SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult de verloren broeders POTS en Toefjes steunen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
cheat engine gebruiken lijkt mij gewoon niet de bedoeling
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nee precies. even TR maken bij EA.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:34 schreef poker4lifee het volgende:
cheat engine gebruiken lijkt mij gewoon niet de bedoelingRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee oke. Maar als je echt niks te doen hebt kan je ook gewoon zelf naar de 59e min gaan. Ben je alleen een tijdje aan het klikken.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:34 schreef poker4lifee het volgende:
cheat engine gebruiken lijkt mij gewoon niet de bedoelingDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nee doe het nietquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee precies. even TR maken bij EA.![]()
![]()
Ga gewoon een goedkoop teampje bouwen met allemaal 75-77 rated spelers die een beetje stats hebben en dan ga ik volgende week lekker toernooitjes winnen.
Traden is zo FUT 13![]()
Doe je snelquote:of gewoon een goed starterpack?
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Of het echt de strenge beveiliging is of gewoon de versie van inet explorer 0.2 en niks kunnen downloaden weet ik niet. En of ze echt vragen gaan stellen over dat proxy gedoe betwijfel ik ook als ik kijk naar onze ict afdeling.![]()
Gewoon inloggen op 7 accounts, packs openen, discarden en coins overhevelen naar de hoofd account. Heb eigenlijk vandaag alleen nog maar wat schoongemaakt en piano gespeeld.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Doe je snelof gewoon een goed starterpack?
![]()
wacht gewoon tot 5 uur joh zo interessant is het nietquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:46 schreef m25 het volgende:
Of het echt de strenge beveiliging is of gewoon de versie van inet explorer 0.2 en niks kunnen downloaden weet ik niet. En of ze echt vragen gaan stellen over dat proxy gedoe betwijfel ik ook als ik kijk naar onze ict afdeling.![]()
![]()
ah dacht dat dit main account wasquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon inloggen op 7 accounts, packs openen, discarden en coins overhevelen naar de hoofd account. Heb eigenlijk vandaag alleen nog maar wat schoongemaakt en piano gespeeld.![]()
ik ga vnvnd ook overhevelen denk ik zit nu met 3-9K per account te kutten.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Denk je dat Lamela nog wat omhoog gaat?quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]. Dit. + Mangala (4,5k) en Shikabala, gekocht voor 7k, hoop dat 'ie nog wat stijgt. Net onder de 30k dus.
Had 'm voor 2k maar weet niet of die echt omhoog gaat..![]()
Lamela gaat denk ik alleen nog dalen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:48 schreef Aerioz het volgende:
[..]
[..]
Denk je dat Lamela nog wat omhoog gaat?
Had 'm voor 2k maar weet niet of die echt omhoog gaat..Waardeloze kaart dit jaar...
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Ik ben normaal ook nooit van de investeringen, ik verkoop het liefst gewoon alles voor 200 coins winstquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Lamela gaat denk ik alleen nog dalen.Waardeloze kaart dit jaar...
![]()
![]()
Ik heb al 6k![]()
Ik kan altijd alleen maar traden in consumables als het spel uit is, op dit moment heb ik echt weinig idee van wat ik aan het doen ben.
blijft toch een panischkutspel he![]()
Hij is maar 78 rated hè.. Stats zien er wel aardig uit, maar ik denk niet dat hij boven de 2k uitkomt. Zou er gewoon nu mee gaan traden.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:48 schreef Aerioz het volgende:
[..]
[..]
Denk je dat Lamela nog wat omhoog gaat?
Had 'm voor 2k maar weet niet of die echt omhoog gaat..hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ja klopt, heb 'm maar verkocht voor 1,5kquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij is maar 78 rated hè.. Stats zien er wel aardig uit, maar ik denk niet dat hij boven de 2k uitkomt. Zou er gewoon nu mee gaan traden.
Heb je nog wat snelle tips voor wat snelle deals?![]()
![]()
Ik denk trouwens wel dat die chemistry styles aardig gaan stijgen als het echte spel uitkomt... Sommige met een pacebonus zijn nu nog relatief goedkoop, maar die waren vorig jaar wel een stuk duurder aan het begin.
Kan ook komen doordat ze afgelopen jaar nog helemaal nieuw waren en dus een hype, maar een beetje stijgen zullen ze wel doen.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:22 schreef Grandesco het volgende:
[..]![]()
Stop met dingen te zeggen waar je geen verstand van hebt.Als fok geblokkeerd wordt via die proxy, kun je nog steeds naar een site als www.filterbypass.me of 1 van de duizenden alternatieven browsen en zo naar fok gaan.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:22 schreef Grandesco het volgende:
[..]![]()
Stop met dingen te zeggen waar je geen verstand van hebt.
En ja, dit voorbeeld van filterbypass.me (1e hit op google) zal vast niet werken wegens te bekend, maar voor wie wilt zijn er heus wel alternatieven te vinden die niet in de lijsten staan of je zet er zelf eentje op.
En anders kun je wel RDP connectie opzetten en vanuit die andere machine naar je geblokkeerde site gaan. Uiteindelijk komen ze er wel achter, maar good luck om alles preventief blokkeren zonder het legitieme internet verkeer te hinderen.![]()
Niet voor 2k kopen en voor 1,5k verkopen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:53 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Ja klopt, heb 'm maar verkocht voor 1,5k
Heb je nog wat snelle tips voor wat snelle deals?
Gratis tip.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Niet voor 2k kopen en voor 1,5k verkopen.
Gratis tip.
Rondon trouwens 4* skills.
Zo, bedankt man.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Niet voor 2k kopen en voor 1,5k verkopen.
Gratis tip.
En dan nog gratis ook.
Hoogstaand dit hoor.![]()
![]()
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:56 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Zo, bedankt man.
En dan nog gratis ook.
Hoogstaand dit hoor.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ik doe het juist expres, omdat ik hoop dat ze die dingen gaan kopen, want dan verkoop ik die van mij makkelijker.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:58 schreef Vijf_voor het volgende:
Zet die tips dan in een spoiler voor eventuele lurkersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Mensen die nu al een IF Di Maria voor een uur erop zetten voor 650k. Dan ben je ook te dom om te poepen he
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Hé er staat een Zuniga op voor 7.5kSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hé er staat een Zuniga op voor 7.5kSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er staat een Vazquez op voor 3400 (Playstation). Mooi dealtje, ben helaas te skeer.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik heb ook geen geld meer.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:02 schreef Reemi het volgende:
Er staat een Vazquez op voor 3400 (Playstation). Mooi dealtje, ben helaas te skeer.
Heb je hem uit wanhoop er maar op gezet Reemi?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Thanksquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:02 schreef Reemi het volgende:
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wanneer is het beste moment om spelers te kopen voor een elftal om mee te spelen(dus niet om te handelen)? Nu of als het spel uit is?![]()
nu.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:05 schreef Charlie_ het volgende:
Wanneer is het beste moment om spelers te kopen voor een elftal om mee te spelen(dus niet om te handelen)? Nu of als het spel uit is?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Dit is een grandioos idee. Lurkers met een account bestaan namelijk nietquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:58 schreef Vijf_voor het volgende:
Zet die tips dan in een spoiler voor eventuele lurkersHelemaal waterdicht dit idee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is een grandioos idee. Lurkers met een account bestaan namelijk nietHelemaal waterdicht dit idee!
+ spoilers kan je gewoon lezen via mobiel zonder ingelogd te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik nietquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:10 schreef Charlie_ het volgende:
Ik ga voor een PL-team dit jaar. Jullie?
![]()
Origineel.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:10 schreef Charlie_ het volgende:
Ik ga voor een PL-team dit jaar. Jullie?
Ik heb bijna 50k..zo'n goede opbrengst in al die jaren nog nooit gehad en nu kan ik er geen fuck mee
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
doneren aan The_yakuza kan altijdquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:14 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb bijna 50k..zo'n goede opbrengst in al die jaren nog nooit gehad en nu kan ik er geen fuck mee
GRAAG VERWIJDEREN![]()
ook al heb je jarenlange ervaring, je weet niet of Benzema een goede investering is voor dit moment. Weet nog 2 FUT edities geleden, ging hij naar de 80K toe. Maar elk jaar is heel anders.![]()
Snap ook geen fuck van dat handelen joh.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het is in principe gewoon een speler goedkoper inkopen dan verkopen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Snap ook geen fuck van dat handelen joh.![]()
Ja dat snap ik maar ik heb geen zin om al die spelers uit mijn kop te leren.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:17 schreef Collide het volgende:
[..]
Het is in principe gewoon een speler goedkoper inkopen dan verkopen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
What's up met die databases zonder de weak foot stats van spelers joh
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Je mag ze kopen. Undercut ik vipcoinsfifa wel een beetje.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:15 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
doneren aan The_yakuza kan altijd
Gisteren waren ze daar 1 euro per 1k![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Koop een goldpackquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Snap ook geen fuck van dat handelen joh.![]()
Bohh arena int ek 2020Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
63 euro voor 100kquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je mag ze kopen. Undercut ik vipcoinsfifa wel een beetje.
[ afbeelding ]
Gisteren waren ze daar 1 euro per 1k![]()
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Voor 30e euro krijg je 50k van mequote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
HeyIkGeloofDatIkDempseyquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:20 schreef Dudeweiser het volgende:
Boooh ik moet nog een nieuwe teamnaam verzinnen. Team Bald Eagle FC? Of USMNT?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
HowardYouDoingAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
AlsMensenNaarMeSchreeuwenDanLoopIkAltidoreAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:28 schreef Tim86 het volgende:
AlsMensenNaarMeSchreeuwenDanLoopIkAltidore
DatJermaineJeNiet.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:28 schreef Dudeweiser het volgende:
Keep em coming ik ga er sowieso zo een doenhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
nice hoorquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:28 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Hopen dat dit 100K waard gaat worden'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
WhenIPlayFifaIWearNoBrooksAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Zijn geen Amerikanenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ZalIkJouRimandofDoeJijMijEerstAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
GingMetHetVliegtuigNaarEenAnderContinentEnIkHebBijnaNietGeslapenDusNuHebIkEenYedlin.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
LindgrenSpreektAmerikaUitMetEenPikInZijnMondAlsAmerikwaRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Een Italianse groep bananenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
xbox?quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:34 schreef Tobi-wan het volgende:
EA Access is binnen hoor. Moest mijn console terug zetten naar het Nederlands en toen kon ik gewoon betalen met Paypal. Nog 2 spelers en dan heb ik een goedkoop teampje compleet, dan ga ik maar even Fifa 15 spelen. Ook even Madden, NFS en BF4 downloaden.
[ afbeelding ]![]()
AlsWeNogEvenZoDoorgaanDanMaakIkMezelfVanKandjiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Reus is 115k . Ik bewaar hem nog even todat mensen wat meer coins hebben. Hopen dat hij nog meer gaat stijgen![]()
Vast niet.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:35 schreef wickedmen het volgende:
Ben ik de enige die dan niet erin komt?![]()
Je merkt wel dat het drukker wordt op de webapp. Pik bijna niets meer op.
Klopt.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:39 schreef Lindgren. het volgende:
Je merkt wel dat het drukker wordt op de webapp. Pik bijna niets meer op.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: