Te veel vrijheid=slechtquote:Op vrijdag 19 september 2014 06:04 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Minder vrijheid leidt tot meer persoonlijke groei.
Itt tot hier kun je daar geen kritiek hebben op de regering, zonder dat je dan thuis opgehaald wordt, geen rechtszaak krijgt, met een gammel vrachtwagen naar een afgelegen weiland in de middle-of-nowhere wordt gebracht, dat je op je knieen daar mag zitten en een agent dan van achter een pistool tegen je hoofd afdrukt.quote:Op vrijdag 19 september 2014 06:02 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
In China zijn 1 300 000 000 mensen die met half dictatuur leven.
is natuurlijk slecht ik keur politieke systeem van china niet goedquote:Op vrijdag 19 september 2014 06:07 schreef TLC het volgende:
[..]
Itt tot hier kun je daar geen kritiek hebben op de regering, zonder dat je dan thuis opgehaald wordt, geen rechtszaak krijgt, met een gammel vrachtwagen naar een afgelegen weiland in de middle-of-nowhere wordt gebracht, dat je op je knieen daar mag zitten en een agent dan van achter een pistool tegen je hoofd afdrukt.
De organen halen ze er in het mortuarium uit voor handel.
Een slecht werkende democratie is nog altijd beter dan helemaal geen democratiequote:Op vrijdag 19 september 2014 06:08 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
is natuurlijk slecht ik keur politieke systeem van china niet goed
maar zeg niet dat democratie goed is
Gelijk krijg je.quote:Op vrijdag 19 september 2014 06:10 schreef TLC het volgende:
[..]
Een slecht werkende democratie is nog altijd beter dan helemaal geen democratie
De stand is 46% voor en 54% tegen met het grootste deel van de stemmen geteld. Dat komt niet meer goed voor het "yes"-kamp.quote:
Of ze onafhankelijk worden of niet, het heeft geen nut.quote:Op vrijdag 19 september 2014 06:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
De stand is 46% voor en 54% tegen met het grootste deel van de stemmen geteld. Dat komt niet meer goed voor het "yes"-kamp.
waarom jammer?>quote:Op vrijdag 19 september 2014 06:24 schreef Anonymousz het volgende:
Jammer maar was wel te verwachten
als schotland onafhankelijk wil worden, wil je dat ook friesland onafhankelijk word?quote:Op vrijdag 19 september 2014 06:24 schreef Anonymousz het volgende:
Jammer maar was wel te verwachten
dat is ook met Walesquote:Op vrijdag 19 september 2014 06:18 schreef TitanicLover het volgende:
Je ziet wel op bovenstaande kaart dat schotland gescheiden is van Engeland...als je de kaart goed leest dan merk je dat er water er tussen in zit
Meer grenzen! Raciale segregatie!quote:Op vrijdag 19 september 2014 06:26 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
als schotland onafhankelijk wil worden, wil je dat ook friesland onafhankelijk word?
denk het niet, we moeten niet steeds voor grenzen zorgen in de wereld maar grenzen vernietigen...tenminste zo denk ik er over en jij?
ow nee wacht ik ben even abuis. Zit er wel aan vastquote:
ik vind van niet.....wij zijn als mensheid een ras...met rode bloed en een hart en kopquote:Op vrijdag 19 september 2014 06:28 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Meer grenzen! Raciale segregatie!
quote:Op vrijdag 19 september 2014 06:30 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
ik vind van niet.....wij zijn als mensheid een ras...met rode bloed en een hart en kop
ja als je onder komt stukje denk ik...maar vooral nietquote:Op vrijdag 19 september 2014 06:30 schreef franklop het volgende:
[..]
ow nee wacht ik ben even abuis. Zit er wel aan vast
ja zoiets...we zijn allemaal uniek en moeten elkaar respecterenquote:Op vrijdag 19 september 2014 06:31 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Alle mensen als één beschouwen...
Sommige zijn iets minder dan anderen. Net als in de natuur. Waarom moet je respect hebben voor zwakkeren? Hebben we dat nu wel?quote:Op vrijdag 19 september 2014 06:32 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
ja zoiets...we zijn allemaal uniek en moeten elkaar respecteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |