 t minimum was![]()
![]()
Jammerquote:
Maar bedankt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
WachtMaarTotIkVanavondJeMoederInDeBusquets
Iemand die kan kijken of mayuka weer 5* weak foot heeft?dat kan anders wel een leuke investering zijn
![]()
IkwordnietbruinalsikinmijnjacksonDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
goed blijven zoeken misschien vind je wel een LWquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ikwordnietbruinalsikinmijnjackson![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ikwordnietbruinalsikinmijnjackson
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IkZiyechNietWatErNouZoLeukIsAanDieKutgrappenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:18 schreef Tim86 het volgende:
IkZiyechNietWatErNouZoLeukIsAanDieKutgrappen
Elke dag![]()
Lijkt me wel een baas dit jaarquote:
#FreeTrapz![]()
Waarom heeft pique eigenlijk een downgrade?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
omdat dit voornamelijk gebaseerd is op voorgaande jaren. mocht er iets heel erg OP blijken zoal finesse bijvoorbeeld gaan spelers met een hoog schot wat stijgen. blijkt park de bus goed te werken de sterk koppende verdedigers. niemand weet nog welke spelers er echt goed spelen dit jaar.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Verloren van Ajax. Dan krijg je dat.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom heeft pique eigenlijk een downgrade?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Uiteindelijk speelt toch iedereen om pees dus Pirlo zal echt niet duur wordenquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
omdat dit voornamelijk gebaseerd is op voorgaande jaren. mocht er iets heel erg OP blijken zoal finesse bijvoorbeeld gaan spelers met een hoog schot wat stijgen. blijkt park de bus goed te werken de sterk koppende verdedigers. niemand weet nog welke spelers er echt goed spelen dit jaar.![]()
zoals alle jaren heb ik de hoop dat ze stamina eens belangrijker maken. dat ze niet hele wedstrijden als gekken kunnen rennen om je met het rode balkje toch nog voorbij te rennen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Uiteindelijk speelt toch iedereen om pees dus Pirlo zal echt niet duur wordenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Tweede potje met 5-1 gewonnen. Eder en Quintero hebben nu allebei 4 keer gescoord in 2 potjes. Mijn team is niet goed maar chemistry is dik in orde. Speel je tegen zilveren en bronze backs.![]()
![]()
Welke link moet ik hebben voor de web-app? Dan kan ik ook m'n packs openen
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
De app doet weer echt rare dingen. Zoek ik iemand voor 20k krijg ik er alleen een van 20k. Zet ik hem op 21k zie ik er 2 van 17 en 18k met een korte tijd tot aflopen dan die van 20k
Elke dag![]()
https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-appquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:32 schreef el-blanchito het volgende:
Welke link moet ik hebben voor de web-app? Dan kan ik ook m'n packs openenhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Servers downquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Waar in Amsterdam kan ik overhemden op maat laten maken? Mijn nek is te dik om de bovenste knoop dicht te doen.
Heb nu wel net een mooie zwarte pak maar kan dus geen stropdas dragen.![]()
haha speknekquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:34 schreef Rijst het volgende:
Waar in Amsterdam kan ik overhemden op maat laten maken? Mijn nek is te dik om de bovenste knoop dicht te doen.
Heb nu wel net een mooie zwarte pak maar kan dus geen stropdas dragen.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:34 schreef Rijst het volgende:
Heb nu wel net een mooie zwarte pak maar kan dus geen stropdas dragen.
Dat is kutquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:32 schreef Tobi-wan het volgende:
Twee potjes gespeeld en mijn spelers zitten al aan 86-90 fitness... Dat gaat wel echt hard...
Zo gaan ze het ultra pressen dus aanpakken..dat hadden ze ook handiger kunnen doen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:34 schreef Rijst het volgende:
Heb nu wel net een mooie zwarte pak maar kan dus geen stropdas dragen.
Een soort cartman dus.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
bij grotere maten dan lijkt het net of ik een jurk draag. ben gewoon breed en kleinDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat zou echt gruwelijk irritant zijn. Dan krijg je weer net als in Fifa 12 toen je na iedere game wel weer 3 geblesseerden had en toen kostte die healing cards iets van 1kquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:32 schreef Tobi-wan het volgende:
Twee potjes gespeeld en mijn spelers zitten al aan 86-90 fitness... Dat gaat wel echt hard...![]()
![]()
Vorig seizoen meer dan 20 competitiewedstrijden gemist door blessures en als hij speelde was het erg matig. Ook een slecht WK.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom heeft pique eigenlijk een downgrade?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
of je stopt gewoon met rennen maar gaat voetballen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat zou echt gruwelijk irritant zijn. Dan krijg je weer net als in Fifa 12 toen je na iedere game wel weer 3 geblesseerden had en toen kostte die healing cards iets van 1k
#FreeTrapz![]()
Daar lijkt het wel op. Vooral mijn aanvallers zijn al vermoeid... Ik zet altijd vol gas druk, misschien moet ik het dan toch maar anders aan gaan pakken.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is kut
Zo gaan ze het ultra pressen dus aanpakken..dat hadden ze ook handiger kunnen doenAlleen in het eerste potje raakte Capel geblesseerd.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat zou echt gruwelijk irritant zijn. Dan krijg je weer net als in Fifa 12 toen je na iedere game wel weer 3 geblesseerden had en toen kostte die healing cards iets van 1k![]()
Jij speelt zeker Fifa zonder de sprintknop inderdaadquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
of je stopt gewoon met rennen maar gaat voetballen.
Daarbij gaat het mij meer om het druk zetten![]()
In Amsterdam moeten er ontelbaar veel opties zijn. Vaak alleen wel duur. Kan me niet voorstellen dat je bij Bijenkorf ofzo geen fatsoenlijk hemd kan vinden, tenzij je echt een extreme speknek zou hebben, maar dat lijkt me niet aan de orde.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Slecht nieuws voor Ajax.quote:Feyenoord mogelijk zonder Immers in Klassieker
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:40 schreef over_hedge het volgende:
Feyenoord mogelijk zonder Immers in KlassiekerImpliceren ze dat als hij niet geblesseerd was dat hij gespeeld had? Ben het zo zat hé met die $#@$#@ Hagenees.quote:Slecht nieuws voor Ajax.![]()
Valt wel meequote:Op vrijdag 19 september 2014 16:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In Amsterdam moeten er ontelbaar veel opties zijn. Vaak alleen wel duur. Kan me niet voorstellen dat je bij Bijenkorf ofzo geen fatsoenlijk hemd kan vinden, tenzij je echt een extreme speknek zou hebben, maar dat lijkt me niet aan de orde.![]()
![]()
Kom er niet uit. Waar kan ik een season ticket kopen voor mijn PS4? De enige die ik kan vinden is voor de PS3.![]()
Kun je beter een groter overhemd kopen en die kleiner laten makenquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
ik heb echt tijden gehad dat ik dacht dat mijn sprintknop stuk was, kwam er nooit voorbij.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij speelt zeker Fifa zonder de sprintknop inderdaad
Daarbij gaat het mij meer om het druk zetten
zal wel aan de tactiek gelegen hebben. ben ook ongeveer de enige volgens mij die zijn verdedigende lijn op 30m heb staan
wat een bazen stats heeft deze man
#FreeTrapz![]()
Nergens.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:41 schreef Rogan het volgende:
Kom er niet uit. Waar kan ik een season ticket kopen voor mijn PS4? De enige die ik kan vinden is voor de PS3.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik zou gewoon even een Bijenkorf (of iets vergelijkbaars binnenlopen) en dan heb je zo iets. Zijn ook veel verschillende kragen en boorden.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
mm weet niet of dat wel een goede optie is. maybe gaat het er raar uit zien.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kun je beter een groter overhemd kopen en die kleiner laten maken![]()
Gewoon laten opmeten. Dat gaat er minder raar uitzien dan een te klein overhemd dat groter gemaakt is iigquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
mm weet niet of dat wel een goede optie is. maybe gaat het er raar uit zien.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
PS3 en xbox 360 hebben season ticketquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:41 schreef Rogan het volgende:
Kom er niet uit. Waar kan ik een season ticket kopen voor mijn PS4? De enige die ik kan vinden is voor de PS3.
Xbox one heeftearly access
PS4 heeft niets, want Sony vond het maar een kutscam van EAAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sonyquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
PS3 en xbox 360 hebben season ticket
PS4 heeft niets, want Sony vond het maar een kutscam van EA
Haha, waarom is het een scam? Fifa 14, BF4, Madden, NFS Rivals en nog meer voor 25 euro. Ik vind het echt een top deal.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
PS3 en xbox 360 hebben season ticket
PS4 heeft niets, want Sony vond het maar een kutscam van EA![]()
http://www.eurogamer.net/(...)gram-isnt-good-valuequote:Op vrijdag 19 september 2014 16:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, waarom is het een scam? Fifa 14, BF4, Madden, NFS Rivals en nog meer voor 25 euro. Ik vind het echt een top deal.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
teveel gedoe mannnn. ik ga dinsdag wel effe naar de stad en kijken of ik mijn nek erin kan proppen. Mijn pak is echt mooi <3quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gewoon laten opmeten. Dat gaat er minder raar uitzien dan een te klein overhemd dat groter gemaakt is iig![]()
Haha wat een onzin. Je hoort ook niemand over dat PSN duurder is dan xbox live. Ik maar denken dat PS mensjes het zo kut vonden dat je voor xbox live moest betalen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/(...)gram-isnt-good-value![]()
Taiwo ?quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:49 schreef Kamikazie het volgende:
Mijn pricefix loopt als een tierelier
#FreeTrapz![]()
Wie heb je gefixt? Wijnaldum?quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:49 schreef Kamikazie het volgende:
Mijn pricefix loopt als een tierelierDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zit standaard elk jaar in mijn BPL, echt een geweldige speler voor zijn prijs, soort Yaya Toure light versiequote:Op vrijdag 19 september 2014 16:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik heb echt tijden gehad dat ik dacht dat mijn sprintknop stuk was, kwam er nooit voorbij.
zal wel aan de tactiek gelegen hebben. ben ook ongeveer de enige volgens mij die zijn verdedigende lijn op 30m heb staan
[ afbeelding ]
wat een bazen stats heeft deze man![]()
Cordoba?quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:49 schreef Kamikazie het volgende:
Mijn pricefix loopt als een tierelier![]()
ik zat te denken he PS boysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:51 schreef FCsuarez het volgende:
ik zat te denken he PS boysik zat te denken dat jij weg zou gaan....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Onkruid vergaat nietquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
ik zat te denken dat jij weg zou gaan....
Helaas.![]()
Fer is beterquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:50 schreef Henrys het volgende:
[..]
Zit standaard elk jaar in mijn BPL, echt een geweldige speler voor zijn prijs, soort Yaya Toure light versieAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
die komt op de andere CM en dan hopen op de bruyne CAMquote:even puzzelen.
#FreeTrapz![]()
Huh? Waarom zou ik niet zelf een mening hebben? Ik kan er ook niks aan doen dat Sony geen heil zit in die dingen van EA.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:54 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ah je hebt dus wel zelf een mening. Zit er toch nog een beetje xbox in je.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ouchquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:54 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ah je hebt dus wel zelf een mening. Zit er toch nog een beetje xbox in je.![]()
Ok.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
F5.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:59 schreef hhh38 het volgende:
Hoe krijgen jullie de Web App aan de praat dan? Bij mij doet ie het niethallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Alles waar ik op bied wordt tot 50-100c van de laagste Bin opgebodenquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:59 schreef Lindgren. het volgende:
10k, Agbonlahor en Shikala. Wat nu. De webapp is echt overvol.![]()
![]()
bel me ff dan fix ik t 06449384343quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:59 schreef hhh38 het volgende:
Hoe krijgen jullie de Web App aan de praat dan? Bij mij doet ie het niet![]()
laagste BIN's scoren dan maarquote:Op vrijdag 19 september 2014 17:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Alles waar ik op bied wordt tot 50-100c van de laagste Bin opgeboden
#FreeTrapz![]()
Jij kraakt het af omdat Sony heeft gezegd dat het het niet waard is. Je geeft een linkje en daarom ga ik er vanuit dat je de mening van Sony hebt overgenomen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Huh? Waarom zou ik niet zelf een mening hebben? Ik kan er ook niks aan doen dat Sony geen heil zit in die dingen van EA.
De sony bazen hebben je al goed te pakken merk ik wel. Ik ben dan van mening dat mensen zelf kunnen oordelen of het hun geld waard is, zelf heb ik er die 2 euro per maand graag voor over.![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Jij kraakt het af omdat Sony heeft gezegd dat het het niet waard is. Je geeft een linkje en daarom ga ik er vanuit dat je de mening van Sony hebt overgenomen.
De sony bazen hebben je al goed te pakken merk ik wel. Ik ben dan van mening dat mensen zelf kunnen oordelen of het hun geld waard is, zelf heb ik er die 2 euro per maand graag voor over.![]()
![]()
Waar zeg ik dan dat het mijn mening is? Ik zeg dat Sony het niet wilde aanbieden en geef je een link waarin dat staat. Dat is het. Relax kerel, pak een pilletje. De sony bazen hebben mij niet "goed te pakken", dus je aluhoedje kan weer af.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Jij kraakt het af omdat Sony heeft gezegd dat het het niet waard is. Je geeft een linkje en daarom ga ik er vanuit dat je de mening van Sony hebt overgenomen.
De sony bazen hebben je al goed te pakken merk ik wel. Ik ben dan van mening dat mensen zelf kunnen oordelen of het hun geld waard is, zelf heb ik er die 2 euro per maand graag voor over.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Neemt EASFC van fifa 15 ook de EASFC over van 13 als je 14 hebt overgeslagen?
Scheelt me weer 40 levels...Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
Bam Wyattquote:Op vrijdag 19 september 2014 17:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dan dat het mijn mening is? Ik zeg dat Sony het niet wilde aanbieden en geef je een link waarin dat staat. Dat is het. Relax kerel, pak een pilletje. De sony bazen hebben mij niet "goed te pakken", dus je aluhoedje kan weer af.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Elke dag![]()
F5 to the max.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
neequote:Op vrijdag 19 september 2014 17:17 schreef Jorwol het volgende:
EASFC gaat wel over van 360 naar PS4 toch? Toch??![]()
Nee je koopt maar een X1quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:17 schreef Jorwol het volgende:
EASFC gaat wel over van 360 naar PS4 toch? Toch??http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
als je de account koppelt wel jaquote:Op vrijdag 19 september 2014 17:17 schreef Jorwol het volgende:
EASFC gaat wel over van 360 naar PS4 toch? Toch??Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jorwol volgens mij moet je dan die personas koppelen op je origin account.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zelfde emailadres gebruiken en dan 'als het goed is' (zegt origin zelf ookquote:Op vrijdag 19 september 2014 17:17 schreef Jorwol het volgende:
EASFC gaat wel over van 360 naar PS4 toch? Toch??) moet het goed gaan
Elke dag![]()
Ja dus als ik fifa 15 koop dan inloggen op originaccount waar ik fifa 14 op deed dus? Nicequote:
Thanks boys![]()
![]()
jepquote:Op vrijdag 19 september 2014 17:20 schreef zerokil het volgende:
Moet dit op de console: ?
[ afbeelding ]![]()
volgens mij moet je op de site van origin en daar in de instellingen wel even koppelen. gewoon inloggen gaat niet goed volgens mij.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:20 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja dus als ik fifa 15 koop dan inloggen op originaccount waar ik fifa 14 op deed dus? Nice
Thanks boys
#FreeTrapz![]()
Idioot is die Stewart. Echt waar.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:21 schreef Zhano het volgende:
Stewart van AZ komt vanavond ook ff langs bij VI"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
nee sjon, houd je waffel evenquote:Op vrijdag 19 september 2014 17:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
volgens mij moet je op de site van origin en daar in de instellingen wel even koppelen. gewoon inloggen gaat niet goed volgens mij.![]()
Nodigen ze Verbeek ook uit?quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:21 schreef Zhano het volgende:
Stewart van AZ komt vanavond ook ff langs bij VI![]()
Worden jullie ook de hele tijd gekicked?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Trouwens mijn tamper account's wachtwoord heb ik weer kunnen resetten![]()
Alleen lijkt de webapp gedisabled op dat account..![]()
neuhquote:Op vrijdag 19 september 2014 17:22 schreef dion_v_k het volgende:
Worden jullie ook de hele tijd gekicked?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: