quote:Op vrijdag 19 september 2014 02:26 schreef JaIkbenPro het volgende:
TS vond de friet niet lekker dus besloot maar op Fok te gaan klagen.
Ik heb serieus nog nooit bij Smullers gegetenquote:Op vrijdag 19 september 2014 02:16 schreef wickedmen het volgende:
Wat een kuttent is dat.
Vroeger toen ik nog liever wou sterven aan ebola dan de highclass libbie leef leven samen met wat bitches (Hosselaar.Woensel weet) at ik wel eens bij Smullers.
Jwz de leven on the road, in 2de klasse NS samen met mijn gratis OV doordeweeks genietend van een kipburger of een andere tyfus kk smerige burger.![]()
Nu kijkend naar Smullers hebben ze kk droge friet alsof je karton soms eet en die burgers zijn echt te smerig voor woorden.
Je wilt veel liever gewoon niks eten dan deze wanhoopspoging tot eten.
Klacht: Smullers
Anti-klacht: Bacon bullet en die nieuwe (tijdelijke) burger zijn wel baas.
Alleen echte paupers eten dat niet.quote:Op vrijdag 19 september 2014 04:51 schreef Hoplahopla het volgende:
Snackbars...
Alleen echte paupers stoppen die stront in hun lijf.
Want die zijn te arm?quote:Op vrijdag 19 september 2014 05:38 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Alleen echte paupers eten dat niet.
Friet!quote:Op vrijdag 19 september 2014 05:55 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Gewoon eigen aardappel openmaken, patat bakken.
Was jij geen moslim?quote:Op vrijdag 19 september 2014 02:16 schreef wickedmen het volgende:
Klacht: Smullers
Anti-klacht: Bacon bullet en die nieuwe (tijdelijke) burger zijn wel baas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
aardappel openmaken?quote:Op vrijdag 19 september 2014 05:55 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Gewoon eigen aardappel openmaken, patat bakken.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:08 schreef HostiMeister het volgende:
Niet naar de Doner Company gaan
Ditquote:Op vrijdag 19 september 2014 09:17 schreef DeJori het volgende:
Terechte klacht. Smullers is met stip op 1 de grootste pauperfranchise van Nederland, vooral omdat het al die obesitastokkies in staat stelt om om 11 uur in de ochtend met een dampende bak friet speciaal en een kaassoufflé naast mij te komen zitten in de trein. Bovendien meurt het dan niet als een normale bak friet, maar ruikt het alsof ze maar eens in de drie jaar het frietvet verversen.
Jaquote:
Die hebben wel lekkere patat en burgers, ook goedkoper dan die KFC, Mac en BK shit.quote:Op vrijdag 19 september 2014 08:14 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Je moet dan ook bij de Febo eten.
Hier nooit last van gehad.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:01 schreef hugecooll het volgende:
Tweemaal geweest. De eerste keer was het plakje kaas rechtstreeks vanuit de koelkast op m'n burger geflikkerd en de tweede keer kreeg ik een bevroren plak bacon op m'n baconburger.
Kuttent
wil je dood ofso? Ik heb 2 dagen diarree en buikkramp gehad van die kankertroepquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:08 schreef HostiMeister het volgende:
Niet naar de Doner Company gaan
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 19 september 2014 03:08 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit bij Smullers gegetenmaar zo te horen is het niet zo positief...
Febo kipburger en rundburger zijn overigens altijd baas
quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:17 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
wtf nie met ebolla spotten gaan mensen dood aan hoor ??
oja deze zag ik idd op een metroadvertentiebord.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:25 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
Keek gisteren nog tegen dit "fantastische" nieuws aan. Smullers
smullers heeft echt slappe kutpatatquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:25 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
Keek gisteren nog tegen dit "fantastische" nieuws aan. Smullers
Of te droog.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
smullers heeft echt slappe kutpatat
Waarom heb je mij geblokt?quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:59 schreef mapima het volgende:
Ik zat gisteren in de metro en ergens bij Roodenrijs of zo hebben ze een Smullers advertentie van een prachtige donkere vrouw die frietjes eet.
ey mapangpang ga wegquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:02 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Of te droog.
[..]
Waarom heb je mij geblokt?
Nicequote:
Bij de smullers gooien ze je "hamburger" in het vet bij de Febo wordt die toch op de plaat gebakken?quote:
Grillburger = grillquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Bij de smullers gooien ze je "hamburger" in het vet bij de Febo wordt die toch op de plaat gebakken?
Bij de Febo bedoel je?quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:02 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Grillburger = grill
Kipburger = vet
Herkenbaar, waren mooie tijden.quote:Op vrijdag 19 september 2014 02:16 schreef wickedmen het volgende:
Wat een kuttent is dat.
Vroeger toen ik nog liever wou sterven aan ebola dan de highclass libbie leef leven samen met wat bitches (Hosselaar.Woensel weet) at ik wel eens bij Smullers.
Jwz de leven on the road, in 2de klasse NS samen met mijn gratis OV doordeweeks genietend van een kipburger of een andere tyfus kk smerige burger.![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:21 schreef Knowledge_seeker het volgende:
Met een beetje pindasaus erbij smaakt alles goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |