BBCquote:
Zullen dat ook doen met die barbaren uit Holland?quote:Op vrijdag 19 september 2014 05:15 schreef LelijKnap het volgende:
Meest debiele verkiezing ooit dit. Halvegare schapenneukers in rokjes. Uit de EU houden met YES, binnenvallen en bezetten.
Het is geen verkiezing.quote:Op vrijdag 19 september 2014 05:15 schreef LelijKnap het volgende:
Meest debiele verkiezing ooit dit. Halvegare schapenneukers in rokjes. Uit de EU houden met YES, binnenvallen en bezetten.
?quote:Op vrijdag 19 september 2014 05:16 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Zullen dat ook doen met die barbaren uit Holland?
Keuzen: een boven het ander verkiezen: verkiezing.quote:Op vrijdag 19 september 2014 05:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is geen verkiezing.
Ja, daar sta je dan met je grote mond.
Ik ben bang van wel.quote:Op vrijdag 19 september 2014 05:18 schreef TLC het volgende:
Dit gaat toch een grote overwinning voor NO worden
11/32 declared.quote:Op vrijdag 19 september 2014 05:18 schreef TLC het volgende:
Dit gaat toch een grote overwinning voor NO worden
Het Schotse volk binnen Schotland plus de buitenlanders die daar wonen (quote:Op vrijdag 19 september 2014 05:18 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel.
Een groot verlies voor het Schotse volk.
Als je gewoon een paar generaties stopt met je schotse dit schotste dat dan is er geen schotste dit en dat meer. Waarom zo een fan van segmentatie?quote:Op vrijdag 19 september 2014 05:18 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel.
Een groot verlies voor het Schotse volk.
Omdat dat de enige manier is om stabiliteit te krijgen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 05:21 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Als je gewoon een paar generaties stop met je schotse dit schotste dat dan is er geen schotste dit en dat meer. Waarom zo een fan van segmentatie?
Waarom zekerheid inruilen voor onzekerheid ? Terwijl het leven in Schotland bij lange laan niet slecht isquote:Op vrijdag 19 september 2014 05:21 schreef Tijn het volgende:
Het verschil loopt alleen maar op
[ afbeelding ]
En nu Falkirk ook al "no"
Omdat dat saai is.quote:Op vrijdag 19 september 2014 05:23 schreef TLC het volgende:
[..]
Waarom zekerheid inruilen voor onzekerheid ? Terwijl het leven in Schotland bij lange laan niet slecht is
Ik zou anders ook wel Friesland, Brabant en Holland af willen scheiden van Nederland...quote:Op vrijdag 19 september 2014 05:23 schreef TLC het volgende:
[..]
Waarom zekerheid inruilen voor onzekerheid ? Terwijl het leven in Schotland bij lange laan niet slecht is
Waarom?quote:Op vrijdag 19 september 2014 05:25 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik zou anders ook wel Friesland, Brabant en Holland af willen scheiden van Nederland...![]()
Ik grap maar wat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |