Mja...quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze is gewoon lomp geweest omdat ze makkelijk en snel beroemd wilde zijn. Nou ze kreeg wat ze wilde
Watquote:
Maltees?quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:38 schreef Barbusse het volgende:
F'oxx il maxtura t'alla dahhlu f'sormok
Fax was erbij, hij weet precies hoe het eraan toe gaat, weet jequote:
Jij toch ookquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fax was erbij, hij weet precies hoe het eraan toe gaat, weet je.
Dat niet, maar ik denk er dan ook niet zo zwart-wit over.quote:
Sws was ze wrs minderjarig bij het aangaan van haar eerste contract, maar dat doet er ook niet toe.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fax was erbij, hij weet precies hoe het eraan toe gaat, weet je.
Was het maar waarquote:
Nee vast niet, jij bent altijd lekker genuanceerdquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik denk er dan ook niet zo zwart-wit over.
Amerikaanse entertainment industrie maakt ook veelvuldig gebruik van de casting couch. Een jonge Britney heeft waarschijnlijk eerst wat piemels tot zich moeten nemen voordat ze haar eerste cd opnamen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sws was ze wrs minderjarig bij het aangaan van haar eerste contract, maar dat doet er ook niet toe.
Doet me aan een zeker 'Oh baby baby' filmpje denken die kort na haar debuut verscheenquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Amerikaanse entertainment industrie maakt ook veelvuldig gebruik van de casting couch. Een jonge Britney heeft waarschijnlijk eerst wat piemels tot zich moeten nemen voordat ze haar eerste cd opnamen.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Amerikaanse entertainment industrie maakt ook veelvuldig gebruik van de casting couch. Een jonge Britney heeft waarschijnlijk eerst wat piemels tot zich moeten nemen voordat ze haar eerste cd opnamen.
Zeg ik dat? Ik vind zeggen dat het allemaal haar eigen schuld is te kort door de bocht. Maar wat jij wilt, Britney is een domme doos die het er zelf naar gemaakt heeft dat ze niet zelf mag kiezen hoe zij haar clips invult.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee vast niet, jij bent altijd lekker genuanceerd
Is een beetje een publiek geheim. Minderjarigen worden hierin zeker niet overgeslagen.quote:
Jamie Lynn, toch?quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is een beetje een publiek geheim. Minderjarigen worden hierin zeker niet overgeslagen.
Die man bijvoorbeeld die de X-Men films heeft gemaakt, komt iedere keer in opspraak wegens zijn voorliefde voor te jonge jongens. Die hij rolletjes in zijn films belooft.
Of dat zusje van Britney Spears, ben haar naam even kwijt. Die was zwanger, maar niet van haar vriendje.
Ja, ik heb daar ook weleens verhalen over gehoord. Word ik erg droevig van.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is een beetje een publiek geheim. Minderjarigen worden hierin zeker niet overgeslagen.
Die man bijvoorbeeld die de X-Men films heeft gemaakt, komt iedere keer in opspraak wegens zijn voorliefde voor te jonge jongens. Die hij rolletjes in zijn films belooft.
Of dat zusje van Britney Spears, ben haar naam even kwijt. Die was zwanger, maar niet van haar vriendje.
Ja, dat is haar.quote:
Nogal, maar er is weinig aan te doen helaas.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik heb daar ook weleens verhalen over gehoord. Word ik erg droevig van.
Zij plus zo'n beetje de helft uit de top40quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Ik vind zeggen dat het allemaal haar eigen schuld is te kort door de bocht. Maar wat jij wilt, Britney is een domme doos die het er zelf naar gemaakt heeft dat ze niet zelf mag kiezen hoe zij haar clips invult.
Jeps, lang leve de figuren op ronddwalen op de Fok FP.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:19 schreef Samzz het volgende:
Meisje wordt hoer voor iPhone 6
Echt, hoe in de reacties over vrouwen gepraat wordt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |