abonnement Unibet Coolblue
pi_145024503
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 16:59 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Bounties gaat redelijk snel.

[..]

Wat is het nut van die breakpoints?
Pas als je genoeg ias hebt om voorbij zo een breakpoint te komen loont het. Je sentries gaan dan sneller schieten.
pi_145024514
Die breakpoints bepalen hoe snel je sentries schieten. Meer Attack speed is dus voor een M6 build eigenlijk alleen nuttig als je er een hogere breakpoint mee haalt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 29 september 2014 @ 17:07:27 #178
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_145024654
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 17:02 schreef aspi het volgende:

[..]

Pas als je genoeg ias hebt om voorbij zo een breakpoint te komen loont het. Je sentries gaan dan sneller schieten.
Hmm, is dan van 4 naar 5 significant?
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_145024758
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 17:07 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Hmm, is dan van 4 naar 5 significant?
Ik ben met mn T&T van 4 naar 5 gegaan en ja dat is een enorm verschil.
  maandag 29 september 2014 @ 17:11:26 #180
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_145024779
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 17:10 schreef aspi het volgende:

[..]

Ik ben met mn T&T van 4 naar 5 gegaan en ja dat is een enorm verschil.
Ik moet TnT nog steeds vinden :') :'(
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_145024819
Over het algemeen wordt de hoogste breakpoint met Calamity of Natalya + set bonus als beste gezien.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 29 september 2014 @ 17:15:42 #182
361851 Idanue
Polite as Fuck
pi_145024902
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 17:12 schreef Monolith het volgende:
Over het algemeen wordt de hoogste breakpoint met Calamity of Natalya + set bonus als beste gezien.
Die heb ik beiden, zal er eens naar kijken later. :)
pi_145043201
Gister mijn computer leegegooid en opnieuw alles er op gezet.
Nu probeerde ik dus in te loggen in het spel alleen vraagt deze uiteraard om mijn email en password. Dat lukte nog wel, maar ik kreeg het niet voor elkaar om de authencitator van mijn telefoon weer te koppelen aan mijn spel, de codes die ik door krijg pakt het spel niet.

Iemand enig idee hoe ik dit wel voor elkaar krijg? Authenciator er af halen lukte me niet, aangezien ik dan mijn geheime vraag krijg en daar het antwoord niet meer op weet hahahaha.
Vici, Vidi, Veni!
  dinsdag 30 september 2014 @ 08:55:22 #184
361851 Idanue
Polite as Fuck
pi_145043901
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 08:05 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Gister mijn computer leegegooid en opnieuw alles er op gezet.
Nu probeerde ik dus in te loggen in het spel alleen vraagt deze uiteraard om mijn email en password. Dat lukte nog wel, maar ik kreeg het niet voor elkaar om de authencitator van mijn telefoon weer te koppelen aan mijn spel, de codes die ik door krijg pakt het spel niet.

Iemand enig idee hoe ik dit wel voor elkaar krijg? Authenciator er af halen lukte me niet, aangezien ik dan mijn geheime vraag krijg en daar het antwoord niet meer op weet hahahaha.
Ik dacht dat de authenticator gekoppeld was aan je account en niet het spel zelf.
Weet je zeker dat de rest van je gegevens kloppen?
pi_145043929
Er is ergens een optie om je telefoon opnieuw te syncen, dan krijg je een nieuwe code die vervolgens wel zou moeten werken.
pi_145045124
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 08:05 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Gister mijn computer leegegooid en opnieuw alles er op gezet.
Nu probeerde ik dus in te loggen in het spel alleen vraagt deze uiteraard om mijn email en password. Dat lukte nog wel, maar ik kreeg het niet voor elkaar om de authencitator van mijn telefoon weer te koppelen aan mijn spel, de codes die ik door krijg pakt het spel niet.

Iemand enig idee hoe ik dit wel voor elkaar krijg? Authenciator er af halen lukte me niet, aangezien ik dan mijn geheime vraag krijg en daar het antwoord niet meer op weet hahahaha.
Authenticator verwijderen. Bij mij werkte het ook ineens niet meer. Gewoon bij battle.net de authenticator verwijderen bij je account; dan sturen ze een sms naar je telefoon ter verificatie en als je die code dan intypt is die weg :)
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_145045179
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 09:54 schreef ssebass het volgende:

[..]

Authenticator verwijderen. Bij mij werkte het ook ineens niet meer. Gewoon bij battle.net de authenticator verwijderen bij je account; dan sturen ze een sms naar je telefoon ter verificatie en als je die code dan intypt is die weg :)
Ik heb het gevoel dat de tijd op mn telefoon niet goed gesynched is met battlenet. Als ik opnieuw sync heb ik een extreem korte tijd om de code te onthouden en in te vullen, maar mocht de tijd verstrijken en ik druk later op OK, dan is er geen enkel probleem.
pi_145045231
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 09:56 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat de tijd op mn telefoon niet goed gesynched is met battlenet. Als ik opnieuw sync heb ik een extreem korte tijd om de code te onthouden en in te vullen, maar mocht de tijd verstrijken en ik druk later op OK, dan is er geen enkel probleem.
Sinds 2.1 werkte heb bij mij niet meer. Misschien zijn er met de patch problemen gekomen met het syncen. Ik zou hem gewoon verwijderen. Traden kan toch niet meer dus een account is minder interessant geworden volgens mij. Of je haalt hem eraf en voegt hem weer toe. Misschien helpt dat.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_145045298
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 09:58 schreef ssebass het volgende:

[..]

Sinds 2.1 werkte heb bij mij niet meer. Misschien zijn er met de patch problemen gekomen met het syncen. Ik zou hem gewoon verwijderen. Traden kan toch niet meer dus een account is minder interessant geworden volgens mij. Of je haalt hem eraf en voegt hem weer toe. Misschien helpt dat.
Heb dit probleem sinds mijn nieuwe telefoon, al dik een jaar ;).
pi_145045334
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 10:01 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Heb dit probleem sinds mijn nieuwe telefoon, al dik een jaar ;).
Dan zal het probleem bij de nieuwe tel liggen. Dan lijkt die optie mij nog beter. Even verwijderen en opnieuw erop zetten.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_145045437
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 10:03 schreef ssebass het volgende:

[..]

Dan zal het probleem bij de nieuwe tel liggen. Dan lijkt die optie mij nog beter. Even verwijderen en opnieuw erop zetten.
Toen mijn telefoon kapot ging en hem opnieuw heb moeten laten installeren, bleef het probleem. Volgens mij is het echt een tijd probleem op mijn telefoon, heb alleen geen idee hoe ik dat moet fixen. Met mn android had ik er geen last van, maar nu met windows geeft het dus dit kleine mankement. Niet dat het me heel veel uitmaakt, die battlenet desktop app haalt toch de irritatie weg van het invullen. Maar misschien dat dit ook het probleem is bij anderen
pi_145045523
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 10:07 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Toen mijn telefoon kapot ging en hem opnieuw heb moeten laten installeren, bleef het probleem. Volgens mij is het echt een tijd probleem op mijn telefoon, heb alleen geen idee hoe ik dat moet fixen. Met mn android had ik er geen last van, maar nu met windows geeft het dus dit kleine mankement. Niet dat het me heel veel uitmaakt, die battlenet desktop app haalt toch de irritatie weg van het invullen. Maar misschien dat dit ook het probleem is bij anderen
Geen idee. Andere tijdzones zit in uren dus dat lijkt mij niet het geval. Iets van een lag misschien, maar ik zal toch gewoon een proberen om de authenticator te verwijderen. Dan bedoel ik dus niet de app maar gewoon de hele controle stap. Alleen nog maar inloggen met ww en username. Kun je later alsnog weer aanzetten en dan met je nieuwe tel.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_145045630
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 10:10 schreef ssebass het volgende:

[..]

Geen idee. Andere tijdzones zit in uren dus dat lijkt mij niet het geval. Iets van een lag misschien, maar ik zal toch gewoon een proberen om de authenticator te verwijderen. Dan bedoel ik dus niet de app maar gewoon de hele controle stap. Alleen nog maar inloggen met ww en username. Kun je later alsnog weer aanzetten en dan met je nieuwe tel.
Liever niet, ik wil mn account graag beschermen. Ik heb de tijd ook om handmatig in te loggen, de code wordt alleen niet altijd goed weergegeven. Ik moet dus altijd voor het invullen even op synch drukken. Zo'n grote ramp vind ik het niet. En het is overigens ook niet alleen Diablo dat ik speel. Heb trouwens wel het idee dat sinds de laatste windows update, de automatische tijdzones wel werken. Misschien dat als ik het nu probeer, dat ik geen problemen meer heb.
  † In Memoriam † dinsdag 30 september 2014 @ 11:03:14 #194
159966 lifeblind
pi_145047046
Gewoon vanuit de authenticator app opnieuw syncen zal het moeten verhelpen. Ik had laatst het zelfde probleem (update op mn telefoon geïnstalleerd), gesync'ed en toen werkte het weer prima.
pi_145049137
Hmmm bedankt allemaal...zal vanavond eens even kijken of het lukt voor de training....anders morgen proberen. Had reseync niet zien staan haha. Ik kan nu bijvoorbeeld ook niet mijn account in, zoals sommige voorstellen, dan heb ik die code ook nodig.

Hmm balen als ik remove will down moet ik secret question beantwoorden.
Die weet ik niet meer. Als ik dan vervolgens via key van me hard-copy wil doen, dan vraagt deze om een kopie van mijn legitimatiebewijs.

Resync indrukken op authenticator indrukken helpt niet. Via andere wegen helpt niet. Als ik een ticket wil insturen voor hulp, moet ik weer legitimatiebewijs mij sturen....pfffff

[ Bericht 45% gewijzigd door Scharrel-hagelslag op 30-09-2014 17:13:35 ]
Vici, Vidi, Veni!
pi_145059875
Trouwens ook lekker van Blizzard.....
Als je een ticket wil aan maken, vragen ze je om in te loggen. Dat kan ik dus niet!!
Dan druk je in om het zonder in te loggen te doen, dan moet je je secret question beantwoorden.....JA DAT WEET IK DUS NIET!!!! anders had ik die ticket ook niet nodig...duhuh!!
Vici, Vidi, Veni!
pi_145060712
Tjah ze moeten op 1 of andere manier weten dat ze wel met de eckte eckte scharrel te maken hebben.
pi_145060986
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 17:24 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Trouwens ook lekker van Blizzard.....
Als je een ticket wil aan maken, vragen ze je om in te loggen. Dat kan ik dus niet!!
Dan druk je in om het zonder in te loggen te doen, dan moet je je secret question beantwoorden.....JA DAT WEET IK DUS NIET!!!! anders had ik die ticket ook niet nodig...duhuh!!
gewoon blizzard bellen, je mailadress / geboortedatum vertellen... dan via mail een ticket maken met een copy van je id kaart oid voor naam controle en whoppa ze fixen alles
pi_145062469
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 17:59 schreef Silverdigger2 het volgende:

[..]

gewoon blizzard bellen, je mailadress / geboortedatum vertellen... dan via mail een ticket maken met een copy van je id kaart oid voor naam controle en whoppa ze fixen alles
Jup zoiets heb ik ook gedaan idd, met kopie van ID :)
pi_145062694
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 17:59 schreef Silverdigger2 het volgende:

[..]

gewoon blizzard bellen, je mailadress / geboortedatum vertellen... dan via mail een ticket maken met een copy van je id kaart oid voor naam controle en whoppa ze fixen alles
Bellen naar welk nummer? ik zag een 0800 0202 nog wat...maar die verwijst je vrolijk en alleen naar de website, waar ik geen steek verder kom
Vici, Vidi, Veni!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')