SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!
[ Bericht 2% gewijzigd door ChevyCaprice op 19-09-2014 14:30:17 ]Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Oh sorry zie nu pas dat ik de vorige dichtgooide
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Ik moet nog even 5 GB vrij maken om iOS8 te installeren..
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel![]()
Als je het via iTunes doet, heb je veel minder ruimte nodig hoorde ik.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:00 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik moet nog even 5 GB vrij maken om iOS8 te installeren..![]()
Nadat ik (op iPad) 8GB over had en het nog niet wilde heb ik gewoon de IPSW gedownload en zo geüpdatet. Werkte ook.![]()
Ik wacht nog even met de update naar iOS8 voor mijn iPhone 4S geloof ik
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Ook zo zenuwachtig dat doosje openen met een camera er bijquote:
Doe dat rustig thuis man, pff.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Dat lijkt mij het slimste ja rustig thuis uit pakken👍quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:42 schreef Tinos85 het volgende:
Ja laat gewoon het doosje zien en pak m op je gemak uit als je thuis bent.![]()
![]()
Foutje betreft de toestelprijzen
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Diegene die zijn iPhone 6 liet vallen in Australië heeft via Twitter heeft aangegeven geen beschadigde iPhone 6 te hebben. Misschien was die screenprotector (die je eraf moet halen) zijn redding geweest.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Dat lijkt me nogal prijzig idd. Voor dat geld heb je een 64 gig met 100 euro bijbetaling bij Vodafone.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Foutje betreft de toestelprijzenAmerican ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Alsnog een behoorlijke domper natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Diegene die zijn iPhone 6 liet vallen in Australië heeft via Twitter heeft aangegeven geen beschadigde iPhone 6 te hebben. Misschien was die screenprotector (die je eraf moet halen) zijn redding geweest.
[ afbeelding ]![]()
Inderdaad, maar hij heeft het geluk gehad om niet tegen een nog grotere domper aan te lopen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alsnog een behoorlijke domper natuurlijk.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Gelijk weet de Apple Store in moeten om je scherm te laten makenquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Inderdaad, maar hij heeft het geluk gehad om niet tegen een nog grotere domper aan te lopen.![]()
![]()
Tsja, geef handelaren eens ongelijk. Altijd wel sukkels te vinden die dik willen lappen om net een paar weken eerder het nieuwste toestel te hebben.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
1400 euro voor een 6 Plus op marktplaats
Zo maar eens even iOS 8 op m'n iPhone knallen. Ben benieuwd.![]()
Ik wacht nog even met iOS 8 op mijn iPhone 4S. Of gewoon doen?Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Backup maken, doen, is het niks ben je zo weer terug.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:05 schreef Black-Death het volgende:
Ik wacht nog even met iOS 8 op mijn iPhone 4S. Of gewoon doen?![]()
Volledige backup via iTunes dan? Want met iCloud lijkt me niet voldoende dan toch?quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:10 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Backup maken, doen, is het niks ben je zo weer terug.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: