Ah en dat terwijl kamers in Biggekerke veel gewilder zijn dan kamers in Amsterdam!quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:30 schreef afstandbediening het volgende:
De tering, 700 euro voor een kamer van 10 vierkante meter.![]()
Heb voor mijn werk een kamer gehuurd in zeeland ( Biggekerke )zodat ik niet meer heen en weer hoef te reizen tussen Den Bosch en Middelburg. Kosten voor deze kamer ( 35 vierkante meter ) die overigens volledig gemeubileerd is zijn 375 euro incl Gas, water, licht, internet en diditale TV ( incl TV )
Ik zie totaal geen problemen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:00 schreef Summa het volgende:
ik krijg 1000 stufi per maand
dus 700 kamer, 200 collegegeld en 100 voor eten. komt toch mooi uit???
Dat valt toch tegen. Veel studenten die in Vlissingen studeren.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:43 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ah en dat terwijl kamers in Biggekerke veel gewilder zijn dan kamers in Amsterdam!
O ja De universiteit van Vlissingen. Een van de vergeten pareltjes.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:53 schreef afstandbediening het volgende:
[..]
Dat valt toch tegen. Veel studenten die in Vlissingen studeren.
Yanuz houdt van golden showersquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:33 schreef gewoonmeppen het volgende:
Lekker samen met Yavuz onder de douche en naar het toilet.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:56 schreef Ryon het volgende:
[..]
O ja De universiteit van Vlissingen. Een van de vergeten pareltjes.
en afzetter die de huur van z'n sociale huurwoning betaalt met die 700, en er zelf nog 400 aan overhoudt.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:13 schreef antfukker het volgende:
Yavuz is een vieze smerige allochtoon
Kiezen tussen 360 km per dag of nog geen tien. En een hotel is hier best duur als je een kamer voor een maand wil. Ben maar een arme zzp'erquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:14 schreef bamibij het volgende:
Vlissingen
Daar studeren
In biggekerke (wtf:') ) op kamers zitten___!!!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |