SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult de verloren broeders POTS en Toefjes steunen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja, die wordt gewoon 1500 coins ofzo.quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ps 6k geloof ik of zoStraks als het spel echt uit is zal die al vrij goedkoop op te pikken zijn denk ik.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
haha wat een klapmongoolquote:Op vrijdag 19 september 2014 09:17 schreef OmniRocket het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)eerste_iphone6_.html
lol
Die prijs van Janmaat. Ik denk discard value ofzo, is ie gewoon 1500 coins.
Oh dat was dan al mijn eerste faalquote:Op vrijdag 19 september 2014 09:24 schreef DuTank het volgende:
Die prijs van Janmaat. Ik denk discard value ofzo, is ie gewoon 1500 coins.
die had ik in mijn starter pack en verkocht voor 700 coins
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Die van mij ging ook voor 900 coinsquote:Op vrijdag 19 september 2014 09:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh dat was dan al mijn eerste faaldie had ik in mijn starter pack en verkocht voor 700 coins
. Laagste bin zit op 1300-1500 ofzo.
Werley, ST van Benfica staat erop voor 5k. Clubnaam Fryslan Boppe. Alvast bedankt.quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:27 schreef OmniRocket het volgende:
ik heb 5k coins, maar ik weet niet wat ik er mee moet doen![]()
lijkt wel een ratrace van undercutters man![]()
heb op TA1 maar het gokje genomen deze baas te kopenhopen dat hij in de avond wat gestegen is
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Vannacht Shikabala voor 7k gekocht, gelist voor 9,5k, was veruit de goedkoopste en nu staan er meerdere op voor 4kFissa.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Als EA echt consequent is bannen ze ook die youtubers die altijd die coin sites spammen in hun videos![]()
niet verkocht?quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:38 schreef Lindgren. het volgende:
Vannacht Shikabala voor 7k gekocht, gelist voor 9,5k, was veruit de goedkoopste en nu staan er meerdere op voor 4kFissa.
![]()
Zijn ze goedkoper dit jaar dan?quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Pack openen of niet?Of wil je een 5k pack gaan openen?
vind het in die eerste dagen altijd moeilijk prijzen bepalen. sommige spelers denk ik echt oh best goedkoop (zoals lavezzi) balo daar in tegen denk ik weer.... waarom zo duur, zijn zoveel andere opties.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
status en naam telt ook mee. Is ook altijd dat als een speler goed speelt dat zijn prijs gelijk omhoog gaatquote:Op vrijdag 19 september 2014 09:44 schreef FCsuarez het volgende:
vind het in die eerste dagen altijd moeilijk prijzen bepalen. sommige spelers denk ik echt oh best goedkoop (zoals lavezzi) balo daar in tegen denk ik weer.... waarom zo duur, zijn zoveel andere opties.![]()
En Lavezzi is minder, speelt minder, dan Balotelli wil je zeggen?!quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:45 schreef Henrys het volgende:
[..]
status en naam telt ook mee. Is ook altijd dat als een speler goed speelt dat zijn prijs gelijk omhoog gaat![]()
![]()
zal ik je nu vast vertellen dat volgende week lavezzi meer waard is dan zijn huidige 4K en balo minder dan zijn huidige 24Kquote:Op vrijdag 19 september 2014 09:45 schreef Henrys het volgende:
[..]
status en naam telt ook mee. Is ook altijd dat als een speler goed speelt dat zijn prijs gelijk omhoog gaat
#FreeTrapz![]()
Goedemorgen trouwens, Fifa 15 ook maar weer aangeschaft.... Terug waar we met Fifa 12 zijn begonnen dan maar he![]()
![]()
Komt zo nog 2k bijquote:Op vrijdag 19 september 2014 09:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zijn ze goedkoper dit jaar dan?Of wil je een 5k pack gaan openen?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gaysquad ja.quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:48 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat denk ik mn eerste team worden van de weekRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
open hem maarquote:krijg je poep. en ben je de rest van het jaar weer genezen.
#FreeTrapz![]()
Of je pullt CR7quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
open hem maarkrijg je poep. en ben je de rest van het jaar weer genezen.
Ik zeg doen: post het resultaat hier en dan hebben wij allen plezier van die 7.5kHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
hahahahahaahahahaquote:Op vrijdag 19 september 2014 09:51 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
dus je hebt hem wel verkocht?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Gaat ie den Maaf op t knopje laten klikken dan?quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Of je pullt CR7
Ik zeg doen: post het resultaat hier en dan hebben wij allen plezier van die 7.5kPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nou, mn laatste coins verspild aan Benatia
Die wordt vast ook wel duurder (20k) ofzoGRAAG VERWIJDEREN![]()
https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-appquote:Op vrijdag 19 september 2014 09:52 schreef Alovenac het volgende:
Al een goede site om de huidige prijzen op te checken?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ok omdat ik jullie zo aardig vind.quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Of je pullt CR7
Ik zeg doen: post het resultaat hier en dan hebben wij allen plezier van die 7.5kRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:52 schreef Alovenac het volgende:
Al een goede site om de huidige prijzen op te checken?twitter:FUTWIZ twitterde op vrijdag 19-09-2014 om 09:51:12Our price system went live again last night! Live update button is working and prices are being tracked constantly! http://t.co/cPviYdtfPA reageer retweet
![]()
Eens even kijken danquote:Op vrijdag 19 september 2014 09:53 schreef Zhano het volgende:
[..]twitter:FUTWIZ twitterde op vrijdag 19-09-2014 om 09:51:12Our price system went live again last night! Live update button is working and prices are being tracked constantly! http://t.co/cPviYdtfPA reageer retweet
.
![]()
Linkje naar de pricechecker? Kan 'm niet vinden.quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:53 schreef Zhano het volgende:
[..]twitter:FUTWIZ twitterde op vrijdag 19-09-2014 om 09:51:12Our price system went live again last night! Live update button is working and prices are being tracked constantly! http://t.co/cPviYdtfPA reageer retweet
quote:
Goede pack wel.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wat een vuile nagemaakte is die mod zeg, die zegt: Ik waarschuw eerst via DM voordat ik banDan ben je een leugenaar
![]()
Verder hallo allemaal![]()
![]()
Hey!quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:58 schreef Toefjes het volgende:
Wat een vuile nagemaakte is die mod zeg, die zegt: Ik waarschuw eerst via DM voordat ik banDan ben je een leugenaar
![]()
Verder hallo allemaal
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:58 schreef Toefjes het volgende:
![]()
Verder hallo allemaalissie dan hoor
#FreeTrapz![]()
Daar issie weer!! Welcome back!quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:58 schreef Toefjes het volgende:
![]()
Verder hallo allemaal
Al op de webapp gezeten?GRAAG VERWIJDEREN![]()
Opaquote:Op vrijdag 19 september 2014 09:58 schreef Toefjes het volgende:
![]()
![]()
![]()
Verder hallo allemaal
Yo.
Ik heb een vraag: ik kom niet op de webapp na het inloggen in origin. Heb ook al andere browsers geprobeerd maar kom er tot nog toe niet in.
Zijn er bepaalde eisen waar je aan moet voldoen? Heb fifa 14 alleen op de webapp gespeeld ( game niet gekocht). Fifa 13 wel grijsgedraaid.
Krijg de hele tijd dat scherm Sorry! Our servers are temp down..........![]()
![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Je moet 14 gekocht hebben...quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:59 schreef bombmannl het volgende:
Ik heb een vraag: ik kom niet op de webapp na het inloggen in origin. Heb ook al andere browsers geprobeerd maar kom er tot nog toe niet in.
Zijn er bepaalde eisen waar je aan moet voldoen? Heb fifa 14 alleen op de webapp gespeeld ( game niet gekocht). Fifa 13 wel grijsgedraaid.
Krijg de hele tijd dat scherm Sorry! Our servers are temp down..........![]()
Dan kun je het niet spelen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:59 schreef bombmannl het volgende:
Krijg de hele tijd dat scherm Sorry! Our servers are temp down.........."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
500 coins ofzoquote:Op vrijdag 19 september 2014 09:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die Inigo Martinez zal wel iets waard zijn?quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:58 schreef Toefjes het volgende:
![]()
Verder hallo allemaal
Apart. Ik kom met mijn main account er steeds meteen in zonder problemen. Wil ik op mijn tweede account en dan laad heel de ea site niet.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Toefjes!quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:58 schreef Toefjes het volgende:
![]()
![]()
En nee nu 14 op je 12 accounts gaan spelen helpt nietquote:
#FreeTrapz![]()
Alles is al best wel hard gedropt vannacht. Prijzen zullen vandaag wel weer wat bijtrekken gok ik.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Geen probleem bommenmeneerquote:Op vrijdag 19 september 2014 10:01 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Aaa das jammer. Dan nog maar ff wachten tot 't spel er is...
Thx voor je antwoord![]()
![]()
Gister beetje streams zitten kijken. Headers lijken nog steeds best goed te werken. En finesse is best op.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Bedankt voor het warme onthaalDeulofeu, Shaw en Palacio waren de beste die ik uit de 4 pakjes had. Zo eens op mijn andere accounts kijken
![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:05 schreef Lindgren. het volgende:
Alles is al best wel hard gedropt vannacht. Prijzen zullen vandaag wel weer wat bijtrekken gok ik.
#omnigrappen![]()
nog best redelijk dus!quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:06 schreef Toefjes het volgende:
Bedankt voor het warme onthaalDeulofeu, Shaw en Palacio waren de beste die ik uit de 4 pakjes had. Zo eens op mijn andere accounts kijken
GRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:05 schreef Lindgren. het volgende:
Alles is al best wel hard gedropt vannacht. Prijzen zullen vandaag wel weer wat bijtrekken gok ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
http://www.raybanshop-ned(...)n-aviator-c-1_4.html
Alle Ray-Ban zonnebrillen van 152 euro voor nog geen 22 euro![]()
![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
maar ik heb het hele jaar fifa 14 gespeeld en ik kan met datzelfde account ook niet in de webapp nu?![]()
Beister levert best veel op denk ik.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:07 schreef Alovenac het volgende:
Moutinho, Zabaleta, Draxler, Beister en Manquillo. Hopelijk leveren die wat op.![]()
Da's toch nep als de pest?quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:08 schreef dion_v_k het volgende:
http://www.raybanshop-ned(...)n-aviator-c-1_4.html
Alle Ray-Ban zonnebrillen van 152 euro voor nog geen 22 euro![]()
![]()
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Laagste bin op de xbox is 7500, die daarboven 8k allemaalquote:Op vrijdag 19 september 2014 10:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Niet! Ik liet er vanmorgen 1 aflopen van 800c bin![]()
![]()
Nee hoorquote:
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Zie sowieso weinig voor bin weg gaan. Meeste gaat via openbid weg heb ik het idee.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
godnondeknetterquote:Op vrijdag 19 september 2014 10:11 schreef Freire het volgende:
[..]
Laagste bin op de xbox is 7500, die daarboven 8k allemaal![]()
![]()
Hoe duur gokken jullie dat Cech ongeveer zal worden rond het begin van het spel?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
achthonderd miljoenmiljardquote:Op vrijdag 19 september 2014 10:13 schreef TBakkert het volgende:
Hoe duur gokken jullie dat Cech ongeveer zal worden rond het begin van het spel?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Profit incoming dan.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Kan je alleen met credit card betalen en die heb ik geen, godverquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:15 schreef Zhano het volgende:
Mijne was op xboneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:15 schreef Zhano het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Voordat ik er op klik, is dat nou serieus zo? Want zie vaak op FB van die spam daarover langskomenquote:Op vrijdag 19 september 2014 10:15 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Kan je alleen met credit card betalen en die heb ik geen, godverGRAAG VERWIJDEREN![]()
Toefjeeeesssquote:Op vrijdag 19 september 2014 09:58 schreef Toefjes het volgende:
![]()
![]()
Oja en het is weekend![]()
![]()
Welkom terug ouwe papzakquote:Op vrijdag 19 september 2014 09:58 schreef vandermar het volgende:
Hallo jongens, steek de vlag maar uit want ik ben er weer. Hoezee!![]()
![]()
Zo coins op. 6 Spelers voor in mijn starter team.
Nu vandaag nog eens proberen om op mijn 2e account te komen. Daar staan nog paar starter packs klaar
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wie heb je?quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:24 schreef over_hedge het volgende:
Zo coins op. 6 Spelers voor in mijn starter team.
Nu vandaag nog eens proberen om op mijn 2e account te komen. Daar staan nog paar starter packs klaar
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Stekenlenburg, Vlaar, van dijk, van der wiel, strootman, eliaquote:
Nog niks boeiends dus
Toch leuk om zo weer te beginnenquote:Op vrijdag 19 september 2014 10:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Stekenlenburg, Vlaar, van dijk, van der wiel, strootman, elia
Nog niks boeiends dus
Ik heb nu Benatia, Reina, Wiel, Nigel en Huntelaar
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Volgende ban incomingquote:Op vrijdag 19 september 2014 09:58 schreef Toefjes het volgende:
![]()
Verder hallo allemaal
Toefmeister. Ik ben voortaan PS4 eigenaar. Hoe vind je die?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ach, bij mij werd een keertje op het perron omgeroepen dat ze de trein kwijt waren.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:28 schreef Dudeweiser het volgende:
Wordt er in de trein omgeroepen dat er geen machinist is dus we kunnen nergens heen.
Beide natuurlijk hilarischquote:Op vrijdag 19 september 2014 10:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ach, bij mij werd een keertje op het perron omgeroepen dat ze de trein kwijt waren.
Ik heb een keer meegemaakt tijdens hevige sneeuwval dat er een trein op Sloterdijk binnenkwam en niet veel later zou vertrekken. Vervolgens valt alsnog de trein uit, omdat dus ook de machinist kwijt wasHij had 'm nota bene 5 minuten daarvoor het station binnen gereden. Maar goed...
quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Beide natuurlijk hilarisch
Ik heb een keer meegemaakt tijdens hevige sneeuwval dat er een trein op Sloterdijk binnenkwam en niet veel later zou vertrekken. Vervolgens valt alsnog de trein uit, omdat dus ook de machinist kwijt wasHij had 'm nota bene 5 minuten daarvoor het station binnen gereden. Maar goed...
Hier ooit een keer gehad dat er werd omgeroepen dat de machinist zich had verslapen.
Je hebt eindelijk zoveel geestverruimende middelen tot je genomen dat je de juiste keuze hebt gemaaktquote:Op vrijdag 19 september 2014 10:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Volgende ban incoming
Toefmeister. Ik ben voortaan PS4 eigenaar. Hoe vind je die?Bevalt ie?
![]()
Is serieusquote:Op vrijdag 19 september 2014 10:19 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Voordat ik er op klik, is dat nou serieus zo? Want zie vaak op FB van die spam daarover langskomen![]()
Nee is allemaal nepquote:
Er verschijnen dagelijks van dat soort sites.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Jup en dan ineens allemaal leuke afschrijvingen op je CC.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee is allemaal nep
Er verschijnen dagelijks van dat soort sites.
LOL!Dat domein wat je ziet als je op Contact us klikt
![]()
![]()
een .LA adres
Eerste dealtje:
Verwacht wel dat hij gaat stijgen.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee is allemaal nep
Er verschijnen dagelijks van dat soort sites.![]()
![]()
Ik had 'm dus vannacht voor 7.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:37 schreef Hoogstaande het volgende:
Eerste dealtje:
[ afbeelding ]
Verwacht wel dat hij gaat stijgen.Hoop het wel ja.
Grazie.quote:
Had wel verwacht dat hij iets duurder zou zijn met die link naar Depay.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik kwam 12 coins te kortquote:Op vrijdag 19 september 2014 10:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Grazie.
Had wel verwacht dat hij iets duurder zou zijn met die link naar Depay.
Nopequote:Op vrijdag 19 september 2014 10:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je er nog niks gekocht hebt...
[ afbeelding ]
Pssst Lindgren..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Playstationquote:Op vrijdag 19 september 2014 10:41 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
xbox? Heb er net 1 opgezet voor 500 ofzoFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
CB link met LW? Of gaat het over 352 hier?quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Grazie.
Had wel verwacht dat hij iets duurder zou zijn met die link naar Depay.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:42 schreef dion_v_k het volgende:
Pssst Lindgren..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
352 ja.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
CB link met LW? Of gaat het over 352 hier?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Lurkers
Ik heb nu nog maar 11 coins, dus ik kan mooi iets anders gaan doen vandaagBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Er staat een Rekik op voor 950!!! heb niet genoeg coins snel snel snelhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hee psst Lindgren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Koop spelers en verkoop ze voor een hoger bedrag + 5%quote:Mijne is 1k winst op Ibarboquote:Op vrijdag 19 september 2014 10:53 schreef Freire het volgende:
Mijn persoonlijke hoogtepunt tot nu toe:
400c winst op Vilhena![]()
![]()
DS2 heeft laatst een plaatje gepostquote:
buy low sell high
#FreeTrapz![]()
Ik heb helemaal geen om te handelen. Speel wel wedstrijden als het spel uit is. Krijg je toch zo`n 1.5k a 2k per wedstrijd voor op het begin door de boost dingen die je aanzet.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Want die boost dingen kun jij kopen...quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:54 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb helemaal geen om te handelen. Speel wel wedstrijden als het spel uit is. Krijg je toch zo`n 1.5k a 2k per wedstrijd voor op het begin door de boost dingen die je aanzet.![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:44 schreef Lindgren. het volgende:
Er staat een Rekik op voor 950!!! heb niet genoeg coins snel snel snel
thx
Ik had dat met Cech. Ik had hem voor 7.5k toen hij 15k waard was, nu nog maar 6k waard.quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:38 schreef Lindgren. het volgende:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Trouwens, die IF Rodrigo lijkt me een prima kaartje.Die gaat in mijn team.
ja? hoezo zou je die niet kunnen kopen. Is gewoon van je EA coins dingen en die hou je gewoon.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:55 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Want die boost dingen kun jij kopen...Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan ook helemaal niet handelen maar ik doe maar gewoon wat.
Een half team van ongeveer 4k, 6.9k coins en een De Rossi en Cech op m'n transferlist.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:56 schreef Lindgren. het volgende:
Hoeveel hebben jullie ongeveer qua coins op dit moment?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
8500quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:56 schreef Lindgren. het volgende:
Hoeveel hebben jullie ongeveer qua coins op dit moment?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
In totaal zo'n 10k, maar dat zit alweer in mn team (Benatia was wel duur)quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:56 schreef Lindgren. het volgende:
Hoeveel hebben jullie ongeveer qua coins op dit moment?GRAAG VERWIJDEREN![]()
0.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:56 schreef Lindgren. het volgende:
Hoeveel hebben jullie ongeveer qua coins op dit moment?![]()
heb het idee dat het nu echt een race is van mensen die met hun starterpacks aan het undercutten zijnquote:Op vrijdag 19 september 2014 10:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik had dat met Cech. Ik had hem voor 7.5k toen hij 15k waard was, nu nog maar 6k waard.als dit normale prijzen worden aan het begin van 15 is t niet goed-O-
#FreeTrapz![]()
Oh, ik dacht dat iedereen zijn EA coins naar nul gingen vanwege het loan systeem.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja? hoezo zou je die niet kunnen kopen. Is gewoon van je EA coins dingen en die hou je gewoon.![]()
23k, had Boateng in mijn starter packquote:Op vrijdag 19 september 2014 10:56 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
600 en een startersteampje
nu krom liggen met traden en dan 10.000 hebben terwijl je straks 5 potjes speelt en heb je 't ook![]()
Nope. Gister stream zitten kijken en die kon gewoon alles al kopen. Had ook bale al geleend.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:58 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat iedereen zijn EA coins naar nul gingen vanwege het loan systeem.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik had 15k en toen ging ik wat silvers inkopen. Nu nog 7.9k over.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:56 schreef Lindgren. het volgende:
Das toevallig, ik ook en heb dan nog een compleet Turkse league team dat prima functioneert.quote:
Alleen die webapp doet het niet hier, geniaal EA.![]()
![]()
5k maar heb het meeste in spelers zitten uit pakjes.quote:http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Ik heb er maar even aan mee gedaan om van mijn Cech af te zijn.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb het idee dat het nu echt een race is van mensen die met hun starterpacks aan het undercutten zijnals dit normale prijzen worden aan het begin van 15 is t niet goed-O-
Verkocht voor 5.5k..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Inclusief spelers?quote:Dat bedoelde ik eigenlijk, je totale waarde.
Gewoon 5kquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Inclusief spelers?Dat bedoelde ik eigenlijk, je totale waarde.
ik had die pack niet moeten kopen
Ik bak niks van dat traden johRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Beetje lastig als iedereen aan het traden is... iedereen is uit op winst.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gewoon 5kik had die pack niet moeten kopen
Ik bak niks van dat traden joh![]()
Wtf komt hier zo'n figuur vragen om vrijwilligers voor een malariaonderzoek. Of ze je even mogen besmetten met malaria voor 1000 euro![]()
![]()
![]()
hoeveel packs zijn dat? Maver iets voor jou?quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:02 schreef Dudeweiser het volgende:
Wtf komt hier zo'n figuur vragen om vrijwilligers voor een malariaonderzoek. Of ze je even mogen besmetten met malaria voor 1000 euro![]()
![]()
Zeg dat je het alleen voor ebola wil doenquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:02 schreef Dudeweiser het volgende:
Wtf komt hier zo'n figuur vragen om vrijwilligers voor een malariaonderzoek. Of ze je even mogen besmetten met malaria voor 1000 euro
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Weet je hoeveel FIFA points dat zijn? Gewoon doen man!quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:02 schreef Dudeweiser het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:03 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Weet je hoeveel FIFA points dat zijn? Gewoon doen man!
Malaria is goed mee te leven joh... beetje koorts, bloedarmoede valt mee johquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:02 schreef Dudeweiser het volgende:
Wtf komt hier zo'n figuur vragen om vrijwilligers voor een malariaonderzoek. Of ze je even mogen besmetten met malaria voor 1000 euro
Dat zijn omgerekend 1000 chili chickens."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Tof man proefpersoon zijn. Twee keer gedaan, voelde me wel een dag hondsberoerd maar hé, easy money (zolang er niets fout gaat whehe) destijds als studentje.![]()
lol ... net waren ze nog 10 euroquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:06 schreef TBakkert het volgende:
Dat zijn omgerekend 1000 chili chickens.![]()
Goejen editquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:06 schreef TBakkert het volgende:
Dat zijn omgerekend 1000 chili chickens.![]()
Geen idee. Iets van 200k?quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Inclusief spelers?Dat bedoelde ik eigenlijk, je totale waarde.
Schweini
Tevez
If miranda
Cavani
Sagna
De gea
Ben arfahttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
"Onze servers zijn tijdelijk niet beschikbaar wegens onderhoud.
Probeer het later nog eens."
Jullie geen last van?![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:06 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
lol ... net waren ze nog 10 eurotypfout verdomme.quote:
Of de McDonald's is ook aan het undercutten..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Leek mij op zich ook wel ok, maar dat terugkomen is zo irritantquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:06 schreef Lastpost het volgende:
Tof man proefpersoon zijn. Twee keer gedaan, voelde me wel een dag hondsberoerd maar hé, easy money (zolang er niets fout gaat whehe) destijds als studentje.![]()
![]()
Toefjes heeft hier ook ooit verteld dat hij als proefpersoon toen een tijdje in zo'n kliniek zat waar hij een beetje mocht gamen en slapen en daar werd hij ook dik voor betaaldquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:06 schreef Lastpost het volgende:
Tof man proefpersoon zijn. Twee keer gedaan, voelde me wel een dag hondsberoerd maar hé, easy money (zolang er niets fout gaat whehe) destijds als studentje.
Nu maak ik maar gewoon mijn team af, mensen zijn nu dik aan het verkopen, dus spelers zijn goedkoop. Als de echte game uitkomt, denk ik dat het wel weer wat zal stijgen..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ander account al geprobeerd?quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:10 schreef rolls-reus het volgende:
Ik kan niet eens op de webapp komenstaat dat ik geen origin account heb
Hoe verhelp ik dit?
Een origin account maken.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:10 schreef rolls-reus het volgende:
Ik kan niet eens op de webapp komenstaat dat ik geen origin account heb
Hoe verhelp ik dit?
In mijn 3 gratis pakjes beste spelers: demichelis en cilessen.
En beste zilveren: dentinho, nsue, rekik
Beste brons: Chambers
Is niet veel volgens mijn toch?![]()
Zou wel een keer mooi zijn als de gameplay een keer echt veranderd en pace niet meer zo belangrijk is, worden er nu een hoop miskopen gedaan.![]()
Is er hier toevallig iemand die op Xbox speelt en een PS web app heeft + coins? Ik heb 7.000 Xbox coins die ik zou willen ruilen![]()
is je Bukkakerov team al af dan?quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:09 schreef TBakkert het volgende:
Nu maak ik maar gewoon mijn team af, mensen zijn nu dik aan het verkopen, dus spelers zijn goedkoop. Als de echte game uitkomt, denk ik dat het wel weer wat zal stijgen...![]()
Heb maar 1 accountquote:maar misschien moet ik mn origin en ea accounts aan elkaar koppelen ofzo? Geen idee wat ik moet doen haha
![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:12 schreef Grandesco het volgende:
[ afbeelding ]laagste b/o die er op stond was 3.8k
Edit, is nu 4k![]()
Ja, alleen De Sciglio zit vast in de completing bug.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is je Bukkakerov team al af dan?
BohhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die heb ik ook gedaan. Volop veel eten en drinken, groot aanbod qua games en mocht nog iemand meenemen ook. Dus i.p.v thuis zitten gamen zaten we daar betaald te gamen inclusief bakken aan vreten.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Toefjes heeft hier ook ooit verteld dat hij als proefpersoon toen een tijdje in zo'n kliniek zat waar hij een beetje mocht gamen en slapen en daar werd hij ook dik voor betaald![]()
![]()
Le Dudeweiser qui arrête maintenant.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
mieux, vous êtes silencieux, bakkertquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:22 schreef TBakkert het volgende:
e Dudeweiser qui arrête maintenant.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Het is een topapparaat. Al denk ik dat de Xbox One net zo goed zal zijn. De controller vind ik echt helemaal prima, was er na een half uurtje spelen al aan gewendquote:Op vrijdag 19 september 2014 10:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je hebt eindelijk zoveel geestverruimende middelen tot je genomen dat je de juiste keuze hebt gemaaktBevalt ie?
.
wat was 't experiment/onderzoek dan?quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:21 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Die heb ik ook gedaan. Volop veel eten en drinken, groot aanbod qua games en mocht nog iemand meenemen ook. Dus i.p.v thuis zitten gamen zaten we daar betaald te gamen inclusief bakken aan vreten.![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
BohhhhhbohhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je n'arrête pas pour tbakkerovquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Le Dudeweiser qui arrête maintenant.![]()
Ja sommige accounts kunnen niet inloggen op de app. Met mijn 1e account lukt dat wel met andere nietquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:33 schreef Principia het volgende:
Ik kan niet in de WebApp komen wegens onderhoud aan servers?![]()
Ah, mooi is dat.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:34 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ja sommige accounts kunnen niet inloggen op de app. Met mijn 1e account lukt dat wel met andere niet![]()
heb er 7 waarop het niet lukt. heeft met je speel verleden te maken.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:34 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ja sommige accounts kunnen niet inloggen op de app. Met mijn 1e account lukt dat wel met andere nietPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
7 accounts? leg uitquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb er 7 waarop het niet lukt. heeft met je speel verleden te maken.![]()
probeerde een verborgen pot goud te vinden in 14, dan hou je wel eens wat accounts over.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
De oogst van de nacht: Medel verkocht voor 1k en Chadli voor 700c.
Dus ik 1700 coins en wat onverkoopbare shit.
Traden ga ik geen moeite meer in steken, alles gerelist voor 6 uur en ik zie vanavond wel weer verder.![]()
Spel verleden?quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb er 7 waarop het niet lukt. heeft met je speel verleden te maken.![]()
heb je FIFA 14 gespeeld, wanneer, hoeveel.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
heb je FIFA 14 gespeeld, wanneer, hoeveel.
[/quote]November 2013 voor het laatst, maar dat zou toch geen reden moeten zijn om je van de Web App te onthouden?quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
En waarom geven ze dan als excuus "webonderhoud"?![]()
[..]quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:47 schreef Principia het volgende:
November 2013 voor het laatst, maar dat zou toch geen reden moeten zijn om je van de Web App te onthouden?
En waarom geven ze dan als excuus "webonderhoud"?
[/quote]
zou niet weten wat het anders moet zijn. en excuus, ja EA wil niet te veel teksten schrijven dat is standaard tekst voor alles
#FreeTrapz![]()
Netjes team manquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:47 schreef Grandesco het volgende:
[ afbeelding ]
Maar effekes een starter team in elkaar geknutseld. Ozz zou trots op mij zijn.![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:51 schreef Henrys het volgende:
Blijkt dat goalkeepers finesse shots nog steeds kapot OP zijn in early access![]()
![]()
[..]quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:47 schreef Principia het volgende:
November 2013 voor het laatst, maar dat zou toch geen reden moeten zijn om je van de Web App te onthouden?
En waarom geven ze dan als excuus "webonderhoud"?
[/quote]
Dan moet je gewoon vaak genoeg refreshen.
sla de el shaa's maar vast inquote:
#FreeTrapz![]()
Nee. Ik heb Bruma. Die had ik in mijn starter pack. De rest kost ook niet zo veel (Diego is 800-1k en Pepe is de duurste met 2k-3k).quote:Moet nog zoeken voor de rest. Geen cent te makken.
![]()
Ballen verkopen ook voor geen drol.. dat was in de vorige edities wel anders
Niet eens nodig joh. Keepers zijn nu zo makkelijk te verslaan in 15, gewoon vanuit een hoek met een willekeurige speler finessen en grote kans dat je scoort of er minstens een corner aan over houdt. Op de een of andere manier blijven keepers te dom voor hun goal staan wanneer jij de bal hebt vanaf een meter of 20.quote:![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:56 schreef Lindgren. het volgende:
Ben een beetje inspiratieloos qua traden. Heeft er iemand nog goede [ afbeelding ]?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Diego Ribas.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:56 schreef Lindgren. het volgende:
Ben een beetje inspiratieloos qua traden. Heeft er iemand nog goede [ afbeelding ]?
[ afbeelding ]
Nani.
Doumbia.
De Rossi.
El Sha.
Pepe.![]()
Hmmm enige 'goede' speler in mijn free packs was draxler..
al verwacht ik dat hij niet zo OP is/wordt als in FUT14..![]()
Is die niet LM?quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:59 schreef Downstar het volgende:
Hmmm enige 'goede' speler in mijn free packs was draxler..
al verwacht ik dat hij niet zo OP is/wordt als in FUT14..![]()
Op de webapp via telefoon (s5) is niet mogelijk of wel? Ik weet dat die ea app het nog niet doet maar misschien via andere browser of ander trucje? Tyfus werk blokt alles hier.![]()
Daarnaast twijfel ik nog of ik dit jaar weer voor bundesliga ga, of dit keer voor een BPL team..
de eerste freepacks zijn van beide eigenlijk bagger![]()
![]()
Waarom kan EA nou nooit een goed spel uitbrengen? Moet altijd weer gemaakt worden via patches die veel te laat komen. Werd bij de demo al aangekaart dat finesse shots OP zijn en keepers constant verkeerd staan en dat was nog een vroege build ook en nu zit het ook in de echte game![]()
Die Alonso is wel een goede... maar dan heb je het gauw gehadquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:02 schreef Tobi-wan het volgende:
3 packs maar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Stop met janken. Koop het dan niet.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:03 schreef Henrys het volgende:
Waarom kan EA nou nooit een goed spel uitbrengen? Moet altijd weer gemaakt worden via patches die veel te laat komen. Werd bij de demo al aangekaart dat finesse shots OP zijn en keepers constant verkeerd staan en dat was nog een vroege build ook en nu zit het ook in de echte game![]()
![]()
dat is volgende week toch pas als iedereen zijn bal moet wissen voor dat ene gouden packquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
#FreeTrapz![]()
20k + Shikabala en Mangala hier.Hopelijk kan ik die vandaag voor 'n redelijk bedrag slijten.
Martins Indi bohhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:02 schreef Tobi-wan het volgende:
3 packs maar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
als het wordt geblokt door je werk kan het sowieso niet, anders kan je het proberen in Chrome.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:01 schreef m25 het volgende:
Op de webapp via telefoon (s5) is niet mogelijk of wel? Ik weet dat die ea app het nog niet doet maar misschien via andere browser of ander trucje? Tyfus werk blokt alles hier.![]()
Pas als het spel zelf uit is voor de massa en mensen die challenges gaan doen voor gratis packs ?quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
En dit jaar zie je de bal toch altijd zoals je het zelf hebt ingesteld? Dus ze kunnen niet je niet meer trollen met rare kleurtjes, je kunt alleen jezelf trollen![]()
![]()
Oja dat zal het wel zijn.. in de vorige edities kon je ze nog slijten voor 400 coins (de rare kleuren dan)quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:04 schreef DutchSL het volgende:
as als het spel zelf uit is voor de massa en mensen die challenges gaan doen voor gratis packs ?
En dit jaar zie je de bal toch altijd zoals je het zelf hebt ingesteld? Dus ze kunnen niet je niet meer trollen met rare kleurtjes, je kunt alleen jezelf trollenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Proxy gebruiken, maar als je werk er achter komt heb je wel een probleem denk ik dus ik zou maar gewoon wachten tot je thuis bentquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:01 schreef m25 het volgende:
![]()
Want zo werkt hetquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Proxy gebruiken, maar als je werk er achter komt heb je wel een probleem denk ik dus ik zou maar gewoon wachten tot je thuis bentJe hebt toch een local breakout....
![]()
kut zooi ik ben net van de 59e minuut afquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:06 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Ds2 eat your heart out
Ga je me nu weer dwarszitten?![]()
Dat is inderdaad mooi meegenomen...quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Martins Indi bohhhhhhhhhhhhhhhh
Volgens mij kan ik ze beter discarden als ik wil gaan traden.![]()
Haha klopt. Honden zijn het. En op telefoon met Chrome werkt ook niet. Bedankt iig.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Proxy gebruiken, maar als je werk er achter komt heb je wel een probleem denk ik dus ik zou maar gewoon wachten tot je thuis bent![]()
Wat betekent dat in mijn taal? Dat ik het gewoon wel kan proberen? :pquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:06 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Want zo werkt hetJe hebt toch een local breakout....
![]()
Ik heb al wel leuke deals opgepikt maar niks verkoopt.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:09 schreef The_Yakuza het volgende:
In het begin van het jaar is DS2 gewoon de handelskoning en -kenner van FUT![]()
Nee, want dat zal niet werken. Je kunt geen lokale proxy instellen, want dat wordt geblokkeerd (denk ik) door je proxy van je bedrijf.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:10 schreef m25 het volgende:
[..]
Wat betekent dat in mijn taal? Dat ik het gewoon wel kan proberen? :p![]()
Mag hopen van wel ja.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:13 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Nee, want dat zal niet werken. Je kunt geen lokale proxy instellen, want dat wordt geblokkeerd (denk ik) door je proxy van je bedrijf.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Een proxy site werkt wel hoor, tot die site zelf geblokkeerd wordt en je vervelende vragen krijgt wat je op zo'n site doet.![]()
Eindelijk vandaag de app in.
Beste spelers zijn Adrian, Carrick, Alexandre Song, Pereyra en een 1 of andere rare gold Pool van Stade Rennes
Ook Umtiti en 4k coins
Wilde eigenlijk even een Fernandinho scoren maar die is toch wel weer redelijk aan de prijs. Ga er vanavond even voor zitten.![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:19 schreef DutchSL het volgende:
Een proxy site werkt wel hoor, tot die site zelf geblokkeerd wordt en je vervelende vragen krijgt wat je op zo'n site doet.![]()
Stop met dingen te zeggen waar je geen verstand van hebt.![]()
je kunt toch hola chrome extension gebruiken bijvquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:22 schreef Grandesco het volgende:
[..]![]()
Stop met dingen te zeggen waar je geen verstand van hebt.![]()
Dat zal zeker niet door een degelijke ingerichte proxy komen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:24 schreef QueZTone het volgende:
[..]
je kunt toch hola chrome extension gebruiken bijv
Ik bedoel, als hij al niet op de webapp komt, denk ik niet dat dat ze een connectie naar die proxy hebben open staan in hun MPLS.![]()
eigenlijk weinig met 'smleno' te maken als je gewoon aan het cheaten bent door gelijk op de 59th minuut te zitten
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Kan met mijn eigen account ook niet inloggen, maar met account wat hoort bij mijn verkochte xbox wel![]()
![]()
Wat is daar nou weer cheaten aan?quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:27 schreef poker4lifee het volgende:
eigenlijk weinig met 'smleno' te maken als je gewoon aan het cheaten bent door gelijk op de 59th minuut te zitten
cheaten niet, maar helemaal eerlijk ook niet.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer cheaten aan?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Accounts zijn niet gekoppeld aan consoles. Je kunt met elk account op een Xbox inloggen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:28 schreef byah het volgende:
Kan met mijn eigen account ook niet inloggen, maar met account wat hoort bij mijn verkochte xbox wel![]()
Hoezo niet? Je doet niks raars. Iedereen kan het doen. Vind er niks oneerlijks aan.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
cheaten niet, maar helemaal eerlijk ook niet.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: